Saai zijn
Allemaal opgeslagen!
Bedankt voor de tip. Net naar de aflevering over de Titan geluisterd. Ga zeker meer afleveringen luisteren van deze podcast!
Thanks voor deze tip, ben deze aan het binge-luisteren en zit er helemaal in! Ken je de podcast The Gateway al? Gaat over een soortgelijk onderwerp en is ook heel interessant.
Ik heb Gestrand in de Sahara van de podcast Bizar net afgeluisterd en wel een indrukwekkend verhaal zeg, ik kende het ook niet. Bizar staat dus alleen op Podimo, maar er staan een paar afleveringen op Spotify, dus ik dacht, even luisteren, maar vond die host zo slecht. Hij vertelt het echt alsof hij het aan een kleuter vertelt ofzo, totaal een spanning ook, alsof ie een saai verhaaltje voorleest. Dus ik hoef daarvoor geen Podimo te nemen haha.
Nog wel een aanrader: The Rise and Fall of Ruby Franke van Law&Crime. Dat gaat over die mormon mommyvlogger die uiteindelijk haar kinderen bleek te mishandelen en daar nu voor veroordeeld is. Wist wel van het bestaan van deze zaak af, maar hierin alle details en het is echt zo bizar en gruwelijk.
Oh nee! Ben m nu aan t luisteren.
Ik heb nu een aantal held in eigen verhaal afleveringen geluisterd, geen een helemaal maar van meerdere een deel omdat die dan automatisch start als mn eigen podcasts op zijn, en het lijken allemaal interessante mensen maar Iris kan gewoon geen goeie vragen stellen? en het gebeurt ook vaak dat de gast wat vertelt en ze het dan kort samenvat om te kijken of ze het snapt maar het dan helemaal verkeerd interpreteert??? Echt storend
Eens! Zij kan Ʃcht niet interviewen en de meest interessante verhalen komen helemaal niet uit de verf. Ze krijgt echt heel interessante gasten, maar ze kan het gewoon niet.
Ja je hoort soms ook gasten zich dan verbazen en opnieuw uitleggen wat ze wel bedoelden. Vind het bij haar aanvoelen alsof ze van te voren al precies weet wat ze wil vragen en daardoor niet het gesprek aan gaat maar haar lijstje vragen afwerkt.
Ja ik vind het ook zo jammer dat ze totaal niet eruit haalt wat erin zit. Of hele voor de hand liggende vragen niet stelt.
Ja precies, alle vragen liggen al vast.
Heb die van die vrouw die zichzelf in de brand had gestoken in een psychose, laatst half geluisterd. En zij is nu zwanger van een tweeling maar haar eerdere kinderen wonen niet bij haar maar bij haar ex man, en toen leek Iris ineens wel een spontane vraag te stellen, iets over waarom die kinderen niet bij haar woonden dacht ik, en vond dat echt een ongepaste vraag, dus dan doet ze het wel ineens? Maar is het alsnog geen goeie vraag lol
Een aantal gasten die ze heeft gesproken zijn toevallig ook door Koen Verbraak geĆÆnterviewd voor Human, Over Leven. Koen Verbraak vind ik een hele goede interviewer dus die gesprekken vond ik zeker de moeite waard. Iris heb ik altijd vrij snel afgezet omdat ze ook alleen maar lijkt te kunnen vragen āwat ging er toen door je heenā?
Dat laatste inderdaad Ɣltijd
Vandaag in ƩƩn dag de podcast Ondergronds Verleden geluisterd. Waarin Ellemieke samen met haar vader op zoek gaat naar het oorlogsverleden van een familielid. Tip!
Ja vind hier een paar hele mooie en/of interessante afleveringen tussen zitten! Heb ze nog niet allemaal geluisterd maar was erg onder de indruk van die met een hartchirurg, ook eentje met een psycholoog vond ik mooi, zelfs die met Jochem Myer vond ik fijn om te luisteren.
Die kende ik nog niet, thanks! Vind de onderwerpen van Iris altijd heel interessant, maar kan er niet naar luisteren. en dan te bedenken dat ze deze podcast nu ook in het Engels maaktā¦
Bedankt voor de tip. Heb deze geluisterd, heel treurig en indrukwekkend!
De moeder van Malou Miedema is vermist in Griekenland⦠wat ontzettend naar en beangstigend (voor mensen die iets willen doen: informatie staat in haar insta stories).
Ah ja ik zag het ook op insta, heftig zeg⦠hopelijk wordt ze snel gevonden
Van welke podcast is zij?