Ik heb nu een aantal held in eigen verhaal afleveringen geluisterd, geen een helemaal maar van meerdere een deel omdat die dan automatisch start als mn eigen podcasts op zijn, en het lijken allemaal interessante mensen maar Iris kan gewoon geen goeie vragen stellen? en het gebeurt ook vaak dat de gast wat vertelt en ze het dan kort samenvat om te kijken of ze het snapt maar het dan helemaal verkeerd interpreteert??? Echt storend
Eens! Zij kan écht niet interviewen en de meest interessante verhalen komen helemaal niet uit de verf. Ze krijgt echt heel interessante gasten, maar ze kan het gewoon niet.
Ja je hoort soms ook gasten zich dan verbazen en opnieuw uitleggen wat ze wel bedoelden. Vind het bij haar aanvoelen alsof ze van te voren al precies weet wat ze wil vragen en daardoor niet het gesprek aan gaat maar haar lijstje vragen afwerkt.
Ja ik vind het ook zo jammer dat ze totaal niet eruit haalt wat erin zit. Of hele voor de hand liggende vragen niet stelt.
Ja precies, alle vragen liggen al vast.
Heb die van die vrouw die zichzelf in de brand had gestoken in een psychose, laatst half geluisterd. En zij is nu zwanger van een tweeling maar haar eerdere kinderen wonen niet bij haar maar bij haar ex man, en toen leek Iris ineens wel een spontane vraag te stellen, iets over waarom die kinderen niet bij haar woonden dacht ik, en vond dat echt een ongepaste vraag, dus dan doet ze het wel ineens? Maar is het alsnog geen goeie vraag lol
Een aantal gasten die ze heeft gesproken zijn toevallig ook door Koen Verbraak geĂŻnterviewd voor Human, Over Leven. Koen Verbraak vind ik een hele goede interviewer dus die gesprekken vond ik zeker de moeite waard. Iris heb ik altijd vrij snel afgezet omdat ze ook alleen maar lijkt te kunnen vragen âwat ging er toen door je heenâ?
Dat laatste inderdaad ĂĄltijd
Vandaag in één dag de podcast Ondergronds Verleden geluisterd. Waarin Ellemieke samen met haar vader op zoek gaat naar het oorlogsverleden van een familielid. Tip!
Ja vind hier een paar hele mooie en/of interessante afleveringen tussen zitten! Heb ze nog niet allemaal geluisterd maar was erg onder de indruk van die met een hartchirurg, ook eentje met een psycholoog vond ik mooi, zelfs die met Jochem Myer vond ik fijn om te luisteren.
Die kende ik nog niet, thanks! Vind de onderwerpen van Iris altijd heel interessant, maar kan er niet naar luisteren. en dan te bedenken dat ze deze podcast nu ook in het Engels maaktâŠ
Bedankt voor de tip. Heb deze geluisterd, heel treurig en indrukwekkend!
De moeder van Malou Miedema is vermist in Griekenland⊠wat ontzettend naar en beangstigend (voor mensen die iets willen doen: informatie staat in haar insta stories).
Ah ja ik zag het ook op insta, heftig zeg⊠hopelijk wordt ze snel gevonden
Van welke podcast is zij?
Benieuwd of het echt gratis blijftâŠ
Op zich geloof ik dat wel, dag & nacht is ook van podimo en daar zijn genoeg podcasts die niet achter een betaalmuur staan.
Maar er zullen wel dingen gebeuren zoals dat sommige podcasts dan extra afleveringen/of side-podcasts wel achter een betaalmuur zetten.
Tonny Media verdwijnen shows die nu gratis te beluisteren zijn niet ineens achter de betaalmuur.
Nou ze hebben zich alvast ingedekt
Zij is van De Machine, ze is muziekjournalist bij 3voor12 en heeft pas een docu gemaakt over hardtechno.
Die âdocuâ was meer een hele lange reclame voor Verknipt, maar wel chill dat ze liet zien wat voor onsympathieke geldwolven hierachter zitten.
@Brum Ga dit nou kijken!
Hahha ik was t alweer vergeten, dus thanks! Ik zet m op mn vakantie to watch lijst