Podcasts #2

Ik gun het haar wel dat ze bij deze man is weg gegaan.

26 likes

Wat bedoel je? Vind je hem aantrekkelijk ja, nadat hij zijn vrouw steeds bedriegt en nadat Sarah Neutkens hem heeft beschuldigd vsn seksueel misbruik? Ok.

15 likes

Wtf

2 likes

Sorry echt domme opmerking idd

2 likes

Ik vind het heel knap hoe optimistisch Aaf is. Ze komt helemaal niet over alsof ze bij de pakken neer zit. Gun haar zo het het allerbeste.

5 likes

Ja vind het echt sneu, soms zegt ze wel iets over Gijs toch? Echt zo rot voor haar en de kinderen…

Ik luisterde vandaag eens naar Marcmarie en Isa maar vind hun zo sarcastisch en irritant naar elkaar! Vond de sneer van MM over Isa en dr vitakruid en alternatieve geneeskunde (ze is in een half uur therapie ineens van dr hoogtevrees af) wel grappig. Maar vond de podcast zelf niet zo heel leuk (meer).

Ik zoek nog zo’n podcast. Is de stijn tobi jeppe show leuk? Moet altijd om hun lachen op youtube. Maar ze hebben een show op podimo en dat heb ik niet.

1 like

Ja, vaste prik op vrijdag! Maar ik kijk ook graag Fomoshow/goudhaantjes etc. Overigens ben ik wel echt blij met mijn Podimo account, luister er veel op. Kun je het niet met iemand delen?

2 likes

Ik vind MM en Isa juist heel leuk door het sarcasme en sneren. Zegt vast wel iets over mij, maar goed. Vind het wel jammer dat ze nu zo veel over tv programmas praten die ik niet kijk. Daardoor luister ik wel minder. Aaf en Lies vind ik als ik luister eigenlijk ook leuk, maar ik luister er wel echt minder naar. Ze zijn heel gezellig samen, maar soms gaat het voor mij te veel over gezin/kinderen en daar heb ik zelf weinig mee. Wel idd een positievere vib dan mm en Isa, maar ik houd wel van een beetje katten.

9 likes

Ik ook hoor vind Marc-Marie en Isa heel leuk samen.

4 likes

Luister je al de Hete Brij?

1 like

Geuze en gorgels?

1 like

Ligt het aan mijn telefoon of is er bij napleiten en parool misdaadpodcast heel duidelijk te horen dat ze inademen? Ik dacht leuk, goede podcastdag maar dit vind ik lastig.

1 like

Ulgh ja dat is ook eerder wel eens zo geweest, de microfoon lijkt me verkeerd afgesteld dan
Kan daar ook niet naar luisteren

2 likes

Ja man oh man. Altijd maar zeiken over hoe vreselijk iedereen zich gedraagt, terwijl hij zelf echt zo ongelooflijk aso en onaardig is tegen iedereen die hij tegenkomt als je afgaat op zijn verhalen.

2 likes

Ik kan überhaupt niet naar deze vent luisteren sinds ik jaren geleden een podcast aflevering hoorde waarin hij tering treurig liep te doen over zijn ex. Is me altijd bijgebleven, dat hij echt jaloers was op haar succes en zich als een gekwetste hond gedroeg. Naar mannetje.

7 likes

Haha idd, never forget

2 likes

Ik vind het heel irritant dat ik 1 van die 2 mannen, ik geloof Wouter, áltijd een hap adem hoor nemen om iemand te onderbreken. Soms onderbreekt hij na die hap adem niet en soms wel. Maar altijd eerst die hap. En ik denk ook vaak laat die ander nou eens gewoon uitspreken ipv dat je de hele tijd een poging doet om te onderbreken!

2 likes

Hij is ook echt een mislukte acteur.

1 like

Ik ken die podcast niet dus ik ging even googlen wie de Pepijn is, maar dat is dus die vriend van Malou Holshuijen waar ze het áltijd over heeft. Net als de namen van al haar andere bekende vrienden die ze casual altijd even laat vallen. Dat name dropping, I can’t. Haha, zij is echt mijn BEC.

15 likes

Ooooooh ik heb echt nul problemen met Pepijn maar vind juist Christine zo vervelend omdat ze ALTIJD door verhalen van de andere twee doordendert met een oninteressant verhaal over zichzelf (of haar kind of JURJENNNNN) :yawning_face::yawning_face::yawning_face::yawning_face:

2 likes