Podcasts #2

Ligt het aan mijn telefoon of is er bij napleiten en parool misdaadpodcast heel duidelijk te horen dat ze inademen? Ik dacht leuk, goede podcastdag maar dit vind ik lastig.

1 like

Ulgh ja dat is ook eerder wel eens zo geweest, de microfoon lijkt me verkeerd afgesteld dan
Kan daar ook niet naar luisteren

2 likes

Ja man oh man. Altijd maar zeiken over hoe vreselijk iedereen zich gedraagt, terwijl hij zelf echt zo ongelooflijk aso en onaardig is tegen iedereen die hij tegenkomt als je afgaat op zijn verhalen.

2 likes

Ik kan überhaupt niet naar deze vent luisteren sinds ik jaren geleden een podcast aflevering hoorde waarin hij tering treurig liep te doen over zijn ex. Is me altijd bijgebleven, dat hij echt jaloers was op haar succes en zich als een gekwetste hond gedroeg. Naar mannetje.

7 likes

Haha idd, never forget

2 likes

Ik vind het heel irritant dat ik 1 van die 2 mannen, ik geloof Wouter, Ɣltijd een hap adem hoor nemen om iemand te onderbreken. Soms onderbreekt hij na die hap adem niet en soms wel. Maar altijd eerst die hap. En ik denk ook vaak laat die ander nou eens gewoon uitspreken ipv dat je de hele tijd een poging doet om te onderbreken!

2 likes

Hij is ook echt een mislukte acteur.

1 like

Ik ken die podcast niet dus ik ging even googlen wie de Pepijn is, maar dat is dus die vriend van Malou Holshuijen waar ze het Ć”ltijd over heeft. Net als de namen van al haar andere bekende vrienden die ze casual altijd even laat vallen. Dat name dropping, I can’t. Haha, zij is echt mijn BEC.

15 likes

Ooooooh ik heb echt nul problemen met Pepijn maar vind juist Christine zo vervelend omdat ze ALTIJD door verhalen van de andere twee doordendert met een oninteressant verhaal over zichzelf (of haar kind of JURJENNNNN) :yawning_face::yawning_face::yawning_face::yawning_face:

2 likes

Hahaha ik loop buiten op straat met de hond hardop te lachen om hoe casual die Pepijn hier een gekwetste hond wordt genoemd hahaha mooi staaltje FF-vocabulaire.

11 likes

Ik zat gisteren te luisteren en het viel me voor het eerst op, leidde me echt ongelofelijk af

1 like

Ik ken heel die podcast niet, maar ik wist meteen over welke Pepijn jullie het hebbenšŸ˜† Echt een gekwetste hond inderdaad.

Laatst zei een collega dat zij zich zo in Pepijn herkent. Nu wist ik opeens precies waarom ze mij zo irriteert.

5 likes

Nog meer mensen die de podcast van Bianca en Titia luisteren? (We zouden het toch zo doen)

Ik vond in de eerste aflevering Bianca echt niet leuk maar ben haar door de afleveringen heen steeds meer gaan waarderen. Titia daarentegen zendt echt op standje straaljager haar verhalen. Ze luistert ook niet echt naar wat Bianca zegt, ze is alleen met haar eigen verhaal bezig.

Vind het irritant van mezelf dat ik dit opgemerkt heb, hierdoor let ik er steeds op en verpest een beetje het luisterplezier.

8 likes

Ja ik heb precies hetzelfde. Titia tettert echt constant door Bianca heen, terwijl ik meestal graag liever hoor wat Bianca te zeggen heeft :joy: Ik voel dan ook echt plaatsvervangende schaamte.

Ik heb het idee dat Titia zo hard op zoek is naar iets nuttigs doen/ergens goed in zijn/ werken maar ze creƫert nogal een overload van zichzelf

8 likes

Ja lijkt echt de Grote Titia show, ik vind haar zo vervelend

2 likes

Mijn favoriete podcast Die podcast van Sagid en Shay staat stoppen. Zo jammer!

1 like

Ik vind het ook altijd jammer als er opeens iets is wat tegen gaat staan. Ik heb dat onverwacht met Martijn uit Altijd Wat de Podcast. Toen hij vertelde aan bevriende kinderen wanneer ze ā€˜geslachterijp’ zijn, stelde hij me echt teleur. En dat hele fandom met forums en beschrijving hoe fans zich (niet goed) gedragen. Heeft iets kinderlijks.

Het verbaast me ook echt nul dat zij besties zijn. Allebei teringaso en zichzelf gedragend alsof ze boven de mensheid staan.

2 likes

Vind het zo tekenend bij Malou en ook Tatjana dat ze zooo’n zwaar leven zeggen te hebben en dat ze nogal veel privileges genieten. Hun podcast begint standaard met gezeik en ze kunnen nergens op aangesproken worden, want ze hebben het oh, zo zwaar.

6 likes