Podcasts #2

Hahaha ik loop buiten op straat met de hond hardop te lachen om hoe casual die Pepijn hier een gekwetste hond wordt genoemd hahaha mooi staaltje FF-vocabulaire.

11 likes

Ik zat gisteren te luisteren en het viel me voor het eerst op, leidde me echt ongelofelijk af

1 like

Ik ken heel die podcast niet, maar ik wist meteen over welke Pepijn jullie het hebbenšŸ˜† Echt een gekwetste hond inderdaad.

Laatst zei een collega dat zij zich zo in Pepijn herkent. Nu wist ik opeens precies waarom ze mij zo irriteert.

5 likes

Nog meer mensen die de podcast van Bianca en Titia luisteren? (We zouden het toch zo doen)

Ik vond in de eerste aflevering Bianca echt niet leuk maar ben haar door de afleveringen heen steeds meer gaan waarderen. Titia daarentegen zendt echt op standje straaljager haar verhalen. Ze luistert ook niet echt naar wat Bianca zegt, ze is alleen met haar eigen verhaal bezig.

Vind het irritant van mezelf dat ik dit opgemerkt heb, hierdoor let ik er steeds op en verpest een beetje het luisterplezier.

8 likes

Ja ik heb precies hetzelfde. Titia tettert echt constant door Bianca heen, terwijl ik meestal graag liever hoor wat Bianca te zeggen heeft :joy: Ik voel dan ook echt plaatsvervangende schaamte.

Ik heb het idee dat Titia zo hard op zoek is naar iets nuttigs doen/ergens goed in zijn/ werken maar ze creƫert nogal een overload van zichzelf

8 likes

Ja lijkt echt de Grote Titia show, ik vind haar zo vervelend

2 likes

Mijn favoriete podcast Die podcast van Sagid en Shay staat stoppen. Zo jammer!

1 like

Ik vind het ook altijd jammer als er opeens iets is wat tegen gaat staan. Ik heb dat onverwacht met Martijn uit Altijd Wat de Podcast. Toen hij vertelde aan bevriende kinderen wanneer ze ā€˜geslachterijp’ zijn, stelde hij me echt teleur. En dat hele fandom met forums en beschrijving hoe fans zich (niet goed) gedragen. Heeft iets kinderlijks.

Het verbaast me ook echt nul dat zij besties zijn. Allebei teringaso en zichzelf gedragend alsof ze boven de mensheid staan.

2 likes

Vind het zo tekenend bij Malou en ook Tatjana dat ze zooo’n zwaar leven zeggen te hebben en dat ze nogal veel privileges genieten. Hun podcast begint standaard met gezeik en ze kunnen nergens op aangesproken worden, want ze hebben het oh, zo zwaar.

6 likes

ben zo blij dat ik al maanden niet meer luister als ik dit zo lees :smiling_face_with_tear:

5 likes

Waar hebben ze het dan zwaar mee volgens zichzelf??

2 likes

Freelance leven - het concept dat er gewerkt moet worden voor je geld.

4 likes

Volgt er iemand de Bonte Was podcast? Ik vind het echt een interessante en leerzame podcast. Als er soortgelijke podcasts zijn dan hoor ik het graag, kan op dit moment even niets vinden

2 likes

Ik luister tussen 30 en doodgaan echt alleen nog maar uit verveling, zijn allebei erg vervelende figuren maar I LOVED the shade naar Dennis Storm en z’n neo kolonistische levensstijl deze week.

6 likes

Ooooo bedankt voor de tip. Een podcast die ik nog nooit heb geluisterd, maar heel benieuwd! Al jaren niks meer van de beste man vernomen, maar zag laatst wel op insta een hele weeĆÆge foto van m voorbij mij komen en wil wel weten wat ze daarover te zeggen hebben.

1 like

O ja dit was echt een fragment van nog geen minuut, maar het was heel erg fel, vond dat wel grappig

1 like

Frans Loomans krijgt het voor elkaar om elke aflevering van Gonzo meerdere keren ongepaste opmerkingen te maken. In deze Amerikareeks is het bijna nog erger dan bij de normale.

4 likes

Is er iemand die het leuk zou vinden om samen met mij naar de liveshow van de volksjury te gaan? In Amsterdam of in Belgiƫ

4 likes