Haha ik luister ze ook graag tijdens het hardlopen maar vaak moet ik zo lachen dat ik even niet meer lekker kan rennen
Hahaha weer hardop gelachen door dit
Aflevering 3 van de daders podcast vond ik zo interessant. Met Jason Walters, lid van de Hofstadgroep
Ik heb hier nog niet gelezen over De Schaduwspits. Heel leuk vind ik die! Van Radio 1, waarin 3 queer sportjournalisten (waaronder mijn idool Winfried Baijens) gaan uitzoeken waarom er geen openlijk homoseksuele prof voetballers zijn. Ook leuk als je niet van voetbal houdt
Ik ben er alweer helemaal doorheen, zo fascinerend die podcast.
Ik ook! Op de een of andere manier heb ik ze non stop geluisterd. Echt heel interessant
Ik vond aflevering 1 van seizoen 2 van Mike heftig meteen heel heftig, die zijn vriendin vermoord heeft maar zichzelf geen moordenaar vond.
Ja idd, en wat ik zelf ook bijzonder vind is dat ik best een aantal heel aardig en vriendelijk vind klinken in die gesprekken, terwijl ze het over hele heftige dingen hebben die ze hebben gedaan. Maar doordat ze niet boos of agressief praten geloof ik dan vooral in hun goedheid ondanks alles. Beetje moeilijk uit te leggen met typen
Ik heb dat ook! Ik vond Jason ook echt een leuke vent, slimā¦. en dan denk ik wtf hij is een terrorist en 13 jaar in de bak gezeten. En bij Mike dacht ik jaaa he god het is al 20 jaar geleden he pff en dan denk ik nog een keer en dan denk ik hooly shit hahah
Ik heb helemaal geen kinderen maar moet zo lachen om de nieuwste āIk ken iemand dieā-podcast, meer luisteraars? Het verhaal met de pax-kast vooral
Jaaa ik ben zoān fan van hun haha!
Echt bedankt voor de tip van Marc-Marie en Aaf vinden iets, vind het superleuk!
Bij het āongebruikt gestorvenā moest ik echt huilen van het lachen. Of heb je de laatste aflevering nog niet geluisterd?
Excuus!
Net uitgeluisterd, hele leuke podcast inderdaad! Sowieso heb ik het idee dat ik al jouw tips leuk vind de laatste tijd (opgewonden, the morning show), dus mocht je nog meer goede ideeen hebben voor podcasts/boeken/series, kom maar op!
Wat leuk! Ik ben nu verslaafd aan Mare of Easttown op HBO, spannende crime serie met Kate Winslet. Echt heeeeel goed is het.
haha nee ik heb pas 6 afleveringen ofzo geluisterd maar heb echt al een aantal keer hardop moeten lachen (en veel gewoon glimlachen in de bus dus yay voor het mondkapje zodat ik geen maniak lijk)
Check out this podcast: Groene Oren #groeneOren
Groene Oren - Podcast Addict via @PodcastAddict
Kreeg deze pas getipt, tof concept! Heb nog niet alles geluisterd maar vond de aflevering van Paulien de Eik in ieder geval heel leukš.
Ik ben begonnen aan Sorry voor mijn broertje, wel interessant!
Misschien kun je/kunnen anderen hier deze dan ook waarderen over seks, ben even door mijn abonnementen gescrolld:
-
Ongehoord podcast van Platform
voor Seksualiteit(nu helaas gestopt maar wel interessante lange en super respectvolle interviews met mensen over hun seksuele ontwikkeling, afgewisseld met afleveringen over een bepaald onderwerp met een expert) -
Op zoek naar seksualiteit (met Linda de Munck en Seksuologe Nynke Nijman). Wisselt wel beetje per aflevering, soms is de vibe tussen die twee wat gespannen maar vind het over het algemeen wel leuk.
-
Van diezelfde seksuologe: āSeks relaties en liefdeā (interviews met mensen over hun seksuele en relatie-reis en hoe het nu gaat, soms afleveringen waarin ze zelf met vriendinnen spreekt over een onderwerp)
-
Jurreās date (zie ik wel eens op youtube maar is er ook als podcast). Aardige bnn presentator interviewt mensen die je niet zomaar tegenkomt, met bijvoorbeeld een bijzonder beroep of voorkeur.
-
Love matters van Elle het tijdschrift/merk in samenwerking met de app Happn: leuke interviews met mensen over een relatie
-
Meer over liefde gaat deze: āCouplegoals de podcastā van Mandy en Thorn, heeel lieve en heel inclusieve verhalen die ik zelfs met liefdesverdriet waardeer
-
Esther Perel heeft een podcast waarin je mag meeluisteren naar de relatietherapie die ze geeft. Vind ik ook vaak prachtig!