Podcasts (Deel 1)

2 likes

Erg waar, heb gister overcast gedownload en wereld van verschil. Ben mezelf blijkbaar al een paar jaar aan het kwellen

1 like

Door jullie posts steeds hier zojuist al mijn Spotify podcast abonnementen gestopt en overgestapt op podcast addict.

1 like

Er werd een tijd terug hele tijd reclame gemaakt voor De Moord op Wies, heb die toen in m’n app gezet, maar lijkt alsof er alleen trailer is van verschenen. Weet iemand hoe dit zit? Heeft ie een andere naam gekregen ofzo?

Het eerder voor mij ondenkbare is gebeurd: ik betaal tegenwoordig via petje.af voor extra content van Teun en Gijs :sweat_smile:

6 likes

Haha ik overweeg het ook. :joy: Is het wat? Dat dikke Duitse boeken-gebeuren boeit me niet zo.

5 likes

Ik ga zo stuk om hen in die laatste podcast en die reclame die ze moeten maken. Voor die 250.000 boeken in Storytel. Ze gĂĄĂĄn ook maar door.

3 likes

Is er iemand ‘achter het muurtje’ van de Zelfspodcast en hoe bevalt het?

Ja ik, sinds een jaar geleden, zo’n 8-9 maanden elke maandag trouw hun extra aflevering geluisterd, die ik net zo amusant vond als de vrijdag-aflevering, maar de laatste maanden vind ik het minder; ze doen nu meer interviews (of in elk geval gesprekken met derden), zijn duidelijk wat aan het uitproberen daar en het bevalt me niet allemaal. De jacht op de Mediacourant vond ik wel vermakelijk.

1 like

Ik vind het wel vermakelijk! Maar ze hebben inderdaad ook een boekenclub, dat gedeelte spreekt me ook minder aan. Voor de rest is het wel vergelijkbaar met wat ze in de reguliere afleveringen doen, en worden er ook vragen van luisteraars behandeld naar aanleiding van het onderwerp van die week.

Heb wel iets teveel gebinged de laatste week met alle oude extra content :joy: maar ik ben nu zo goed als bij. Voor mij speelt het ook wel mee dat ik ze toch wel heel sympathiek vind, vooral Gijs. En ondanks dat ze vast al meer dan genoeg op de bank hebben (vooral Teun :stuck_out_tongue:) steun ik hun liever met €4 per maand dan bijvoorbeeld als de zoveelste een bijdrage aan het Tonny imperium te doen

1 like

Ik zou al m’n geld naar Aaf en Marc-Marie brengen als zij extra content hadden achter een betaalmuur :cry:

14 likes

Same, ik heb echt weer zo gelachen bij de laatste aflevering. Echt mijn favoriete podcast momenteel

2 likes

Hahahaha ja ik ook zo hard. Dat random stuk over die seksende buurvrouw/kennis bij Beekse Bergen hahaha. En ook ‘baby’s zijn voor mij gehakt’

Ik vind het echt geweldig dat Marc Marie nooit zijn zinnen afmaakt en zomaar wat doorratelt de hele tijd

Trouwens @Haai op donderdag doen ze altijd een stukje op een ‘bankje’ op insta, is ook wel gezellig om te kijken, soort van extra content

14 likes

Haha Marc-Marie en Aaf is de enige podcast die ik echt “bewaar” tot ik ga hardlopen, moet zo vaak hardop lachen dan, vanmiddag verslikte ik me en moest ik helemaal hoesten, haha volgens mij toen Marc-Marie Marco Borsato na zat te doen, “oh Tineke!”.

Edit: oh nee het was al eerder met die lens in die darkroom, hahaha lol.

20 likes

Hahaha als ik dit van jullie allemaal terug lees moet ik ook gewoon weer lachen. Ook toen hij kinderen twee sterren gaf hahaha

6 likes

Hahaha ja super droog: ting ting! Stop. :joy:

3 likes

Haha ja het concept 2 sterren :joy::joy:

1 like

Ik wil echt bevriend zijn met Marc Marie, hij heeft overal wel een verhaal over en een anekdote bij :joy: volgens mij is het nooit saai met hem

16 likes

hahahaha ‘hij kreeg een piemel in zijn oog’, zit gewoon weer te huilen van het lachen

5 likes

Ik snapte wel niks van die AirBnB met die knop.

1 like