Podcasts (Deel 1)

Haha ik was net een stuk aan het wandelen toen het over die kennis ging die in de darkroom z’n lens was kwijtgeraakt omdat ie een penis in z’n oog kreeg. Moest zo hard lachen (en nu weer) :joy:

6 likes

Ik ook niet, maar dat ie éérst die knop indrukt en dan in 10 minuten alles moet inpakken en wegwezen, in plaats van eerst rustig inpakken en dán die knop indrukken en wegrijden :joy:

5 likes

Haha ja ik dacht ook wtf waarom zo moeilijk :joy: Maar dus nooit een vakantieverblijf boeken zonder de recensies te lezen, mensen!

1 like

Haha ik luister ze ook graag tijdens het hardlopen maar vaak moet ik zo lachen dat ik even niet meer lekker kan rennen :joy:

5 likes

Hahaha weer hardop gelachen door dit

Aflevering 3 van de daders podcast vond ik zo interessant. Met Jason Walters, lid van de Hofstadgroep

4 likes

Ik heb hier nog niet gelezen over De Schaduwspits. Heel leuk vind ik die! Van Radio 1, waarin 3 queer sportjournalisten (waaronder mijn idool Winfried Baijens) gaan uitzoeken waarom er geen openlijk homoseksuele prof voetballers zijn. Ook leuk als je niet van voetbal houdt :slight_smile:

7 likes

Ik ben er alweer helemaal doorheen, zo fascinerend die podcast.

1 like

Ik ook! Op de een of andere manier heb ik ze non stop geluisterd. Echt heel interessant

Ik vond aflevering 1 van seizoen 2 van Mike heftig meteen heel heftig, die zijn vriendin vermoord heeft maar zichzelf geen moordenaar vond.

Ja idd, en wat ik zelf ook bijzonder vind is dat ik best een aantal heel aardig en vriendelijk vind klinken in die gesprekken, terwijl ze het over hele heftige dingen hebben die ze hebben gedaan. Maar doordat ze niet boos of agressief praten geloof ik dan vooral in hun goedheid ondanks alles. Beetje moeilijk uit te leggen met typen

2 likes

Ik heb dat ook! Ik vond Jason ook echt een leuke vent, slim…. en dan denk ik wtf hij is een terrorist en 13 jaar in de bak gezeten. En bij Mike dacht ik jaaa he god het is al 20 jaar geleden he pff en dan denk ik nog een keer en dan denk ik hooly shit hahah

3 likes

Ik heb helemaal geen kinderen maar moet zo lachen om de nieuwste ‘Ik ken iemand die’-podcast, meer luisteraars? Het verhaal met de pax-kast vooral :joy:

1 like

Jaaa ik ben zo’n fan van hun haha!

1 like

Echt bedankt voor de tip van Marc-Marie en Aaf vinden iets, vind het superleuk!

8 likes

Bij het ‘ongebruikt gestorven’ moest ik echt huilen van het lachen. Of heb je de laatste aflevering nog niet geluisterd?

4 likes

@teckel je bericht is verwijderd. Graag de huisregels even doornemen.

1 like

Excuus!

Net uitgeluisterd, hele leuke podcast inderdaad! Sowieso heb ik het idee dat ik al jouw tips leuk vind de laatste tijd (opgewonden, the morning show), dus mocht je nog meer goede ideeen hebben voor podcasts/boeken/series, kom maar op!

1 like

Wat leuk! Ik ben nu verslaafd aan Mare of Easttown op HBO, spannende crime serie met Kate Winslet. Echt heeeeel goed is het.

2 likes