haha nee ik heb pas 6 afleveringen ofzo geluisterd maar heb echt al een aantal keer hardop moeten lachen (en veel gewoon glimlachen in de bus dus yay voor het mondkapje zodat ik geen maniak lijk)
Check out this podcast: Groene Oren #groeneOren
Groene Oren - Podcast Addict via @PodcastAddict
Kreeg deze pas getipt, tof concept! Heb nog niet alles geluisterd maar vond de aflevering van Paulien de Eik in ieder geval heel leukđ.
Ik ben begonnen aan Sorry voor mijn broertje, wel interessant!
Misschien kun je/kunnen anderen hier deze dan ook waarderen over seks, ben even door mijn abonnementen gescrolld:
-
Ongehoord podcast van Platform
voor Seksualiteit(nu helaas gestopt maar wel interessante lange en super respectvolle interviews met mensen over hun seksuele ontwikkeling, afgewisseld met afleveringen over een bepaald onderwerp met een expert) -
Op zoek naar seksualiteit (met Linda de Munck en Seksuologe Nynke Nijman). Wisselt wel beetje per aflevering, soms is de vibe tussen die twee wat gespannen maar vind het over het algemeen wel leuk.
-
Van diezelfde seksuologe: âSeks relaties en liefdeâ (interviews met mensen over hun seksuele en relatie-reis en hoe het nu gaat, soms afleveringen waarin ze zelf met vriendinnen spreekt over een onderwerp)
-
Jurreâs date (zie ik wel eens op youtube maar is er ook als podcast). Aardige bnn presentator interviewt mensen die je niet zomaar tegenkomt, met bijvoorbeeld een bijzonder beroep of voorkeur.
-
Love matters van Elle het tijdschrift/merk in samenwerking met de app Happn: leuke interviews met mensen over een relatie
-
Meer over liefde gaat deze: âCouplegoals de podcastâ van Mandy en Thorn, heeel lieve en heel inclusieve verhalen die ik zelfs met liefdesverdriet waardeer
-
Esther Perel heeft een podcast waarin je mag meeluisteren naar de relatietherapie die ze geeft. Vind ik ook vaak prachtig!
Ohh er is weer een nieuwe aflevering van Death in ice valley!
Heeft iemand die geluisterd? Ook een aanrader. Ben benieuwd.
Eindelijk De Laatste Dans geluisterd. Ik vond âm erg goed en mooi met veel diepgang! Had graag nog een confrontatie met de vrienden gehoord!
Pfff wat een beperkte blik hebben ze toch. Enige leefbare plek in NL is weer eens Amsterdam Oost/Centrum. My god die lui zijn echt zo bekrompen.
Nou ja, vanaf nu dus nog minder EvdA afleveringen luisteren dus
Ja ik ben normaal gesproken ook echt fan van Aaf! De combi met MM is wel beter dan met Botte en Ype wat mij betreft. Maar dat stukje over die schrijfster die Amsterdam wil verlaten⊠Lieve mensen Amsterdam is niet waar iedereen op deze wereld wil wonen?
Ik vond het wel meevallen over dat Amsterdam-gebeuren eigenlijk, maar kwam misschien omdat ik erger had verwacht nadat ik dit al had gelezen hier.
@Bill
Haha wel gelachen om de evening snake.
Volgens mij is dat ook juist een soort sarcasme / running gag toch? Want Ype woonde tot een paar jaar terug nog in Amsterdam Zuid Zuid Zuid (Utrecht) en Botte komt oorspronkelijk natuurlijk uit Friesland waar het regelmatig over gaat.
Sorry mega late reactie, maar volgens mij bedoelde hij dat je op de site op een button kan klikken dat je de reis nog wil annuleren en omdat die mensen 10 min van het huis vandaan woonden hadden ze wss 10 minuten om ongezien weg te komen haha
Echt geweldige podcast inderdaad, die anekdotes over zijn moeder steeds, en âkom allemaal wat dichter bij de radio zitten jongensâ
Jaa maar dan hadden ze alsnog al weg kunnen gaan en dan die button indrukken en alles daarvoor in kunnen pakken?
Haha ja dat wel, dat zei hij zelf ook dat het een soort paniekreactie was
Ik ging net eens de Gspodcast luisteren maar wat is dat joh haha. Echt alleen maar heb je nog geneukt/je kan toch zo goed pijpen/ik zou er zo op gaan zitten. Vond het gewoon een beetje pijnlijk om naar te luisteren
Kassiewijle is echt tof! Heel interessant en goed gemaakt vind ik
Volgens mij is deze hier niet eerder getipt - ik vind Ladies, we need to talk een leuke podcast soms is de presentatrice nét iets te lollig wat mij betreft maar leuke onderwerpen, leuke interviews, alles voor en door vrouwen dus dikke
Ik kwam op mijn zoektocht naar nieuwe podcasts op dit forum terecht en heb via dit topic veel nieuwe dingen gevonden om naar te luisteren. Ik wilde ook nog wat aanraders neerzetten (voor zover ik ze nog niet heb gezien dan)
Nederlands:
Het is wat het was - een Vlaamse podcast over (cultuur)historie . Elke week hebben ze een onderwerp en vertelt iedere host (ze zijn met zân 3en) iets historisch dat met het onderwerp te maken heeft. Daardoor komen er in elke aflevering verschillende tijdperken aan bod. De hosts zijn ook heel grappig en je kan merken dat het goede vrienden zijn.
Engels:
Oh no! Ross and Carrie - Ross en Carrie gaan op bezoek bij allemaal cults en naar paranormale mediums enzo en onderzoeken dan wat daar allemaal gebeurd en of er een kern van waarheid zit in wat ze doen (spoiler: het is bijna altijd onzin). Leuke sceptische podcast.
Youâre Wrong About - Sarah en Mike bespreken zaken die jaren geleden veel in de media waren (OJ Simpson bijvoorbeeld, of Tonya Harding en laten zien dat wat wij hierover denken/gehoord hebben vaak niet klopt en dingen niet zo zijn zoals ze lijken.
Maintenance Phase - Zelfde Mike als hierboven bespreekt samen met Aubrey allemaal onzin rondom diĂ«ten. Beetje hetzelfde als Youâre Wrong About maar dan over chips waar je darmen van op hol slaan en dieet pillen waar je een hartaanval van krijgt.
Leuke tips! Ik vind maintenance phase en yourâe wrong about beide erg leuk. Ga die andere twee ook eens bekijken. Denk dat onze smaak wel een beetje overeenkomt.
Ik vond het ook vreselijk, heb het snel afgezet. Maar misschien ben ik wel een preutse muts
Gaat er iemand dit weekend naar oorzaken podcast festival? Ik ga er werken!