Ik had dat met dat verhaal in het vliegtuig,dat hij het belachelijk vond dat de man naast hun niet uit zichzelf op een lege rij ging zitten. Eh, je krijgt gewoon een plek toegewezen? Laat die man lekker op z’n eigen plek zitten
Haha, nou zeg, volgens mij heb ik dit al vaker over een podcast-persoon gezegd, maar volgens mij nemen “jullie” Marc-Marie veel serieuzer dan hij zichzelf neemt. Hij zou zo in m’n vriendenkring mogen iig.
Waarschijnlijk heeft iedereen ‘m hier al geluisterd maar omdat al m’n favo podcasts een zomerstop hebben, heb ik deze week De plantage van mijn voorouders gebingeluisterd en was echt onder de indruk!
Ik heb dat vorige week gedaan en was ook onder de indruk. Aanrader om te luisteren.
Zijn er ook podcast die jullie volgen die over hedendaagse literatuur gaan, boekentips ect maar beetje van onze leeftijd? Hoeft niet het hoofdonderwerp te zijn. Ik luister bgraag damn honey en de Monica Geuze fanpodcast bijvoorbeeld.
red de millenial? En de vierkante ogen show (vooral de specials)
Er zijn heel veel Engelse/Amerikaanse literatuurpodcasts! Vintage Books, Books and Boba, You’re Booked, The Guardian Books, London Review Bookshop, Black Chick Lit, Penguin Books en ga zo maar door.
Ik vind Boekmakers ook leuk, alles behalve inhoudelijk over boeken maar wel over de wereld achter het boek
Oja, die is ook leuk!
ik vind sentimental garbage ook altijd wel leuk.
Oh wat leuk en ook herkenbaar! Ik ga er vanavond ook weer 1 luisteren Ik zou het alleen wel chill vinden als ze in spotify linkjes zouden zetten van de vogels, nu moet ik elke keer naar hun Instagram. maar misschien ben ik gewoon lui haha.
Ik ben ‘Toxic: the Britney Spears story’ aan het luisteren, vet interessant! Heftig wat haar allemaal aangedaan is.
De NRC serie over Louis Doedel vind ik wat tegenvallen. Enthousiast aan begonnen maar einde valt mij tegen er is niet echt een conclusie, het dossier is niet ingezien. we weten dus niet of hij echt een psychiatrische aandoening had of hij gewoon monddood gemaakt is
‘Na sluitingstijd’ vind ik wel een aanrader. 3/5 sterren. Er zitten irritante dingen in, maar het waargebeurde verhaal van Sjoerd Kooistra’s (eigenaar van heel veel horecapanden & miljonair) zelfmoord is interessant.
Is die serie ook interessant als je het nieuws gevolgd hebt en de docu gezien hebt? Want ik heb het best goed gevolgd, dus weet al veel, maar als er nog iets nieuws in te horen is ga ik wel een poging wagen
Van Britney? Ja vind ik wel! Is ook van de meiden die de #freebritney movement gestart zijn.
Leuk! Ja ik moet het ook gewoon proberen haha, dan hoor ik het vanzelf
Ja ik hoorde het net in de live op Instagram via het account van hun podcast. Echt bizar, dat iemand uitstapt en je gewoon keihard in je gezicht slaat Hoop dat ze die mensen kunnen vinden en dat er iets mee gebeurt, echt zo naar
Wat betreft kletspodcasts: die van Soy Kroon en Stefano Keizers is ook leuk, vrolijk en grappig.
Zo zielig! Hij was ook zo aangedaan in die live. Ook dat ie dan gelijk is uitgescholden voor homo, echt heel naar
Hebben ze nog steeds tussen de vragen door dat vreselijke geluid? Daardoor ben ik afgehaakt.