Snap ik! Dat geluid is gelukkig weg sinds een tijdje
Ah beter, dan probeer ik het binnenkort weer een keer.
Ik heb Let’s not meet weer herontdekt! Sommige zijn zo eng. Heb net 6x07 geluisterd en weet niet of ik binnenkort nog op rustige plekken durf te hardlopen.
Ja vond ik ook zo erg! Ik vond het jammer dat er maar 2 gasten waren en hun date verhalen waren er te weinig. Ik had daarin wel nog meer variatie willen zien. En het einde was helemaal plotseling
Ik ben echt aan het genieten van de 5 !! afleveringen over Diana van ‘You’re wrong about’
Die vond ik ook echt leuk/boeiend, daarna nooit meer iets van hen gevonden wat ik net zo geboeid kan luisteren.
De nieuwste aflevering van The Sporkful, ‘The mystery of Alpha Gal’ is heerlijk, oa voor de medici onder ons!
En de laatste aflevering van This American Life over essential workers is ook heel goed
Ik ben wel echt blij dat langzaam aan mijn favoriete podcasts van zomerstop terugkeren
Heb nu trouwens ook alles van de vogelspotcast beluisterd. Iemand nog een leuke aanrader qua leerzame podcast met een leuke chemie tussen de personen?
Is Engels ook okay? Dan kan ik Spirits aanraden! Over mythologie en legendes en dergelijke.
Welke is dat? Ik kan alleen maar podcasts over drank vinden op die naam
hahaha ik ga echt weer helemaal stuk om Marc Marie, dat stukje over Roland Molendijk en zijn Wasteland feesten
‘Ja ik begrijp het ook niet maar hij heeft iets tegen mij’
spreekt vervolgens zijn naam op tien verkeerde manieren uit
heel lulverhaal over plaatjes draaien in een leren string
nee MM, snap totaal niet wat ie tegen je heeft
hahahahah ja echt he
‘Deze is voor Lise met die rubberbal in dr mond!’
Oh ik stond echt hardop te lachen in de supermarkt bij dit stuk
Suuuuper goede aflevering van poscast over media over onder andere het algoritme van Tiktok:
Heb deze podcast nog niet eerder geluisterd maar vond dit mega interessant
Hun nieuwste aflevering, met wethouder Marjolein Moorman van de docuserie Klassen, vind ik ook echt goed!
Ga ik ook luisteren, thanks! Lijkt me sowieso een interessante podcast. Vond het een fijne eerste luister
Ik volg POM al wat langer en moet zo lachen om die Ring deurbel reclames. Alexander en Ernst Jan hebben zovaak lopen zeiken over die dingen en dat je gewoon beelden van random omstanders upload naar Amazon servers (en dus mag de Amerikaanse overheid er bij als ze willen). Maar tuurlijk, zolang ze geld betalen is het meui
En dat terwijl Alexander daar zelf op afgaf, reclame die niet bij je past (hij vond daarom de podcast van Teun en Gijs niks)
Ik vind POM de laatste tijd echt niet leuk meer, ze herhalen echt zoveel van wat ze al eerder hebben gezegd en alles gaat over die vriend van de show dingen blabla