Vind POM echt de perfecte podcast om mee in slaap te vallen
Waarom hebben alle IHeartMedia podcasts nu 3 reclames achter elkaar? En ook echt van die reclames die totaal niet bij de podcasts passen? Echt super irritant
ik heb nog een podcast-tip: firebug
For ten years, a fire bug terrorized Southern California, burning down businesses in broad daylight. Four people died. Then a manuscript for a novel lead investigators to the last person they would have ever suspected.
ik vind hem echt heel goed en de afleveringen zijn ook niet te lang.
Top tip! Ben al bij aflevering 4 haha
Ik heb pas een paar afleveringen van “Dat kan mijn kleine nichtje ook” geluisterd, over kunst en de achtergrond (op een leuke manier, waarbij de een de kennis heeft en de ander gewoon normale dingen zegt als “ik vind dit wel lelijk”)
En Cocainekoorts over Taghi, ook heel interessant.
En nu ben ik weer op zoek naar nieuwe podcasts om te luisteren.
Is die podcast nav een boek? Die over kunst? Ga de podcast in elk geval eens luisteren, klinkt leuk
Nee niet dat ik weet!
Het is een kunstkenner en een leek zeg maar, die dan dingen gaan bekijken. Eerste seizoen gaat over specifieke kunstenaars en het tweede over kunst in steden. Vooral die laatste is ook interessant want dan leer je echt veel over kunst die je misschien wel dagelijks voorbij loopt, maar waar je het verhaal niet precies van kent.
Sowieso een aanrader vind ik ben benieuwd wat je ervan vindt!
Pohhh die gesponsorde quiz in de nieuwe Zelfspodcast is echt slecht
De Stemming van Vullings & Van der Wulp komt eerder terug van zomerstop en er zou vandaag een nieuwe podcast komen, zo blij! Ik zit nu steeds te refreshen haha.
Ja echt heel awkward vond ik t
Voor de liefhebbers! Wel 25 euro en ook nog testen voor toegang
Heel leuk, incl. lunch en drankje zie ik! Helaasj Amsterdam, wat te ver voor mij.
Ik moest bij Marc Marie en Aaf zo lachen om die shoutout naar de mediacourant
haha oprotten hoor
Ik zag het ook. Ik vind het wel wonderlijk dat hij nu pas gaat procederen, terwijl die podcast al redelijk lang uit is.
Het eerste deel van deze podcast is zo meeslepend, gaat over iemand die probeert te vluchten in Afghanistan.
(ik link nu spotify maar luister je podcasts verder vooral in een andere podcast app)
Ik gebruik nu Overcast, die heeft dat ook niet. Zou hem ook niet meer per se aanraden, loopt de laatste tijd best vaak vast.
Spotify zelf is echt om te huilen he zelfs als je daar een podcast actief zoekt, duurt het 5 minuten voor je hem hebt.
Bedankt voor de tip! Heb de eerste aflevering net geluisterd en weet nu al dat ik vanavond nog de rest van de afleoga luisterend. Zo spannend en goed verteld en ook nog een heel interessant onderwerp.
Teun en Gijs met hun spon over het onderdompelhotel in Zaandam, daar wil niemand toch heen