Ik ook! Vaak hardop gelachen haha!
Ja echt zo veel wtf in 3 korte afleveringen Ik snap wel dat ze niet wilden ingaan op het waarom, maar ik ben daar toch wel heel benieuwd naar, wat beweegt iemand nou om zoiets te doen.
Ik vind trouwens dat Manuela een eigen podcast moet krijgen over haar vak, vond haar echt als een leuk mens klinken.
Wat een leuk idee over Manuela!
Ik heb de afleveringen ook geluisterd en het had van mij ook wel diepgaander mogen zijn, nu blijft het heel erg op de vlakte. Ongelooflijk om te bedenken wat hij in al die jaren waarschijnlijk nog meer geprobeerd heeft, want het kan natuurlijk niet anders dan dat hier nog veel meer mensen betrokken bij zijn geweest.
Het lijkt me echt interessant als Damn Honey en de Zelfspodcast een crossover doen. Of Man man man en de Eeuw van de Amateur haha
Hahaha ik hoor Nydia en Marie-Lotte al continu âuggghâ-kotsgeluiden maken en de shame-bel-jingle erin mixen als Sander en Jaap het over het Snoepje van de Week hebben, haha top-content.
Hahaha ja dat zou te gek zijn. Ik vind Nydia altijd heel goed en goed onderbouwd uit haar woorden komen, die kan wel tegen Sander op denk ik
Vond het zoo jammer dat het afgelopen was, ik wilde meer!
Hot take: in de basis liggen hun idealen niet zo ver uit elkaar denk ik.
Ik denk dat ze wat betreft âdeeltijdprinsesjesâ niet helemaal op een lijn liggen. En dienstplicht.
Het is wel een christelijke podcasts, maar het is interessant omdat het een inkijkje geeft in vertalen van boeken. In deze podcasts dan de bijbel. Ze hebben de nieuwe bijbelvertaling uit 2004 opnieuw doorgelopen, revisie. Sinds 1993 zij de al met deze vertaling bezig. Staat op Spotify; NBV21
hahahahha love dit
Luistert iemand âin de schaduw van Dutrouxâ? Wat een verschrikkelijk verhaal (dat wist ik), maar zoveel wist ik niet. Heel mooi in elkaar gezet!
Ik luister de serie ook en ik baal een beetje dat ik steeds een week moet wachten op een nieuwe afleving. Ik zou de hele serie in een keer willen luisteren. Echt heel mooi verteld en ze hebben bijzondere invalshoeken.
Ik vind het ook super interessant! Heb best veel gelezen en geluisterd over Dutroux, maar deze invalshoek is ook nieuw voor mij.
Ook bezig met de Tumor Tapes, al paar keer de tranen in mân ogen gehad. Heftig hoor!
Ben nu Whoâs Your Daddy aan het luisteren, van 3FM/EO, over een jongen die nooit contact met zijn vader heeft gehad en hem nu gaat opzoeken. Best kwetsbaar!
Ik weet niet of dit al eerder genoemd is. (Heb niet helemaal teruggelezen), maar crimetok vind ik zoân leuke/interessante podcast! Gaat over moordzaken. Sommige zijn opgelost, andere niet. Heel interessant om te luisteren en zo bizar! Aanrader vind ik! Prettige stem ook.
Ik vind haar juist heel erg oplezen/voorlezen, net zoals misdaad meiden
O wat grappig. Terwijl ze zegt dat ze alles uit haar hoofd doet. Ik zal die andere ook even luisteren!
Ik heb hem helemaal geluisterd en ik ben echt niet voldaan. Het voelt niet af en afgeraffeld. Bleh.
Ik heb de brand in het landhuis al heel lang geleden geluisterd dus ik weet niet meer wat er gebeurde, maar wat had dat te maken met deze podcast?