Ik vind idd dat ze over hun hoogtepunt heen zijn, haha
Hallo jongens!
Nu koooomt reclaaaameee
Ik vind de postcast van Teun en Gijs nog steeds erg leuk maar inderdaad wel erg veel (en lange) reclame.
En Hanneke vind ik erg leuk en ze is al 82, dat is 2 jaar jonger dan mijn oma is, maar aan Hanneke merk je het nauwelijks vind ik! Dan is mijn oma echt ouder in haar doen en laten.
Dr. Bones van argos is echt goed
Hebben jullie de Tumor Tapes al gehoord?
Thanks voor de tip, meteen alles achter elkaar geluisterd
Spoiler
Samenvatting
Ik moest een traantje wegpinken tijdens het slechte nieuws. Zelf last van zwangerschapshormonen.
Vind Teun en Gijs ook nog steeds super leuk, zij kunnen mensen zo lekker vilein bespreken heerlijk. Deze keer ook weer met Ozcan en Michiel Vos. Vd week zat Michiel Vos weer bij Jinek en toen ging ik echt helemaal stuk
Mijn dag is altijd beter als Michiel Vos weer ergens belachelijk gemaakt wordt
Ik luister The Dropout, zijn wat oude afleveringen en de show wordt nu weer opgepakt nu de rechtszaak (eindelijk) start. Ben benieuwd.
Wat vindt die man zichzelf fantastisch he.
Edit: Vandaag van NRC had afgelopen zaterdag een extra aflevering over Dutroux! Daarin onderzoeken ze wat voor impact Dutroux op de Belgische maatschappij heeft gehad. Ik vond het heel interessant.
Vinden jullie het ook moeilijk om sommige podcasts te luisteren als de stemmen van de mensen te veel op elkaar lijken? Ik luisterde de damn honey x nee man podcast, maar die 2 mannen hebben precies dezelfde stem? (Ik heb overigens nog niks anders van hen geluisterd)
Dr Bones is echt een hele vette nederlandstalige onderzoekspodcast over iemand die zich voordeed als een arts/forensisch patholoog
Ik ook! Vaak hardop gelachen haha!
Ja echt zo veel wtf in 3 korte afleveringen Ik snap wel dat ze niet wilden ingaan op het waarom, maar ik ben daar toch wel heel benieuwd naar, wat beweegt iemand nou om zoiets te doen.
Ik vind trouwens dat Manuela een eigen podcast moet krijgen over haar vak, vond haar echt als een leuk mens klinken.
Wat een leuk idee over Manuela!
Ik heb de afleveringen ook geluisterd en het had van mij ook wel diepgaander mogen zijn, nu blijft het heel erg op de vlakte. Ongelooflijk om te bedenken wat hij in al die jaren waarschijnlijk nog meer geprobeerd heeft, want het kan natuurlijk niet anders dan dat hier nog veel meer mensen betrokken bij zijn geweest.
Het lijkt me echt interessant als Damn Honey en de Zelfspodcast een crossover doen. Of Man man man en de Eeuw van de Amateur haha
Hahaha ik hoor Nydia en Marie-Lotte al continu “ugggh”-kotsgeluiden maken en de shame-bel-jingle erin mixen als Sander en Jaap het over het Snoepje van de Week hebben, haha top-content.
Hahaha ja dat zou te gek zijn. Ik vind Nydia altijd heel goed en goed onderbouwd uit haar woorden komen, die kan wel tegen Sander op denk ik
Vond het zoo jammer dat het afgelopen was, ik wilde meer!