Podcasts (Deel 1)

Ik vond het ook een interessant verhaal maar heb het gevoel dat er meer in had gezeten ofzo. En ik vond het irritant dat er zeker in het begin heel vaak pathAloog werd gezegd in plaats van pathOloog.

Heb laatst El Tarangu geluisterd en die vond ik ook heel leuk. Gaat over een wielerlegende die overleden is en dan jaren later wordt een andere oud-wielrenner ineens door hem gebeld of ze samen een hapje kunnen gaat eten.

Ik zat te wachten op een nieuwe aflevering van de schaduw van Dutroux maar die staat er helemaal niet bij mij

Komt alleen in de NRC-audio-app.

Thanks!

Oh, zijn ze geswitchet?

Oh wat jammer. Ik heb zo’n hekel aan al die verschillende streaming diensten. Ik wil lekker alles op een plek. Gelukkig is het ook via de website te beluisteren. De Schaduw van Dutroux - NRC

1 like

Oh nooo, weet je ook waarom alleen nog daar?

1 like

De app is gratis! Zal wel zijn om meer mensen naar die app te krijgen. Alle andere podcasts die er gemaakt worden, staan daar ook op.

1 like

Iris Enthoven heeft die interviewreeks die ze ook op Youtube zet. Het is dat Edino er zit, anders had ik iets met dit soort titels nooit aangeklikt

1 like

‘KIND van RUINERWOLD’ lekker respectloos hey

1 like

Jarenlang DOODZIEK gemaakt door je eigen MOEDER!

1 like

Het eerste half uur had ik het idee dat ik naar hun vergadering zat te luisteren. “hoeveel vrienden hebben we er bij? O leuk. Dat moeten we eigenlijk wel vieren, iemand ideeĂ«n?”
Joh deel de uitkomst een keer in de podcast, maar de brainstorm hoef ik niet te horen.

2 likes

Ik moest toch even hardop lachen bij Geuze&Gorgels wanneer Monica zegt dat Kaj zijn stenen maar moet gaan opladen bij Es Vedra en de rest van Ibiza ook wat belachelijk maakt😂

2 likes

Ik vond Dr Bones zo’n teleurstelling. Heel interessant verhaal maar de spanningsboog miste totaal en heb nog gegoogeld of het einde inderdaad echt het einde was of dat ik een aflevering niet kon vinden. Zo afgeraffeld. Nu maar op zoek naar iets anders.

4 likes

Ha ja ik was ook nog in de veronderstelling dat er nog afleveringen kwamen toen ik hier postte :sweat_smile:

1 like

Weet iemand nog een leuke podcast met feitjes, trivia of geschiedenis oid?

Ik weet dat dat boek De Bourgondiërs op Spotify staat, misschien is dat wat? Ik luisterde dat eens toen ik een nieuwe slaappodcast zocht maar raakte te enthousiast van de info om mee in slaap te vallen :nerd_face:.

3 likes

Poeh. Mooi, diep verhaal van John Green

2 likes

Mee eens, ik vond het ook kut.
Ik luister nu gefixt en ik twijfel of ik dit keuk vind. Ik hou niet van kastje-naar-de-muur-verhalen

1 like

Komende maandag start ‘alle geschiedenis ooit’ van Nynke de Jong en Arco Gnocchi, daar ben ik wel benieuwd naar! Wordt heel leuk denk ik.

4 likes