Iris Enthoven heeft die interviewreeks die ze ook op Youtube zet. Het is dat Edino er zit, anders had ik iets met dit soort titels nooit aangeklikt
âKIND van RUINERWOLDâ lekker respectloos hey
Jarenlang DOODZIEK gemaakt door je eigen MOEDER!
Het eerste half uur had ik het idee dat ik naar hun vergadering zat te luisteren. âhoeveel vrienden hebben we er bij? O leuk. Dat moeten we eigenlijk wel vieren, iemand ideeĂ«n?â
Joh deel de uitkomst een keer in de podcast, maar de brainstorm hoef ik niet te horen.
Ik moest toch even hardop lachen bij Geuze&Gorgels wanneer Monica zegt dat Kaj zijn stenen maar moet gaan opladen bij Es Vedra en de rest van Ibiza ook wat belachelijk maaktđ
Ik vond Dr Bones zoân teleurstelling. Heel interessant verhaal maar de spanningsboog miste totaal en heb nog gegoogeld of het einde inderdaad echt het einde was of dat ik een aflevering niet kon vinden. Zo afgeraffeld. Nu maar op zoek naar iets anders.
Ha ja ik was ook nog in de veronderstelling dat er nog afleveringen kwamen toen ik hier postte
Weet iemand nog een leuke podcast met feitjes, trivia of geschiedenis oid?
Ik weet dat dat boek De Bourgondiërs op Spotify staat, misschien is dat wat? Ik luisterde dat eens toen ik een nieuwe slaappodcast zocht maar raakte te enthousiast van de info om mee in slaap te vallen .
Poeh. Mooi, diep verhaal van John Green
Mee eens, ik vond het ook kut.
Ik luister nu gefixt en ik twijfel of ik dit keuk vind. Ik hou niet van kastje-naar-de-muur-verhalen
Komende maandag start âalle geschiedenis ooitâ van Nynke de Jong en Arco Gnocchi, daar ben ik wel benieuwd naar! Wordt heel leuk denk ik.
Klinkt goed! Nu moet ik gaan kiezen tussen die of âgeschiedenis voor herbeginnersâ.
Ik luister deze podcast altijd als ik door al mân andere heen ben omdat ik de verhalen soms wel interessant vind maar zij interviewt echt zooo slecht. My god. Totaal niet geschikt voor zulke zware verhalen.
Exactly my thoughts haha. Ben benieuwd of ze het waarmaken, ga 'm zo luisteren!
Leuk als je ook fan bent van het Oog! Q&A live in Groningen
Ooit in een ver verleden werkte ik op dezelfde plek als Arco, en ik weet nog dat ik langs zijn kluisje op de werkvloer liep en vijftien keer heb gecheckt of ik zijn achternaam wel goed had gelezen haha. Vind het zoân leuke naam.
Ik ben door deze tip ook gaan luisteren en vind het tot nu toe echt een fijne podcast. Iedereen is zo lekker rustig. Best een verademing in vergelijking met de sensatiebeluste/onwetenschappelijke âpsychologieâ die in veel podcasts voorkomt. Thanks voor de tip
Ik vond de nieuwste aflevering van Ik ken iemand die weer ouderwets goed. Heftig en interessant, maar helemaal niet sensatie belust oid.