Ah, leuk, Marc-Marie en Aaf zitten er aan te denken om een podcast achter een betaalmuur te gaan maken. Het zou wel echt een andere podcast gaan worden, ben benieuwd wat ze gaan doen!
Hahaha ik ga helemaal stuk om het blote-voeten-in-bed-verhaal van Marc Marie in de podcast.
Haha ja ik moest er echt hardop om lachen, ik vind dat soort dingen zo mooi aan die podcast
Ja ik moest ook hardop lachen, heb ik vaak bij hen, zo leuk.
————————
Heb ook De Krokante leesmap weer ontdekt. Heb de nieuwste aflevering geluisterd en ook daar moest ik weer ouderwets lachen. Had ze ruim een jaar links laten liggen omdat in het niet meer leuk vond.
Haha ik ging stuk toen Marcel mee ging ‘zingen’ met hits van nu
Oh echt wat goed! Krokante Leesmap was altijd m’n lievelings maar heb nu ook al hele tijd niet meer geluisterd omdat het niet meer leuk was. Ga gelijk weer proberen
Haha ja en die anekdote over dat hoertje met Noortje.
@Diorshow Ja ik zit er weer helemaal in en heb er ook een paar van ervoor terug geluisterd omdat ik wacht op de nieuwe en vind het weer heerly
Ik was zeer geïrriteerd toen ik De schaduw van Dutroux niet meer in Pocket Casts kon luisteren, maar nu ook best tevreden met die NRC-app, idd zie je wel sneller wat nieuws. Al houd ik wel van mijn eigen lijstje in Pocket Casts.
Ik vond staatsgeheim toen zo’n domper omdat ik hoopte dat het niet over Dat Ene ging
Ja, denk ik ook.
Hahaha ik heb echt een ritueel dat ik hun podcast bewaar voor zondag als ik ga hardlopen en heb weer een paar mensen laten omkijken, omdat ik hardop lachend werd ingehaald door fietsers. Nu niet vergeten dit vanavond uit te proberen!!!
En dan zorg ik altijd dat daarna de aflevering van Gijs en Teun begint en dan kan ik daar nog even mee verder lachen, heerlijk.
Ik heb het gevoel dat je het verhaal van Marc-Marie al te lang vond, maar De Volksjury-podcast heeft hier een hele aflevering over van zo’n 1,5 uur ofzo, haha, mocht je tóch gefascineerd zijn geraakt. Aflevering 42 is het.
Haha wow! Ja fascinerend vond ik het wel. Sluit niet uit dat ik dit ga luisteren
Ik moest hier gisteren ook hardop om lachen, ook gewoon de manier waarop hij het vertelt haha, geweldig
Haha ja leuk hè, echt een leuke podcast!
Ik luister al een paar dagen televisië en ik ben wel fan! Het is een praatpodcast (en ze praten veeeeeel) van twee gasten die een enorme fan zijn van de lineaire televisie en ze analyseren tv programma’s tot in de details. Hun enthousiasme werkt wel aanstekelijk vind ik en het is wel grappig om hele analyses te horen over slechte tv haha. Mijn favo afleveringen tot nu toe gaan over the passion en de rijdende rechter.
Omg geweldig Thanks voor de tip, ik was gister al in een YouTube hol gevallen en alle interviews met June gaan kijken haha
Ik hoop dat er een dansmarathon-aflevering komt
Jaaaa haha ik ook. Wat is jouw favo aflevering?