Podcasts (Deel 1)

Ik vond Dr Bones zo’n teleurstelling. Heel interessant verhaal maar de spanningsboog miste totaal en heb nog gegoogeld of het einde inderdaad echt het einde was of dat ik een aflevering niet kon vinden. Zo afgeraffeld. Nu maar op zoek naar iets anders.

4 likes

Ha ja ik was ook nog in de veronderstelling dat er nog afleveringen kwamen toen ik hier postte :sweat_smile:

1 like

Weet iemand nog een leuke podcast met feitjes, trivia of geschiedenis oid?

Ik weet dat dat boek De Bourgondiërs op Spotify staat, misschien is dat wat? Ik luisterde dat eens toen ik een nieuwe slaappodcast zocht maar raakte te enthousiast van de info om mee in slaap te vallen :nerd_face:.

3 likes

Poeh. Mooi, diep verhaal van John Green

2 likes

Mee eens, ik vond het ook kut.
Ik luister nu gefixt en ik twijfel of ik dit keuk vind. Ik hou niet van kastje-naar-de-muur-verhalen

1 like

Komende maandag start ‘alle geschiedenis ooit’ van Nynke de Jong en Arco Gnocchi, daar ben ik wel benieuwd naar! Wordt heel leuk denk ik.

4 likes

Klinkt goed! Nu moet ik gaan kiezen tussen die of “geschiedenis voor herbeginners”.

Onze klaagsessie heeft geholpen

5 likes

Ik luister deze podcast altijd als ik door al m’n andere heen ben omdat ik de verhalen soms wel interessant vind maar zij interviewt echt zooo slecht. My god. Totaal niet geschikt voor zulke zware verhalen.

2 likes

Exactly my thoughts haha. Ben benieuwd of ze het waarmaken, ga 'm zo luisteren!

1 like

Leuk als je ook fan bent van het Oog! Q&A live in Groningen

Ooit in een ver verleden werkte ik op dezelfde plek als Arco, en ik weet nog dat ik langs zijn kluisje op de werkvloer liep en vijftien keer heb gecheckt of ik zijn achternaam wel goed had gelezen haha. Vind het zo’n leuke naam.

3 likes

Ik ben door deze tip ook gaan luisteren en vind het tot nu toe echt een fijne podcast. Iedereen is zo lekker rustig. Best een verademing in vergelijking met de sensatiebeluste/onwetenschappelijke “psychologie” die in veel podcasts voorkomt. Thanks voor de tip :blush:

1 like

Ik vond de nieuwste aflevering van Ik ken iemand die weer ouderwets goed. Heftig en interessant, maar helemaal niet sensatie belust oid.

5 likes

Mee eens! Al moet ik wel zeggen dat ook hier Nynke me irriteerde. Ik weet niet wat het is met haar, maar trek haar houding binnen de groep slecht.

1 like

Misschien al wel genoemd, maar “na sluitingstijd”, over Sjoerd Kooistra, een horeca magnaat. Vind zulke verhalen altijd best fascinerend, hoe triest helaas ook.

4 likes

Het is een beetje de Grote Nynke de Jong show geworden. Trek ik soms ook slecht

1 like

Ik heb de Selfhelp hipster podcast weer helemaal herontdekt. Luisterde dat jaren geleden vaak. Paar leuke vaste categorieen (bespreking van een selfhelp boek, popculture pleasure, 30 day challenge en obsessions). Vind 't een ideale podcast voor een rondje wandelen, ook omdat je het dan na een segment makkelijk uit kan zetten.

Zag hier de tip voor de Schaduw van Dutroux. Geen luistertip voor het slapengaan (learned it the hard way) maar vind het zo interessant en ook een bizar verha.

1 like

Ik ben nu de Vlaamse kunstroof aan het kijken (aflevering 2). En tot nu toe vind ik het erg leuk!

1 like