Ja in de aflevering: “oh een spoedkeizersnede, dat kan de beste overkomen. Been there, done that.” Oid
Nynke is wel steeds meer van het: kijk mij eens gevat en hip zijn. En moet dat dan constant weer even benadrukken, heel vermoeiend.
Ja in de aflevering: “oh een spoedkeizersnede, dat kan de beste overkomen. Been there, done that.” Oid
Nynke is wel steeds meer van het: kijk mij eens gevat en hip zijn. En moet dat dan constant weer even benadrukken, heel vermoeiend.
Ik ken hem van Ajax en in het begin dacht ik hahaha grappige bijnaam. Maar bleek zijn echte naam te zijn
Ik ben helemaal fan nu van murder with my husband. Erg leuk opgezet en sommige zaken zijn niet al te bekend wat luister ook leuk maakt
ik ben trouwens Televisië aan het luisteren. Heerlijk gekeuvel over tv-programma’s zoals Lang leve de liefde en Take me out.
Ben van de week begonnen aan de podcast Ronnie. Waarin een jonge aanstaand vader op zoek gaat naar een “hoopvol verhaal over de toekomst”.
Ruben en Marijke zijn dolgelukkig in verwachting van hun zoon die ze voorlopig Ronnie noemen. Maar al gauw voegen zich zorgen bij de blijdschap. Hoe zit dat met de bergen aan afval op de wereld en al zijn luiers die daar nog bovenop komen? Hoeveel ton CO2 gaat Ronnie uitstoten? En is er straks nog wel genoeg te eten? Was het allemaal wel zo’n goed idee?
Vind het echt super interessant en heel herkenbare vragen die ze behandelen. Aanrader!
Was dit alweer de laatste aflevering van de schaduw van Dutroux?
In veel podcasts van Tonny Media wordt die brief met een raadsel benoemd. Nu gaan ze daar een podcast over maken.
Maar dat is allemaal een grote marketingtruc toch?
Er komen 5 afleveringen. Dus hierna nog 1.
Ah, leuk, Marc-Marie en Aaf zitten er aan te denken om een podcast achter een betaalmuur te gaan maken. Het zou wel echt een andere podcast gaan worden, ben benieuwd wat ze gaan doen!
Hahaha ik ga helemaal stuk om het blote-voeten-in-bed-verhaal van Marc Marie in de podcast.
Haha ja ik moest er echt hardop om lachen, ik vind dat soort dingen zo mooi aan die podcast
Ja ik moest ook hardop lachen, heb ik vaak bij hen, zo leuk.
————————
Heb ook De Krokante leesmap weer ontdekt. Heb de nieuwste aflevering geluisterd en ook daar moest ik weer ouderwets lachen. Had ze ruim een jaar links laten liggen omdat in het niet meer leuk vond.
Haha ik ging stuk toen Marcel mee ging ‘zingen’ met hits van nu
Oh echt wat goed! Krokante Leesmap was altijd m’n lievelings maar heb nu ook al hele tijd niet meer geluisterd omdat het niet meer leuk was. Ga gelijk weer proberen
Haha ja en die anekdote over dat hoertje met Noortje.
@Diorshow Ja ik zit er weer helemaal in en heb er ook een paar van ervoor terug geluisterd omdat ik wacht op de nieuwe en vind het weer heerly
Ik was zeer geïrriteerd toen ik De schaduw van Dutroux niet meer in Pocket Casts kon luisteren, maar nu ook best tevreden met die NRC-app, idd zie je wel sneller wat nieuws. Al houd ik wel van mijn eigen lijstje in Pocket Casts.
Ik vond staatsgeheim toen zo’n domper omdat ik hoopte dat het niet over Dat Ene ging
Ja, denk ik ook.
Hahaha ik heb echt een ritueel dat ik hun podcast bewaar voor zondag als ik ga hardlopen en heb weer een paar mensen laten omkijken, omdat ik hardop lachend werd ingehaald door fietsers. Nu niet vergeten dit vanavond uit te proberen!!!
En dan zorg ik altijd dat daarna de aflevering van Gijs en Teun begint en dan kan ik daar nog even mee verder lachen, heerlijk.
Ik heb het gevoel dat je het verhaal van Marc-Marie al te lang vond, maar De Volksjury-podcast heeft hier een hele aflevering over van zo’n 1,5 uur ofzo, haha, mocht je tóch gefascineerd zijn geraakt. Aflevering 42 is het.