Podcasts (Deel 1)

Wel zonde want het is echt een boeiend verhaal en dat boek van die vrouw (dat ook op Storytel staat) blijkt dus mega slecht te zijn haha! Dus deze podcast is eigenlijk de enige optie :joy:

2 likes

Ze plaatst de podcast ook heerlijk schreeuwend en clickbaiteterig zie ik:

2 likes

Ja klopt, stond hierboven ook

1 like

Oh haha overheen gelezen.

Pfff, ik luister nu de Man Man Man aflevering over Mannen en ze hebben het alleen maar, méga, stereotyperend over vrouwen. :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes: Sukkels.

1 like

Leider ‘kungfusekte’ veroordeeld tot 30 maanden gevangenisstraf

7 likes

Voor mijn gevoel heb ik alle goede of bekende Nederlandse verhalen / misdaad podcast gehad
 ofja, ik vind niks meer goed of leuk. Ik mis het echt om helemaal in zo’n verhaal gezogen te worden :sweat_smile:

Ik ben aan die van hierboven, een soort God, al begonnen. Die vind ik wel heel tof! Dus als iemand nog aanraders heeft

1 like

@Blush dit allemaal al geluisterd?

Thanks! Groot deel wel, maar zie nog wel een paar nieuwe :raised_hands:

Hier nog meer

8 likes

Ja stom hĂš? Ik vind het best een vermakelijke podcast, maar deze aflevering was echt weer zo gaar. Ook niemand die een beetje regie houdt op het thema. Leuk wel, beetje ouwehoeren, maar ze kunnen echt beter.

2 likes

Ik zag bij NRC nu ook een relatief nieuwe; Het geheim van Rijswijk. Leek me ook interessant!

2 likes

Hoewel ik in Ik ken iemand die Nynke de Jong echt helemaal zat ben, vind ik haar tot nu toe in Alle geschiedenis ooit wel oké. Ze is daar ook wel de betweter, maar daar is het wat meer gepast ofzo :sweat_smile:

1 like

Ik vind het echt een irritante ‘trend’ dat ze het in bijna elke podcast over de tijd hebben. “We moeten door, want we zitten al ruim over onze tijd”, “ik zie dat we al ruim een uur bezig zijn, dus we gaan afronden” etc.
Het is geen vergadering, het maakt mij niet uit welk blokje jullie in je agenda hebben geblockt nondeju.

15 likes

Haha zo waar. En als luisteraar zie je aan het begin al hoe lang de podcast duurt, dus dat maakt je toch niks uit.

2 likes

Maar vaak zitten ze in een gehuurde studio, dus dan maakt het voor hen zeker wel uit of ze over de tijd heengaan.

Nou ja, zoals bij man man man en IKID zitten ze gewoon thuis volgens mij. Aaf en MM zitten in een studio van de Tonny’s. Eeuw van de amateur wordt volgens mij ook thuis opgenomen.
Maar ook al zouden ze wel in een gehuurde studio zitten, hoef ik toch niet te weten dat hun uur voorbij is.

1 like

Volgens mij is het ook meer grappig bedoeld van oh oh kijk ons chaos zijn we gaan helemaal van de planning af!!! Aka Paul de Leeuw bij ranking the stars “we moeten door!”

Het valt me op dat veel Nederlanderse podcast mikken op 1 uur. Terwijl Vlaamse dat minder doen.

Een hele grote Vlaamse podcast, Welcome to the AA, duurt gewoon zolang het gesprek duurt. Meestal rond de 2 uur. Er zijn er een aantal die onder het anderhalve uur hangen, maar de meeste dus niet.
Er zijn er ook die richting de 3 uur gaan en paar uitzonderingen zelfs nog langer.
Die mannen doen 1 podcast per namiddag, dus als de gast ook tijd heeft en het gesprek vlotjes gaat, is dat bijna altijd 2 uur.
Het is niet dat de luisteraar dat verplicht in één keer moet afluisteren.

1 like

Ik wil met een vriend een podcast gaan beginnen. We gaan komende week zitten voor het onderwerp, en hoe we het gaan aanpakken. Heeft iemand misschien tips?

1 like