Podcasts (Deel 1)

Ja snap ik! Als je fotos mag maken, deel je er dan eentje hier?

zal ik doen (als het mag)!

Mochten meer mensen haar fascinerend vinden: MATHILDE Forever! - YouTube een lang interview met haar (als je er naar luistert ipv naar kijkt past het mooi in dit podcast topic :P) . Ik vind haar antwoorden op sommige vragen echt heel mooi, maar de vragen zelf
ik ben blij dat ik niet in de jaren 70 leef hoor.

1 like

Echt heerlijk hoe zowel MM/Aaf als Teun/Gijs regelmatig in de BN-er afzeikmodus gaan. Genieton.

5 likes

“mooi”

3 likes

Gelukt! Deze vond ik de mooiste denk ik. Heel gaaf om de jurken in het echt te zien. Door de podcasts vind ik haar ex-man niet echt sympathiek maar sommige van zijn schilderijen vond ik ondanks dat ook erg mooi. Maar de jurken waren wel het hoogtepunt.

8 likes

Ik heb nog nooit naar hun podcast geluisterd maar nu is m’n interesse gewekt.

Ik vond sommige stukjes erg leuk (zoals het stuk over Arie en Giel, en over of je knusheid kan creëren of dat het moet ontstaan) maar sommige stukjes vond ik ook wat minder. Ga deze podcast zeker nog wel een kans geven want ik houd wel van een beetje slap gelul.

1 like

Als je daar van houdt, heb je voor het luttele bedrag van één koffie verkeerd per maand via Petje Af een extra aflevering met o.a. de rubriek Sympathiek of niet? waarbij ze elke week een BN-er bespreken. :wink:

2 likes

Wie, Teun en Gijs of MM en Aaf?

Teun en Gijs! Sorry, ik dacht dat het met mijn omschrijving van de koffie duidelijk was (omdat Gijs dat altijd zo zegt), maar die kan natuurlijk ook op Marc Marie slaan, haha!

2 likes

Haha ik vind jou iig overtuigender dan hun eindeloze gehengel. Dit klinkt wel als iets dat ik leuk zou vinden

@Flippie Ik heb mezelf onlangs een jaarabonnement cadeau gedaan (44 euro) dus ben nu alles aan het terugluisteren. Het zijn inmiddels 31 afleveringen en ik ben bij nr 7. Ze zijn wat meer open & stellen zich kwetsbaarder op en ze delen hele slechte liedjes van een rockopera die ze ooit gemaakt hebben. :joy: Ik vind het wel een verrijking van m’n podcastleven ja. Haha! Die rubriek is niet vanaf aflevering 1 lang trouwens, die komt pas later

2 likes

Oke, ere wie ere toekomt, heb vandaag meerdere keren hardop gelachen tijdens de aflevering “Volwassen”, vooral om Chris en Bas! :joy:

Hahaha :joy: iemand die nog Broers luistert?

9 likes

In de randstad dan he, in de provincie is die koffie natuurlijk goedkoper

4 likes

Ik zit oude berichtjes terug te lezen maar nu is Elja mijn collega! Hahha

1 like

Ik heb met haar samengewerkt ook! Kleine wereld.

O, dat zeg ik ook al, haha. Je werkt voor de gids?

1 like

Ja!

1 like

Wie zijn die Griezel en Greuzel waar Marc-Marie het steeds over heeft? Verwijzen die namen naar echte personen of is het meer een soort Thea naam?

Ah ik vind het wel jammer hoe ontzettend denigrerend Teun en Gijs over mensen praten die geloven. Deed wel een beetje pijn.

2 likes