Jaaa… die heb ik ooit gezien. Maar ben de inhoud weer vergeten geloof ik, dus dan luistert de podcast ook lekker weg. De interviewen wel dezelfde donor.
Oh dit ga ik luisteren, thanks!!
Ik was gisteren in het theater naar de voorstelling van Aaf, en Marc Marie was er ook! Hij was voor het eerst kijken zei hij en ik heb hem heel fangirl gezegd dat ik altijd geniet van hun podcast!
Oooh ik was er ook gisteren! In H? Was Marc Marie daar? Dan vind ik het meeeeega jammer dat ik hem niet gezien heb
Jaaaaa oh gezellig! Hij zat op de tribune, rij 6 en wij rij 2.
Mooie voorstelling hè, bij die laatste beelden kreeg ik tranen.
Nou verdorie, ik zat ook op rij 2! Dat ik dat nou gemist heb haha, balennnnn
Maar het was erg mooi inderdaad! Leuk om te zijn geweeest.
Omgggggggg Nou dan heb je dus voor MM gezeten gisteren haha
Aah wat leuk
Ben heel benieuwd naar de voorstelling van Aaf, ik ga 16 december
Ja hij had plots een vrije avond! Ik had kaartjes voor zijn voorstelling, dat is met bijna een jaar verschoven. Productieproblemen, kregen we maandag te horen.
Nou gelukkig had hij zelf wél een leuke avond dus.
Oh vandaar! Aaf zei via DM dat hij genoten had en ontbijtkoek voor haar had meegenomen. Ik reageerde met “as one does” haha zo droog.
Door jou luister ik nu het eerste seizoen over John Lennon en love it! Maar ben ook echt een Beatle fan, die over Freddy lijkt me ook top, dus thanks!
Het gaat hier al een heel jaar regelmatig over MM en Aaf. Ik heb een paar keer geprobeerd, maar ik vond het helemaal niets terwijl ik MM paar jaar geleden echt heel leuk vond in de Vlaamse versie van De Slimste Mens.
Sinds vorige week viel het op zijn plaats: ik vind ze zo gezellig!
Wat viel op z’n plaats? Je vindt ze niet leuk omdat ze zo gezellig zijn, is je vindt ze ineens wel leuk en dus gezellig?
Omg waarom wist ik het bestaan hiervan nog niet ik ga zo buiten wandelen en weet wat ik ga luisteren
Hij is pas deze week uitgekomen hoor!!
Ga er stiekem wel een beetje goed op dat bij die debiele onderneemgame zowel Geuze&Gorgels als de Zelfspodcast dik aan het verliezen zijn. Niet dat de andere ideeën nou zo spetterend zijn maar toch leuk haha
Ja! Net gecheckt en Zelfspodcast (nu) 5.366 stemmen en Man man man (nu) 16.463 dus echt een goed verschil ook. (G&G 8.650 vs Broers 37.985 is overigens nog mooier maar die luister ik beide niet)
Vind het wel een briljante marketing actie van Bol. Zelfs mijn vriend heeft het erover, die sporadisch Zelfspodcast luistert
Ik heb het onduidelijk geformuleerd, denk ik.
Ik vond MM en Aaf niet echt leuk om naar te luisteren. Een hoop nutteloos gekwebbel terwijl ik MM wel leuk wilde vinden omdat hij ook leuk was in een Vlaams TV programma.
Vorige week probeerde ik nog eens te luisteren, omdat ze hier best regelmatig vernoemd worden en nu vind ik ze ineens wel leuk.
Ik was waarschijnlijk in de juiste bui om hun gekwebbel erg gezellig te vinden.
Ah nu snap ik je! Dank je wel voor de heldere uitleg haha. En ja ze luisteren heerlijk weg!