Podcasts (Deel 1)

Ik heb hun nog nooit beluisterd maar wil misschien wel een poging wagen. Is deze aflevering ook grappig zonder dat je alle inside jokes van de vorige 200 afleveringen kent?

Jawel. Er zullen misschien wel wat verwijzingen naar eerdere afleveringen zijn maar soms wordt het wel uitgelegd

1 like

Grappigste aflevering ooit imo :joy: Hardop gelachen.

Ik luister nu The Immaculate Deception, een engelstalige podcast over Jan Karbaat’s praktijken. Echt interessant, een aanrader. Meest bijzondere is nog wel dat mijn moeder met deze aanbeveling kwam, zij luistert echt weinig podcasts.

4 likes

Ik luister nu naar ‘Het geheim van Rijswijk’ en het is echt een aanrader. In maart 1985 wordt Rijswijk opgeschrikt door een brute meervoudige moord. Een lokaal bandje oefent in een kantoorpand, waar op een avond twee zwaarbewapende mannen binnenkomen, die ze van dichtbij neerschieten. Drie van de leden komen om het leven. In Het geheim van Rijswijk probeert NRC-journalist Anna Korterink antwoorden te vinden met betrekking tot de moorden, waarvoor nooit iemand is opgepakt. Ze stuit op een politiek gevoelig verhaal, waarin het regime van Desi Bouterse in Suriname een centrale rol lijkt te spelen.

11 likes

Niet echt een podcast maar bij dit topic komt het denk ik het dichtst in de buurt :smiley:

Iemand tips voor een leuk/interessant/boeiend verhaal van maximaal 2/3 uur op Storytell?

3 likes

De laatste dagen van Freddie Mercury is echt waanzinnig. Heeeel tof

10 likes

Jaaa
 die heb ik ooit gezien. Maar ben de inhoud weer vergeten geloof ik, dus dan luistert de podcast ook lekker weg. De interviewen wel dezelfde donor.

1 like

Oh dit ga ik luisteren, thanks!!

1 like

Ik was gisteren in het theater naar de voorstelling van Aaf, en Marc Marie was er ook! Hij was voor het eerst kijken zei hij en ik heb hem heel fangirl gezegd dat ik altijd geniet van hun podcast!

23 likes

Oooh ik was er ook gisteren! In H? Was Marc Marie daar? :exploding_head: Dan vind ik het meeeeega jammer dat ik hem niet gezien heb

1 like

Jaaaaa oh gezellig! Hij zat op de tribune, rij 6 en wij rij 2.
Mooie voorstelling hĂš, bij die laatste beelden kreeg ik tranen.

1 like

Nou verdorie, ik zat ook op rij 2! Dat ik dat nou gemist heb haha, balennnnn
Maar het was erg mooi inderdaad! Leuk om te zijn geweeest.

1 like

Omgggggggg :scream: Nou dan heb je dus voor MM gezeten gisteren haha

Aah wat leuk :smiling_face_with_three_hearts:

Ben heel benieuwd naar de voorstelling van Aaf, ik ga 16 december

1 like

Ja hij had plots een vrije avond! Ik had kaartjes voor zijn voorstelling, dat is met bijna een jaar verschoven. Productieproblemen, kregen we maandag te horen.
Nou gelukkig had hij zelf wél een leuke avond dus.

2 likes

Oh vandaar! Aaf zei via DM dat hij genoten had en ontbijtkoek voor haar had meegenomen. Ik reageerde met “as one does” haha zo droog.

3 likes

Door jou luister ik nu het eerste seizoen over John Lennon en love it! Maar ben ook echt een Beatle fan, die over Freddy lijkt me ook top, dus thanks!

1 like

Het gaat hier al een heel jaar regelmatig over MM en Aaf. Ik heb een paar keer geprobeerd, maar ik vond het helemaal niets terwijl ik MM paar jaar geleden echt heel leuk vond in de Vlaamse versie van De Slimste Mens.
Sinds vorige week viel het op zijn plaats: ik vind ze zo gezellig!

Wat viel op z’n plaats? Je vindt ze niet leuk omdat ze zo gezellig zijn, is je vindt ze ineens wel leuk en dus gezellig?

6 likes