Podcasts (Deel 1)

Omg waarom wist ik het bestaan hiervan nog niet :scream: ik ga zo buiten wandelen en weet wat ik ga luisteren :sunglasses:

Hij is pas deze week uitgekomen hoor!!

1 like

Ga er stiekem wel een beetje goed op dat bij die debiele onderneemgame zowel Geuze&Gorgels als de Zelfspodcast dik aan het verliezen zijn. :laughing: Niet dat de andere ideeën nou zo spetterend zijn maar toch leuk haha

3 likes

Ja! Net gecheckt en Zelfspodcast (nu) 5.366 stemmen en Man man man (nu) 16.463 dus echt een goed verschil ook. :joy: (G&G 8.650 vs Broers 37.985 is overigens nog mooier maar die luister ik beide niet)

Vind het wel een briljante marketing actie van Bol. Zelfs mijn vriend heeft het erover, die sporadisch Zelfspodcast luistert :joy:

Ik heb het onduidelijk geformuleerd, denk ik.
Ik vond MM en Aaf niet echt leuk om naar te luisteren. Een hoop nutteloos gekwebbel terwijl ik MM wel leuk wilde vinden omdat hij ook leuk was in een Vlaams TV programma.

Vorige week probeerde ik nog eens te luisteren, omdat ze hier best regelmatig vernoemd worden en nu vind ik ze ineens wel leuk.
Ik was waarschijnlijk in de juiste bui om hun gekwebbel erg gezellig te vinden.

2 likes

Ah nu snap ik je! Dank je wel voor de heldere uitleg haha. En ja ze luisteren heerlijk weg!

1 like

Zijn er ook meer mensen die naar Moordcast van Dionne Slagter (Onnedi) luisteren? Ik vind het echt super easy wegluisteren zeg maar. Waar ik bij sommige andere podcasts afdwaal met mijn gedachten en dan de helft mis. Dionne heeft wel echt een heel zwoele vertelstem haha, maar het luistert prettig. En ik vind de combi met haar broer ook heel goed werken, het komt spontaan over maar volgens mij is het heel erg gescript wanneer hij even haar ‘onderbreekt’ en meepraat. Maar het is niet storend dus.

Ik luister in dezelfde categorie ook naar Duister, Moordzaken en Volksjury.

5 likes

Ja ik vind haar stem ook perfect hiervoor! Is mijn favoriete crime nu, echt om hoe zij het brengt.

3 likes

Ik vind de podcast app van Apple echt irritant. Ik kan best regelmatig bepaalde podcasts gewoon niet vinden in die app.

Wat is jullie favoriete podcast app? Dus eentje die echt fijn is in gebruik en waar alles in te vinden is.

1 like

Pocket Casts! :heart_eyes:

2 likes

Zo hoorde ik laatst van Giel Beelen dat ie The Matrix nog nooit had gezien.
Beetje off topic maar GB bashen kan altijd nietwaar.

1 like

Heb je ‘Teun en Gijs’ aflevering geluisterd waar ze GB bashen? Is ook een aanrader!

3 likes

Ik heb haar nog geen eerlijke kans gegeven omdat ik het veel te druk heb met andere crimepodcasts maar ze staat wel op mn lijstje

2 likes

Maar Gijs kon niet anders dan hem sympathiek vinden toch, ondanks alles.

‘mooi’

4 likes

Hahahahaha ja Teun die die stem van Arie nadoet i can’t gewoon maar ik moet ook nog steeds lachen om A wie wel

7 likes

Ik heb ook hardop gelachen om Pauline in De Eeuw over die zit-reuzen en zit-dwergen, haha ik zie nu telkens passende mensen of situaties hierbij.

Voor de mensen die nu denken: sorry wtf?

10 likes

Gijs is ook een beetje een slappe zak natuurlijk

2 likes

Tip: Wierd hit wonders, over allemaal liedjes die hits zijn geworden terwijl je dat niet verwacht. Bonus tip voor de Marc Marie en Aaf fans: in aflevering 9 komt Roland Molendijk aan het woord. Shout out!

11 likes