Podcasts (Deel 1)

Ronald Molenwijk van de poep-hoek bedoel je?!

14 likes

De enige echte! In z’n leren slip.

3 likes

Jaa echt een aanrader dit!

Vandaag aan de podcast begonnen ‘een kleine man’. Is een documentaire podcast over de verschillen tussen mannen en vrouwen wat betreft medische diagnoses en hoe vaak het gebeurt dat vrouwen geen of een onjuiste diagnose krijgen en waar dit mogelijk vandaan komt. Er worden ook specifieke afleveringen gemaakt over bepaalde ziektes (endometriose) en racisme en discriminatie in de zorg. Gemaakt door de vrouwen van Schik. Echt wel een aanrader!

16 likes

TIP voor alle rechtenfans, napleiten! Misdaadjournalist Wouter Laumans en Christian Flockstra praten met advocaten over oude zaken met een focus op verdedigingsstrategie etc. De hele zaak wordt doorgesproken, echt verslavend. Ben het hele seizoen aan het bingen.

14 likes

Ik wou die podcast net suggereren. Heerlijk dat ze ook vakjargon uitleggen

1 like

Inderdaad, echt een toptoptop podcast❤️

M’n moeder is zo blij met deze tip, ze was door haar misdaad dingen heen. Ik appte haar net meteen en ze vind het goed begin van de dag!

Jargon :smiley: vaktaal, of jargon. Vakjargon is dubbelop. Hoop niet dat je dit vervelend vindt trouwens grappig, het gaat vaak fout.

2 likes

Prima die verbetering. Maar als genoeg mensen het verkeerd zeggen, wordt het vanzelf goed. Dat is het leuke aan taal

Alleen mijn Nederlands docent vond dat niet grappig

1 like

Ik vond deze echt helemaal niks, ze vallen elkaar constant in de rede en die presentator zit de hele tijd “jaaaa daar komen we straks op terug/gaan we het zo over hebben” rare opbouw steeds van de hak op de tak
Heb t na 3 afleveringen opgegeven wel dus miss werd het daarna beter

Jaaa zit nu aflevering 2 te luisteren! Vind die advocaat die te gast is wel een beetje popi jopi.

Wel een beetje wat @Alchemy zegt idd, die presentator wil het graag gestructureerd doen maar dat lukt in aflevering 2 in ieder geval niet zo goed.

1 like

hahah heeft iemand die reclame van Peijnenburg al gezien met Marc Marie, ik ging echt helemaal stuk, zeker nadat ie dat dan had verteld in de podcast

11 likes

:joy: :joy: :joy:

Door jou heb ik zomaar vrijwillig een reclame opgezocht op youtube, maar het was het waard. Echt mooit dit.

1 like

Ja ik heb zo gelachen om die reclame hahah. In welke aflevering zat deze uitleg?

1 like

Volgens mij in die van afgelopen week of de week daarvoor!

1 like

Haha jaaaa met die mooie bos haren! Echt superleuk

1 like

Waarom zeggen Marc-Marie en Aaf Sintreklaas :sob:

1 like

Dat is dialect. Althans, voor Marc Marie (Brabant). Ik weet niet waar Aaf vandaan komt

Auw, dat Marc marie praat over die special die hij deze week heeft opgenomen. Wij waren daar eerst ook voor gevraagd, maar dat ging voor ons niet meer door. Zo jammer, want het leek me zo leuk met hem.:sob::sob:

2 likes