Oooh! Dat wist ik niet.
Aaf komt uit Amsterdam.
Ik heb gisteren de eerste aflevering van âThe Missing Cryptoqueenâ van de BBC geluisterd, vond het begin zeker de moeite waard! Gaat over een vrouw die een nieuwe cryptomunt heeft opgericht met een grote following en vermist raakt.
Is het een waargebeurd verhaal of fictie? Klinkt goed!
het is echt gebeurd!
Gaat over deze vrouw Ruja Ignatova - Wikipedia (uiteraard bevat dit artikel spoilers voor de podcastserie)
Dank je! Ok dan open ik die link nog even niet, ik ga luisteren! Fijn, van de BBC ook, daar praten ze vaak zo duidelijk Engels dat ik het goed kan volgen
Wat mij steeds opviel is dat ze cliënten klanten noemen, zo heurt het toch niet?
Ik vind dit wel bijzonder van Aaf. Ze haat flitsbezorgers op elektrische fietsen maar ze maakt wel reclame voor Flink in haar podcast? Erger me sowieso aan de hoeveelheid suikerooms en -tantes per aflevering de laatste tijd. Maar kies dan in ieder geval iets wat bij je past.
Net als de lui van POM die echt liepen te HATEN op Ring deurbellen en ze nu als preroll ad hebben. Deze lui hebben we die money mindset
Ik snap het deels wel hoor, podcast opnemen is meeeega veel werk en je krijgt er niet voor betaald. Elke week trouw een podcast is dan best leuk om gratis te ontvangen. En als je dan de sponsoren niet voor het uitkiezen heb wil ik mijn minimale principes over ring deurbellen ook wel aan de kant zetten hoor
Ik vind die shirts van Teun en Gijs stiekem best leuk. Sowieso liefde voor âaanmodderen en doodgaanâ
Ik vind Aaf sowieso een beetje vervelend worden in de podcast, maar ik weet niet zo goed waarom.
Haha dat doet me denken aan die eeuwige lofzang van Teun en Gijs aan de koffiejongens (sponsor voor koffiecupjes), terwijl Aaf in haar podcast vertelde dat Gijs het thuis vertikt om iets anders dan percolator-koffie te drinken
Juist niet nespresso toch? (Of maak je een grapje)
Haha nee je hebt helemaal gelijk, nespresso-like koffiecupjes
Ja en dan denk ik: doe je ding, boeie wat je thuis doet. Zal me een worst wezen of MM thuis Peijnenburg ontbijtkoek eet. Maar die gasten van POM waren zo fel over die videocameraâs op deurbellen overal, en hoe dat bij Amazon terecht komt, etc etc, dat ik het echt shockerend vind dat je die principes gewoon volledig laat vallen.
Ik heb het al eerder gezegd, maar ik heb dat echt bij MM. Hij bitcht altijd tegen Aaf (dat ze te laat komt, dat ze zogenaamd haar fiets heeft laten vallen etc.) en hij vertelt altijd onsympathieke dingen (zoals dat hij absoluut geen kartonnen bekertje wil).
Grappig, het komt op mij totaal niet als bitchen over of onsympathiek, gewoon grappige anekdotes. En ik snap ook wel dat hij liever uit een kopje drinkt als je ergens koffie gaat drinken.
Ik kan niet meer terugvinden wie hem aanraadde maar afgelopen weekend begonnen met De stemmen van Assisen en dat vind ik ee hele fijne podcast! Geen sensatie over de zaken, heldere uitleg en fijne stemmen. En leuk om een inkijkje te hebben in de Vlaamse advocaten wereld met daarbij bekende namen