Podcasts (Deel 1)

Iemand de vrienden van de show Titanic aflevering al geluisterd van de Eeuw? Is het leuk of maken ze alles belachelijk (een beetje met ogen rollen af en toe mag best natuurlijk haha)? Ik ben wel benieuwd want het lijkt me wel heel leuk, maar Titanic is echt mijn guilty pleasure omdat het me zo veel leuke herinneringen geeft uit mijn jeugd haha. En ik wil niet dat ze de film voor me verpesten :sweat_smile:

Ik heb hem geluisterd terwijl ik lekker aan het schilderen was, haha. Heb niet eens meegekeken. Ik vond het erg rustgevend want er zitten soms pauzes in van een minuut of zo waarin ze niets zeggen.

Ze zijn wel erg cynisch haha, en roepen vaak ‘ooooh wat slecht’, dus als je groot fan bent zou ik hem misschien overslaan :sweat_smile:

1 like

Ahh lastig haha. Ik weet rationeel wel dat heel veel ahh wat slecht is, maar ik wil er gewoon niet aan haha. Dus misschien dan toch maar overslaan ja haha.

Ze kijken ook ontzettend sikkeneurig in foto’s :joy:
Die krijgen voorlopig geen modellencontract

2 likes

Ik heb net BoekenFM ontdekt. Echt heerlijk. Krijg er leeszin van en ook tijdens het huishouden of wandelen of knutselen is het gezellig om aan te horen.

4 likes

Dit is momenteel ook mijn favoriet. Vind het wel echt leuker nu Charlotte erbij is. En love Joost als hij even de geschiedenis ergens bij gaat vertellen of gaat betweteren.
Soms zijn ze ook zo toneel aan het spelen, kan ik echt om lachen

3 likes

Hahah yes, wat een ding, die ga ik kopen

1 like

Voor het eerst sinds lange tijd heb ik weer hardop zitten lachen om MM&A. Dat geleuter over die kaarsen :rofl:

5 likes

Ik heb echt weer genoten van Televisië, de eerste weekendeditie deze keer. Alleen jammer dat die vent uitgebreid over zijn orthomoleculaire bullshit kon uitweiden :sweat_smile:

3 likes

Jaaa vind het idee echt leuk. Alleen die gast echt vreselijk idd

2 likes

ik wil zo graag ‘hallo jongens’ maar die is al uitverkocht :frowning:

Ik ben Het Geheim van Colonel Parker aan het luisteren en ik vind dit soort muziekhistorische podcasts echt zo leuk. Deze is ook heel leuk gemaakt, maar ik erger met dood aan hoe ze colonel uitspreken.

Ze hebben al duizend keer gehoord dat Amerikanen er ‘kernel’ van maken. Een verbastering van honderden jaren oud waar je van alles van kan vinden natuurlijk, maar dat is nou eenmaal hoe het gaat. En ze blijven maar allerlei lelleke Nederlands/Engelse variaties maken als colnol, collonel, calnal. Zo irritant haha. Tot zover mijn pet peeve.

Aanrader wel hoor!

1 like

Ik vond het wel passend bij de podcast dat ze hem ook aan het woord lieten. Maar inderdaad, enig besef van schuld had deze man totaal niet.

4 likes

Ik moet het nog luisteren, maar dit soort mensen met grootheidswaan hebben vaak narcistische trekken en die kunnen níet reflecteren, haha, dus had niet anders verwacht.

6 likes

Ja ik vond het zo bizar om hem op het einde te horen, de opbouw van de podcast was enorm goed.

6 likes

En ze hadden op zich wel kritische vragen, dus hij kreeg niet zomaar een vrijbrief om iedereen kapot te maken.

Overigens luister ik al tuinierend de nieuwe POM en omg dat stuk met Alexander en Kees de Koning is echt ongemakkelijk. Ik ben veel te conflictvermijdend om dit te luisteren.

3 likes

Oh nu al zin in deze crinch.

1 like

Ja brr. Dat ie ook zo zei van: ja mensen noemen het nu eh, hoe noem je zoiets, zo’n groep met volgelingen en een goeroe en zo, ik kom niet op het woord. Alsof hij gewoon het woord sekte niet wilde noemen :grimacing:

4 likes

Ik ben deze ook aan het luisteren. Echt super interessant terwijl ik niets met Elvis of zijn muziek heb en nog nooit van Colonel Parker had gehoord.

2 likes

Ook hoe hij het vergoelijkte

Het waren klapjes

1 like