Mijn two cents: Alexander is soms gewoon een zuiger en een irritant ventje, maar Kees is op dit moment gewoon onzeker over wat hij aan het doen is, (en heeft duidelijk ook nog geen idee,) en vat daarom iedere vraag op als een vorm van kritiek.
Echt vermoeiend gesprek.
Hahaha ik vind dit een goede samenvatting van bovenstaande.
@pastelzwart Verder wel met je eens dat hij vrij vermoeiend is en ook heel defensief kan doen. Volgens mij is hij echt iemand die je aan jouw kant moet hebben, anders heb je een probleem.
Ben niet heel erg verbaasd, vond de laatste twee seizoenen ook echt wel minder.
Oké inmiddels heb ik er 4 ofzo geluisterd en ik vind het wel jammer dat de vragen/opmerkingen echt bij elke gast hetzelfde zijn. Oké Miljuscka, we weten nu wel dat je sambal door je yoghurt doet en van curry houdt.
Ik had ook wel zoiets verwacht. Volgens mij wisten ze ook geen onderwerp meer te verzinnen. En de halve aflevering ging over andere dingen, nauwelijks over het onderwerp van de week.
Ah nee ben ook niet verbaasd. Was ook al een poos afgehaakt.
Vind het eigenlijk wel knap van ze. Zijn genoeg podcasts die door gaan omdat het zo’n succes is en zij zien zelf ook in dat ze hun hoogtepunt voorbij zijn en maken andere plannen.
Mijn nieuwe podcast verslaving is Celebrity memoir bookclub. Twee dames die velen memoirs lezen en daar over kletsen. Ik vind het geweldig! Beetje neuzen in boeken van bekende mensen zonder dat je ze echt hoeft te lezen. Wel het geklets aan het begin doorspoelen, normaal houd ik wel van klets podcasts (Marc Marie en Aaf, volksjury) maar bij deze podcast vind ik het echt niet boeiend. Het geklets over de memoirs daarentegen kan niet lang genoeg doorgaan!
Leuk, heb me geabbonneerd!
Ik vind The Dropout echt zooo boeiend. Geen kleine man is ook weer erg sterk, van Schik. Ik vreet alles wat zij maken met plezier. En ik ben ook net begonnen met Een soort god, tot nu wel boeiend. Kan alleen haar accent nog niet helemaal plaatsen
Jammer! Benieuwd waar ze nu mee gaan komen. Ik hoop stiekem wel dat ze podcasts blijven maken.
The Dropout is idd echt een enorme aanrader!
Ook omdat het op dit moment gaande is, echt zo spannend wat die jury straks gaat doen!
Haha ik vond de Shitshow wel weer mooi met die ingezonden brief/dat ingezonden berichtje
Heeft Ik Ken Iemand Die een vakantie die mij is ontgaan?
Waarom zeuren die oempaloempas van Marc-Marie en Aaf steeds dat het korter moet? Langer! Langer!
Ja love lang gelul, ik vind dat bij zulke praatpodcasts juist veel fijner ipv dat alle onderwerpen er doorheen gejast worden. Vraag me ook af hoe Tonny Media erbij komt dat het steeds korter moet
Jaaa, elke keer weer boos. Het mag van mij echt uren langer.
Ik heb echt weer schuddebuikend geluisterd naar MMA, hahaha dat hele onzin verhaal over Adam en Eva (en de slang, de snitch) en dat einde met lagen aan naar de Raad van State hahaha
Best jammer, maar wel te verwachten idd…
Hoop vooral Bas snel terug te horen/zien ergens!
Ze gaan ook niet stoppen hè? Alleen een andere invulling van de podcast.
Oh, helemaal fout begrepen dan! Ben benieuwd dan!