Ik moet hem nog afluisteren en kom er slecht doorheen, maar dit motiveert me wel
Nee ik hang nog ergens in afl 2 maar moet hem luisteren voor werk⊠ga er morgen maar weer mee wandelen
Ik voel me echt een sukkel. Ik heb nu sinds kort op jullie aanraden Pocketcasts, echt super fijne app. Ik kan alleen niet mijn Petje af afleveringen erin krijgen. Moet je deze per aflevering toevoegen of komen ze er automatisch in? Ik voel me echt een boomer die niet om kan gaan met de hedendaagse technologie
Je krijgt als het goed is een RSS link/URL via Petje af (zo werkt Patreon en Vriend van de Show iig). Die moet je ergens toe kunnen voegen in Pocketcasts. Ik gebruik geen pocketcasts dus weet het niet, maar bij Overcast kan je rechtsboven op de + klikken en de RSS link/URL toevoegen.
Mijn god wat een figuur die Sander van Camping life Had helemaal zin in die aflevering van Televisie, want ik heb dit jaren gekeken. Maar ik ben nu op 31:50 minuut en er is ongeveer 1 vraag aan Sander gesteld en hij is nog steeds aan het woord.
Ja ik hou ook niet van die mensen die doen alsof ze gewoon maar doen wat ze willen. Geloof er geen hol van.
Ik heb het programma nooit gekeken, maar luister soms wel afleveringen over bepaalde programmaâs die ik nooit heb gezien, net als deze dus. Ik vond die Sander echt verrassend irritant, was hij in Campinglife ook zo? Hij praatte alsof hij alle wijsheid in pacht heeft en ik kan dat soort mensen moeilijk verdragen.
Ik hoop echt dat er een aflevering met Hans Klok komt
Nieuwe seizoen van eetgeheimen van Miljuschka staat online. Vind het wel lekker wegluisteren.
mediocre white man met connecties zijn
Nee ik vond hem dus altijd heel leuk bij camping life. Echt zoân gezellige vader die er ook nog knap uit zag. Maar meeeeeen ik kon hem hier echt niet hebben.
Wow, alle afleveringen ook in een keer! Vind dit ook een leuke podcast, leuk dat geklets over eten. Vond de aflevering met Richard Groenendijk erg grappig
Jaaa die was echt top!
@tessel @pastelzwart Haha ik zat in de auto en zat echt met gekromde tenen, haha maar ik ben wel team Alexander en ik vind die TopNotch-gast ook een beetje een dweil. Op basis van de podcasts vind ik het maar een gladjakker, met waarschijnlijk een goede money-mindset, want echt een inhoudelijke visie heeft ie niet. Wat een oppervlakkig gewauwel.
Ooh heerlijk. Ik kon het ongemak nauwelijks aan.
Overigens is de nieuwe Televisië over de Smaakpolitie weer top. Echt mijn favoriete podcast van dit moment.
Haha ja dinsdag is ook echt mijn favo podcastdag! Ik moet soms echt wel hard lachen om de Shitshow door hoe ze dingen vertellen en je merkt wel dat ze dingen zwaar overdrijven waardoor ik wel leuk vind. Maar op sommige momenten kan ik ze ook echt niet uitstaan. Vooral als het over feministische onderwerpen gaat of andere maatschappelijke onderwerpen hebben ze soms echt een boomer-instelling vind ik. Zo van âzeur nou maar niet, er gaat al zo veel goedâ en het moet allemaal nog wel een beetje leuk blijven. En daar vind ik het lastiger doorheen luisteren. Maar blijf het toch luisteren haha.
Haha ja daarom ben ik qua shitshow ook afgehaakt.
En ja ik was er vroeg bij, @Flippie, ik werd om half zes wakker en heb toen even in bed geluisterd
Haha ja snap ik goed. Ben zelf een paar afleveringen gestopt, maar toen ik niets meer te luisteren had en geen leuke nieuwe kon vinden toch maar weer verder gegaan. Maar denk dat ik op een gegeven moment wel weer ga afhaken haha.
Haha echt zo grappig dat Marc Marie zo hard moet lachen tijdens hun nieuwste aflevering, ik lag ook te grinniken in bed toen ik het luisterde
En vond dat ze het probleem, van een vrouw met een collega van 30 jaar ouder, ook echt goed bespraken en goed advies gaven. En goed dat ze het eerdere probleem maar hebben laten gaan, balen dat het nodig was kan me ook echt vinden in de redenering erachter.
Ja ik dacht dit ook, maar vond dat ze laatst dan heel makkelijk waren over iemand van 20 met seksdates met een man van 16 jaar ouder. âTja meerderjarig is meerderjarig, doen wij niet moeilijk overâ. Terwijl ik daar n.a.v. discussies in het youtuberstopic wel van mening veranderd ben.
Ahhhhh ik vond dit ook zo pijnlijk. Maar vond het ook overduidelijk een dis van Alexander, dus snapte de reactie van Kees helemaal. Ik geloof Alexander ook niet echt, dat hij het echt niet snapte, of mist hij gewoon totaal een radar?
Edit, ik lees nu verder, noem je Kees de Koning nou een mediocre white man met connecties? Dat vind ik wel een absolute onderschatting van wat deze man voor de hiphop/muziekwereld in Nederland betekent heeft.
@pastelzwart Ik weet niet of je hem verder kent, maar âcool doen en mensen binnenhalenâ is wel een beeetje kort door de bocht haha. Hij heeft het grootste hiphoplabel van Nederland opgezet en nu heeft hij met deze mensen een podcastlabel opgericht.
Ik vind hem zelf ook altijd een beetje moeizaam hoor, daar niet van, maar vind dat jullie wel erg snel over zijn staat van dienst heenspringen.