Leuk topic dit. Ben aan het bij lezen. Ik heb net Fulltime Vrijheid van Talitha Muusse geluisterd. Heb zelf niks met Talitha maar zitten wel wat interessante gasten tussen.
Ja DIT! Ik val vaak in slaap met een podcast aan en ben al een paar keer uit zoān halve inslaap wakker geschrokken door die Louis die dan opeens āHALLO BEN JE DAAR NOG?ā zegt
Overigens benieuwd of iemand die podcast heeft geluisterd? Ik hoor er - naast die vreselijke reclames - verdacht weinig over.
Ik vraag me af hoeveel mensen naar die podcast luisteren.
ik heb de eerste twee geluisterd omdat ik de prijs wilde winnen maar vond het echt onnoemelijk saai. Hebben jullie echt hints ofzo eruit gehaald?
Volgens mij wordt @iloveblush wakker van die reclames in andere podcasts, die hoor ik ook om de haverklap achter Tonny podcasts aan. Oprotten nou met je 25k.
Ohhhh ik dacht jullie hebben vast ook wel geprobeerd te luisteren
Ik luister de podcast over de Rijswijk moorden maar ik vind het mwah. Heel veel geschiedenis en politiek die een beetje algemene kennis is
Ja die vind ik ook teleurstellend! Dus ben even afgehaakt, denk niet dat ik verder ga luisterenā¦
Ik schrik elke keer heel erg van die stem! Vind het een beetje creepy.
Ik vind hem echt heel eng, alsof hij ineens bij je in de kamer staat
Haha ik luister het nu, echt een goeie roast. Ze vinden hem erger dan Ivo Niehe
hahahah ja van Houten tot zijn schoenen echt niets is goed
Ik heb de nieuwste This American Life geluisterd en hij is weer prachtig. Echt heel mooi gemaakt en zo integer verteld.
TW het gaat over abortus en aangeboren afwijkingen.
Ik ben zelfs maar door 1 aflevering geraakt. Goed verhaal waarschijnlijk, maar de uitwerking vind ik ook zó saai. Ik vind de acteur ook niet goed gecast. Hij klinkt niet als een barman, maar als een theateracteur (geen idee hoe een barman dan wel āhoortā te klinken ). Ik zit me ook constant af te vragen wie de acteur is (ik ben zelf Vlaams en wsl is het een heel bekende acteur), ook al niet goed om āin het verhaal te komenāā¦
Blijkbaar zorgt de podcast toch voor enige animo (of het geld dat je ermee kan winnen), want op deze site wisselen mensen tips uit: Help Louis Podcast: Hints & Tips - Win ā¬25.000
Haha Monica Geuze die in haar podcast met Kaj Gorgels (de aflevering van gisteren) met de xylofoon van Marc Marie Huijbrechts zit, en dan ook nog de opmerking maakt dat het leuk is om zoān pingeltje tussen de items te doen. Hoop voor haar dat dat stokje ontsmet is tussendoor want Marc Marie zit er altijd mee in zān mond volgens mij
Haha ja dat stokje vindt alle openingen van zijn hoofd, heb het al in zijn oor zien zitten en richting zijn neus
Als gewone pensionado zou ik 'm inderdaad wel geloofwaardiger vinden
Haha, in de nieuwe aflevering van de Eeuw nemen ze dat boek van Bonnie (de YouTuber) lekker een beetje op de hak Snap ook niet helemaal waarom dat naar hen wordt opgestuurd, die twee zijn toch echt het tegenovergestelde van de doelgroep van dat boek?
Ooeeh ik ga weer eens de Eeuw luisteren
Ah hoor het echt net en het viel wel mee, het is idd niet de doelgroep en dat zeggen ze zelf ook.
Haha: het doortrekken van deelvraag āen waar lag je toenā naar Botte op bezoek bij Bram door Ypeā¦