Podcasts (Deel 1)

Heeft Ik Ken Iemand Die een vakantie die mij is ontgaan?

1 like

Waarom zeuren die oempaloempas van Marc-Marie en Aaf steeds dat het korter moet? Langer! Langer!

13 likes

Ja love lang gelul, ik vind dat bij zulke praatpodcasts juist veel fijner ipv dat alle onderwerpen er doorheen gejast worden. Vraag me ook af hoe Tonny Media erbij komt dat het steeds korter moet

1 like

Jaaa, elke keer weer boos. Het mag van mij echt uren langer.

3 likes

Ik heb echt weer schuddebuikend geluisterd naar MMA, hahaha dat hele onzin verhaal over Adam en Eva (en de slang, de snitch) en dat einde met lagen aan naar de Raad van State hahaha

8 likes

Best jammer, maar wel te verwachten idd…
Hoop vooral Bas snel terug te horen/zien ergens!

Ze gaan ook niet stoppen hè? Alleen een andere invulling van de podcast.

Oh, helemaal fout begrepen dan! Ben benieuwd dan!

2 likes

Leuk topic dit. Ben aan het bij lezen. Ik heb net Fulltime Vrijheid van Talitha Muusse geluisterd. Heb zelf niks met Talitha maar zitten wel wat interessante gasten tussen.

1 like

Ja DIT! Ik val vaak in slaap met een podcast aan en ben al een paar keer uit zo’n halve inslaap wakker geschrokken door die Louis die dan opeens ‘HALLO BEN JE DAAR NOG?’ zegt :skull:

Overigens benieuwd of iemand die podcast heeft geluisterd? Ik hoor er - naast die vreselijke reclames - verdacht weinig over.

7 likes

Ik vraag me af hoeveel mensen naar die podcast luisteren.

2 likes

ik heb de eerste twee geluisterd omdat ik de prijs wilde winnen maar vond het echt onnoemelijk saai. Hebben jullie echt hints ofzo eruit gehaald?

Volgens mij wordt @iloveblush wakker van die reclames in andere podcasts, die hoor ik ook om de haverklap achter Tonny podcasts aan. Oprotten nou met je 25k.

Ohhhh ik dacht jullie hebben vast ook wel geprobeerd te luisteren

Ik luister de podcast over de Rijswijk moorden maar ik vind het mwah. Heel veel geschiedenis en politiek die een beetje algemene kennis is

Ja die vind ik ook teleurstellend! Dus ben even afgehaakt, denk niet dat ik verder ga luisteren…

4 likes

Ik schrik elke keer heel erg van die stem! Vind het een beetje creepy.

4 likes

Ik vind hem echt heel eng, alsof hij ineens bij je in de kamer staat

2 likes

Haha ik luister het nu, echt een goeie roast. Ze vinden hem erger dan Ivo Niehe :sweat_smile:

2 likes

hahahah ja van Houten tot zijn schoenen echt niets is goed :sweat_smile: