Ze praten hier over in de nieuwste POM. Conclusie: Alexander vindt Alexander ook een irritant zuigend ventje en hij bedoelde het wel vervelend
Dat hoofd van Gijs
Ik luister de podcast over de schat van Serooskerke. Tof verhaal maar er vallen zoveel stiltes, ik denk steeds dat mijn oortjes kapot zijnđ€Ł
Ik ben sinds een paar uur geleden petje af lid en tot nu toe erg leuk en chill zonder reclame!
Moest erg lachen om de restjesavond van Teun en Gijs, dit zijn wel mân favoriete soort afleveringen haha
Ja maar dat eeeeten van die varkensnek ik ging baaaad
Maar ik heb wel extreme misofonie
Hahaha ja dat hadden ze van mij ook wel achterwege mogen laten maar moest er ook wel weer om lachen
Ja same hahaha was goede exposure therapie
Oooh er is ook nog jus!! We zijn de jus vergeten!!!
Hahaha zelfs voor mij als niet misofoon ging het erg ver
Bestaat er eigenlijk een leuke podcast die gaat over het verstandig met je financiën omgaan, waarbij de focus niet zo ligt op beleggingen?
Haha oh weer heerlijk gelachen om Marc-Marie zân rectificatie aan het begin van de podcast onder het dekbed.
Misschien Op Orde van de Damn Honey ladies?
Ja, dat vroeg ik me ook af! Want bedoelde hij dat het niet pas was gebeurd of was het hĂ©le verhaal uit zân duim gezogen?!
In een spoiler voor wie wil wachten op The Drop-Out aflevering:
Hij bedoelde toch dat het wel was gebeurt maar dat ze de podcast wat in het voren opnamen, dus dat het gebeurde toen de winkels nog open waren. Of heb ik er dat maar van gemaakt? (Al denk ik wel dat hij het wat smeuĂŻger maakt dan het echt gebeurt.)
Ik ben nu 9/12 aan het luisteren, gaat over âthe aftermathâ van 9/11. Is erg mooi gemaakt.
Oja dat zou het goed kunnen zijn!
Dank voor jullie vele tips in de loop van het topic, heb er al veel van versleten. Ik heb ook twee aanraders, voor liefhebbers van true crime maar dan een beetje anders:
- Bad Women, the Ripper retold. Niet heel slim gekozen titel want juist een mooie feministische inslag.
- Het geheim van Wijsman. Intrigerend verhaal over een misdaad van precies 100 jaar geleden.
Dit haalde ik er ook uit ja.
Heerlijke podcast weer. Zo zonde dat ze steeds korter moeten.