Podcasts (Deel 1)

Voor de fans van Neutrale Kijkers; Yordi Yamali maakt nu deze podcast! Ik ben benieuwd. Hekkensluiters - S1E2: S01E01 We zijn (weer) begonnen

2 likes

Allereerst, bedankt voor het leuke topic en alle goeie aanbevelingen! Ik kan er weer tegenaan.

Ik luister mee met Crypto Cowboys: Crypto Cowboys op Spotify
Over een piramidespel, influencers, betrokkenheid van BN’ers als Boef en Marc Overmars. Echt schandalig gewoon. Dit was afgelopen week ook op BOOS!

De stijl is wat anders dan ik gewend ben van NLse podcasts, dat is ook leuk. Maar wat een verhaal.

5 likes

Ik kon hem niet uitstaan! Zo kut. Heb de podcast wel afgeluisterd maar jemig, niet persé met veel plezier. Die jongen praatte zo zeurderig. En precies de woorden die heel vaak voorkwamen sprak hij zo irritant uit:
Rodeuhh…. jodeuhhh…
Verder wel heel mooie, interessante podcast! Maar moest hem soms ff op pauze zetten om mijn irritaties wat te laten dalen voor ik weer verder kon met luisteren.

2 likes

Ja dit vond ik inderdaad ook wel storend. Vond het verhaal verder wel zo boeiend dat ik het uiteindelijk niet meer zo vond opvallen.

2 likes

Haha ja precies dit! Zo irritant, terwijl het wel echt een interessant verhaal is.

1 like

Podcast tip: grijs gebied! Gaat over undercoveragenten.

13 likes

Gaat dit ook heel erg over de gepleegde misdaden waar ze van worden verdacht of is dat meer bijzaak? Ik hou namelijk niet zo van dat soort podcasts, maar dit klinkt wel interessant.

1 like

Er is pas 1 aflevering en die gaat vooral over de ontmoeting dus weet niet in hoeverre dit gaat over de mogelijke gepleegde misdrijven. De man waarmee de Undercover agenten bevriend willen worden wordt iig verdacht van het plegen van een moord in het drugscircuit.

Heb het nog even terug geluisterd en de laatste 3 minuten gaan wel gedetailleerder in op de moord.

1 like

Wat zijn jullie favoriete crime podcast (Nederlands) het liefst ook over Nederlandse zaken

@flwhrs lees ff de post waar ik nu op antwoord!

1 like

Thanks!!

2 likes

Héle late reactie dit, maar ik heb nu een paar afleveringen geluisterd van Op zoek naar seksualiteit en vind dat wel een hele prettige podcast. Alleen kan ik me wel eens storen aan Linda, gaat soms wel heel veel over haar, terwijl ze ook een gast hebben bijvoorbeeld. Nynke vind ik wel hele goede toevoegingen hebben (en een fijne stem!) dus ik denk dat dat ik nu Seks, relaties en liefde ga proberen.

2 likes

Dit ben ik helemaal met je eens! Ik luister inmiddels niet meer omdat ik haar niet meer aan kon haha

ik ben net weer begonnen met de Taghi podcast want ik vind de stemmen van die twee journalisten echt prettig om naar te luisteren.

1 like

Ha, ja toch? In afleveringen met alleen hun tweeën valt het niet zo op, maar dan zit Alice Olsthoorn er over queer zijn te praten, en dan gaat het over Linda haar queerheid. Of dan hebben ze Mascha voor seks & moederschap en gaat het Linda later als moeder? Ze is niet eens moeder?!

1 like

Ik luister graag seks relaties en liefdes en dan vooral de podcasts met de vriendinnen! Zo leuk en ook echt tof dat ze nu een aparte podcast krijgen.

Ohh leuk, zet ik die op morgen tijdens mijn lunchwandeling!

2 likes

Vandaag kwam toch een nieuwe aflevering van cocaïnekoorts? Hij staat er nog niet bij.

Staat op NRCs eigen app

1 like

Bedankt, ik keek op Spotify.