Jaaaa zeker
Ik vind napleiten echt een super interessante podcast! Kijk elke keer uit naar donderdag
Vind dat ook een super leuke podcast! Maar vind dit wel een spoiler, jammer dat ik het verhaal al kende bij het begin.
Ik heb ongeveer de beschrijving van de aflevering zelf overgenomen, maar ik blur het anders wel
Aah dan heb ik niks gezegd hoor! Die lees ik nooit, haha. Vind het van deze podcast wel leuk dat er juist vaak een twist in zit, net zoals met die hooligan aflevering bijvoorbeeld.
Blij met de Podcast tips hier in het topic! Ben nu bezig in The Missing Cryptoqueen. Wat een verhaal!
Die stem van die jongen van de schrik van Roden kan ik best hebben, maar hij spreekt allemaal komma’s uit die er niet (horen te) staan en dat is een taalergernis de luxe voor me
Ik ga nu, een kopje thee zetten om te kalmeren.
Zijn er nog meer mensen die naar Bloody Sunday in Roermond luisteren? Bloody Sunday in Roermond | NPO Radio 1
Hoezo is er een IRA aanslag gepleegd in Nederland en heb ik daar nog nooit van gehoord? Ik heb geschiedenis gestudeerd en ben ik Noord Ierland geweest dus je zou denken dat dit wel ooit voorbij is gekomen, maar ik had hier dus nog nooit van gehoord.
Bijna niemand. Serie the spectacular gaat daar over, is ook recent uitgekomen
Ik luister ook naar de podcast. Heb een geschiedenis opleiding gedaan (lero), ook nog nooit wat van gehoord en ben wel geïnteresseerd in het onderwerp.
Jaaa dit vind ik ook. Deze podcast is qua verhaal te gek, maar zijn intonatie is echt lastig. Heb het artikel daarover die hierboven gedeeld werd gelezen en daarom doorgezet en het losgelaten, maar het is wel echt jammer dat veel mensen daardoor kritisch zijn (mijn zus luistert altijd dezelfde podcasts als ik, maar bij deze zei ze “Sorry hoor Douwe, maar dit trek ik niet.”)
Voor de fans van Neutrale Kijkers; Yordi Yamali maakt nu deze podcast! Ik ben benieuwd. Hekkensluiters - S1E2: S01E01 We zijn (weer) begonnen
Allereerst, bedankt voor het leuke topic en alle goeie aanbevelingen! Ik kan er weer tegenaan.
Ik luister mee met Crypto Cowboys: Crypto Cowboys op Spotify
Over een piramidespel, influencers, betrokkenheid van BN’ers als Boef en Marc Overmars. Echt schandalig gewoon. Dit was afgelopen week ook op BOOS!
De stijl is wat anders dan ik gewend ben van NLse podcasts, dat is ook leuk. Maar wat een verhaal.
Ik kon hem niet uitstaan! Zo kut. Heb de podcast wel afgeluisterd maar jemig, niet persé met veel plezier. Die jongen praatte zo zeurderig. En precies de woorden die heel vaak voorkwamen sprak hij zo irritant uit:
Rodeuhh…. jodeuhhh…
Verder wel heel mooie, interessante podcast! Maar moest hem soms ff op pauze zetten om mijn irritaties wat te laten dalen voor ik weer verder kon met luisteren.
Ja dit vond ik inderdaad ook wel storend. Vond het verhaal verder wel zo boeiend dat ik het uiteindelijk niet meer zo vond opvallen.
Haha ja precies dit! Zo irritant, terwijl het wel echt een interessant verhaal is.
Podcast tip: grijs gebied! Gaat over undercoveragenten.
Gaat dit ook heel erg over de gepleegde misdaden waar ze van worden verdacht of is dat meer bijzaak? Ik hou namelijk niet zo van dat soort podcasts, maar dit klinkt wel interessant.
Er is pas 1 aflevering en die gaat vooral over de ontmoeting dus weet niet in hoeverre dit gaat over de mogelijke gepleegde misdrijven. De man waarmee de Undercover agenten bevriend willen worden wordt iig verdacht van het plegen van een moord in het drugscircuit.
Heb het nog even terug geluisterd en de laatste 3 minuten gaan wel gedetailleerder in op de moord.
Wat zijn jullie favoriete crime podcast (Nederlands) het liefst ook over Nederlandse zaken