Oh dat had ik juist vorige keer bij Lieven! Vond de aflevering nu leuk
Oh haha vond het juist een leuke aflevering en vond hem een leuke gast, heb je dat stuk over zijn boek nog gehoord? Denk dat ie juist wel sympathiek is, maar ook erg sarcastisch.
Ooooooh wat HEERLIJK
Ik heb echt kinderachtige humor maar ik vind het ZO grappig dat Teun en Gijs altijd expres Snolleke Bolleke verkeerd zeggen en Marc Marie doet dit ook bij Roland Molenwijk
Haha wat leuk, echt een chille titel ook
Oh ik vond hem over die Afrikaanse mensen âze zijn helemaal gek gewordenâ en naar over M allemaal. Maar misschien miste ik het sarcasme dan
Guido den Optrekker
Ik weet van al die mensen niet hoe ze echt heten
Ik ben begonnen met Surviving Skye, ik volg een gelijknamig account op Tiktok. Gaat over een Amerikaans meisje dat vermist raakt in Japan, vlak na aankomst daar. Misschien kent zelfs @Luzarl hem nog niet.
Ken ik inderdaad niet maar ik luister nooit Engels!
Ik ben onlangs begonnen aan âDit komt nooit meer goedâ en dat bevalt me prima! Ook elke keer andere gasten dus als je iemand niet leuk vindt, kan je ook prima aflevering skippen, altijd fijn.
Er is een nieuwe true crime podcast De zwarte dag van Hans. Ik heb nog alleen fragmenten via Argos gehoord, maar het klinkt veelbelovend.
De Zwarte dag van Hans is een onderzoek naar de schimmige dood van een oud-inlichtingenmedewerker. Journalist Koen Voskuil probeert met een team van deskundigen antwoorden te vinden op vragen als: Wat deed een voortvluchtige oplichtster in zijn huis? Wanneer en hoe is Hans van de Ven overleden? En welke zakelijke belangen speelden een rol?
Ja! Ik heb vandaag de eerste 2 afleveringen geluisterd en toen zag ik dit opeens:
https://www.ad.nl/binnenland/om-laat-lichaam-oud-mivder-opgraven-voor-nieuw-onderzoek~a2afeb8b/
Ik heb vanochtend de argos aflevering geluisterd en doe klink veel belovend
Volgens mij nog niet in dit topic voorbij gekomen, maar ik luister met plezier naar deze podcast:
Sounds like a cult
Amerikaanse podcast, 2 vrouwen (fijne stem) bespreken onderwerpen die cult-ish overkomen, zoals LuLaRoe, the royal family, astrologie etc. en geven het uiteindelijk een beoordeling in een van de categorieĂ«n: âlive your lifeâ, âwatch your backâ of âget the fuck outâ.
Wat een goeie tip, dank je wel!
Voor ik ga slapen luister ik vaak naar podcasts als Myths and Legends, Cabinet of Curiosities en Noble Blood. Kent iemand dit soort rustige verhalende podcasts in het Nederlands? Ik lees en luister zo veel in het Engels, dat ik echt wat meer moet gaan zoeken naar Nederlandstaling dingen. Iemand tips?
Ik heb deze ook een tijdje geleden ontdekt, heel leuk! Ook fijn dat de afleveringen meestal maar een halfuur duren, past goed bij een korte wandeling.
3 podcasts die ik ook luister:
- maintenance phase: elke aflevering gaat over een ander onderwerp rond diet culture en eettrends (vb de opkomst van fat camps, keto-dieet, the biggest loser)
- fat mascara: wat beautybloggen was, maar nu in de vorm van een podcast. Ze bespreken zowel trends, specifieke producten maar er zijn ook afleveringen waarbij ze cosmetische chirurgen en dermatologen interviewen over ingrepen en skincare. Heel gevarieerd.
- in vogue: the 1990âs. De titel spreekt voor zich: podcast van vogue over modegeschiedenis, er bestaan nu ook afleveringen over de jaren 2000 maar zo ver ben ik nog niet.