Thanks!!
Héle late reactie dit, maar ik heb nu een paar afleveringen geluisterd van Op zoek naar seksualiteit en vind dat wel een hele prettige podcast. Alleen kan ik me wel eens storen aan Linda, gaat soms wel heel veel over haar, terwijl ze ook een gast hebben bijvoorbeeld. Nynke vind ik wel hele goede toevoegingen hebben (en een fijne stem!) dus ik denk dat dat ik nu Seks, relaties en liefde ga proberen.
Dit ben ik helemaal met je eens! Ik luister inmiddels niet meer omdat ik haar niet meer aan kon haha
ik ben net weer begonnen met de Taghi podcast want ik vind de stemmen van die twee journalisten echt prettig om naar te luisteren.
Ha, ja toch? In afleveringen met alleen hun tweeën valt het niet zo op, maar dan zit Alice Olsthoorn er over queer zijn te praten, en dan gaat het over Linda haar queerheid. Of dan hebben ze Mascha voor seks & moederschap en gaat het Linda later als moeder? Ze is niet eens moeder?!
Ik luister graag seks relaties en liefdes en dan vooral de podcasts met de vriendinnen! Zo leuk en ook echt tof dat ze nu een aparte podcast krijgen.
Ohh leuk, zet ik die op morgen tijdens mijn lunchwandeling!
Vandaag kwam toch een nieuwe aflevering van cocaïnekoorts? Hij staat er nog niet bij.
Staat op NRCs eigen app
Bedankt, ik keek op Spotify.
Sowieso een slechte keuze als podcasts je lief zijn, die proberen een monopoliepositie te verkrijgen en zelf in de advertenties te gaan handelen zodat een maker het zelf niet meer kan doen.
Daar had ik eerlijk gezegd geen weet van, ga mij er in verdiepen.
Welke podcast app gebruik jij? (en draai je ios of Android?)
Ik heb Android en gebruik de app podcast addict.
Minder fijn qua zoekfunctie dan Spotify maar verder werkt die prima en er zitten geen popup reclames in.
Ik heb Overcast op iOS en ben daar op dit moment wel tevreden over, al is het niet heel goed voor het ontdekken van nieuwe podcasts. Gebruik het al jaren dus heb geen recente ervaring met andere podcastapps. Hoor wel goede verhalen over Pocketcasts.
Oeh you had me at open source
Kan je deze ook streamen naar Google Home? Ik vind apple podcast fijn maar daarbij kan dat niet
Aanrader! Ik kijk uit naar de twee afleveringen die nog volgen.
Vinden niet-Limburgers Frans Pollux ook zo’n fijne podcast-verteller? Merk dat ik bij zijn podcasts (De laatste dans, Bloody sunday in Roermond) echt het minste afdwaal en het beste luister.
Die jongen van De schrik van Roden kan ik echt niet naar luisteren, ben ook helemaal niet gefocust.
Ik heb alleen de laatste dans geluisterd maar dat was inderdaad een fijne! Goede opbouw en juiste balans van grapjes en gepraat tussendoor
Ik vind napleiten een aanrader.
Gaat over advocaten die zaken nabespreken.