Podcasts (Deel 1)

Heeft iemand al geluisterd naar het nieuwe seizoen van Cocaïnekoorts? Ik had er echt zin in maar had geen idee dat het nu om één andere man zou draaien (Piet Costa) dus ik dacht we gaan verder waar we waren geeïndigd in het vorige seizoen en was compleet de draad kwijt.

Ik weet niet of het daardoor kwam dat ik het ook niet heel interessant vind, of dat het gewoon tot nu toe ook niet zo heel interessant is.

2 likes

Hahaha dat Teun en Gijs Matthijs van Nieuwkerk gewoon gestrikt hadden voor de podcast van vandaag :joy: ik ging echt helemaal stuk

9 likes

Ja ik moest ook zo lachen! Vond het wel een soort van ‘stoer’ van zowel Hanneke als Matthijs… ben benieuwd of Jan Slagter volgende week belt :joy:

5 likes

Ik denk dat Gijs het met zijn andere programma helemaal verpest heeft bij Jan hahaha

6 likes

Jaaa dit zou ik heel leuk vinden. Net als confrontaties bij POM, ben in het echt soms best conflictvermijdend maar bij podcasts :heart::heart:

Ik ben eraan begonnen en vind het tot nu wel interessant, omdat ik Jan Meeus fijn vind vertellen, maar ik zit ook een beetje te wachten tot de “verhaallijnen” van seizoen 1 en dit seizoen bij elkaar komen. Ik weet niet of dat gaat gebeuren, maar anderzijds: dat moet toch haast wel?

3 likes

Ja en ook omdat in de tussentijd ook zoveel is gebeurd weer sinds het eerste seizoen! Dus ben benieuwd. Tot nu toe wel fascinerend om weer een inkijkje te krijgen in hoe het eraan toegaat.

4 likes

Ja heel erg herkenbaar haha!

4 likes

Ja dit is zo’n leuke podcast! Ik dacht eerst dat het gewoon 2 vriendinnen zijn die maar wat kletsen, maar zij weten er echt veel vanaf. Die Amanda heeft ook een heel boek geschreven over de taalkundige aspecten van sektes of zo. Best interessant.

3 likes

Vind dit wel een heftige aflevering.

Ik luisterde vanmorgen op de fiets het einde van de aflevering van dinsdag en ik kon met moeite mijn lach inhouden toen het over die Bolrecensie ging :joy:

5 likes

omg hopelijk net zo goed als de vorige keer dat hij langs kwam :heart_eyes:

9 likes

Ik luister nooit POM, maar wel alles met Marcel van Roosmalen erin, nu al zin aaann!!

2 likes

Luister alvast even POM seizoen 3 aflevering 14 om in de stemming te komen :smiley:

5 likes

Tip!

10 likes

Tnx voor de tip :grin:

1 like

omg ja ik liep in de albert heijn en proestte het echt een paar keer uit zo grappig hahaha imca marina ook echt

3 likes

Ja dat was ook grappig, die Kruidvatbruiloft!
Maar ik had het in eerste instantie over dat stukje waarin Alex dus onder zichzelf had gecomment dat híj de echte Alex Mazereeuw uit Enkhuizen was en ‘de ander’ identiteitsfraude had gepleegd hahaha.

3 likes

oja true dat ook geweldig haha ik heb die comments nog opgezocht en geliked op bol hahahahah
ik las te slordig omdat ik weer moest lachen bij de gedachte aan die aflevering

2 likes

Hahahahaha ik vind dit echt heel grappig

2 likes