Podcasts (Deel 1)

Ik luisterde vanmorgen op de fiets het einde van de aflevering van dinsdag en ik kon met moeite mijn lach inhouden toen het over die Bolrecensie ging :joy:

5 likes

omg hopelijk net zo goed als de vorige keer dat hij langs kwam :heart_eyes:

9 likes

Ik luister nooit POM, maar wel alles met Marcel van Roosmalen erin, nu al zin aaann!!

2 likes

Luister alvast even POM seizoen 3 aflevering 14 om in de stemming te komen :smiley:

5 likes

Tip!

10 likes

Tnx voor de tip :grin:

1 like

omg ja ik liep in de albert heijn en proestte het echt een paar keer uit zo grappig hahaha imca marina ook echt

3 likes

Ja dat was ook grappig, die Kruidvatbruiloft!
Maar ik had het in eerste instantie over dat stukje waarin Alex dus onder zichzelf had gecomment dat hĆ­j de echte Alex Mazereeuw uit Enkhuizen was en ā€˜de ander’ identiteitsfraude had gepleegd hahaha.

3 likes

oja true dat ook geweldig haha ik heb die comments nog opgezocht en geliked op bol hahahahah
ik las te slordig omdat ik weer moest lachen bij de gedachte aan die aflevering

2 likes

Hahahahaha ik vind dit echt heel grappig

2 likes

Thanks voor de tip, ik vind dit echt geweldig

2 likes

Ik vind interview podcasts fijn voor ā€˜s nachts ter afleiding als ik wakker word en ga piekeren. Ik luister nu naar:

• Groenteman in de kast
  • Nooit meer slapen
  • Kunststof
  • Onze man in Deventer
  • sinds kort ook: De geknipte gast

Mocht iemand nog aanraders hebben hoor ik het graag!

4 likes

Love Gijs, maar ik vind hem zo’n aparte interviewer soms haha. Die Groenteman in de kast afleveringen bestaan altijd voor de helft uit Gijs die zegt, ā€˜nou naam gast, het is wat allemaal he, het leven’ :joy:

12 likes

En de andere helft uit stiltes. :joy:

3 likes

Ja ik mag m wel maar het is overduidelijk een trucje inderdaad. Wel mooi als hij er toch weer een eigenschap of karaktertrek uit weet te filteren waarvan de geĆÆnterviewde verbaasd zegt: ā€œja, zo heb ik het eigenlijk nooit gezien, maar nu je het zegtā€¦ā€
En ik val er prima mee in slaap :joy:

3 likes

Ik gebruik ok podcasts om mee in slaap te vallen, naast die jij al noemt vind ik deze daar ook prima voor:

• wat ik wou dat ik wist
  • eetgeheimen
  • taboe
  • Yous en Yay
  • met z’n alle de podcast
2 likes

Hahaha heerlijk die POM met Marcel, tegen Alexander, over het verdedigen van Ali B.: je bent niet de enige, je zit in een gezelschap, jij bent onderdeel van de groep Lange Frans.

:joy::joy::joy: Lachte hardop.

2 likes

Ja zeker! Je merkt echt heel duidelijk dat mensen juist door die stiltes gaan doorpraten dus wat dat betreft is het wel effectief

2 likes

Dank! Ik ga ze beluisteren! (Bekijken wilde ik eerst typen maar dat heeft weinig zin. Of zijn er meer die ook naar de vormgeving kijken van de podcast :joy:)

1 like

Nu ik ā€œfair gameā€ uit heb ben ik opzoek naar meer Engelstalige podcasts over cults.

Het liefst met/gemaakt door mensen die er zelf in eentje gezeten hebben.
Mag ook christelijk fundamentalisme/lds/Jehova’s witness betreffen.

Ik ben heel nieuw als het op podcasts aan komt ( hallo aan de steen waar ik onder heb gelegen) en zie door het gigantische aanbod de bomen door het bos niet.

1 like