Ik luisterde vanmorgen op de fiets het einde van de aflevering van dinsdag en ik kon met moeite mijn lach inhouden toen het over die Bolrecensie ging
omg hopelijk net zo goed als de vorige keer dat hij langs kwam
Ik luister nooit POM, maar wel alles met Marcel van Roosmalen erin, nu al zin aaann!!
Luister alvast even POM seizoen 3 aflevering 14 om in de stemming te komen
Tip!
Tnx voor de tip
omg ja ik liep in de albert heijn en proestte het echt een paar keer uit zo grappig hahaha imca marina ook echt
Ja dat was ook grappig, die Kruidvatbruiloft!
Maar ik had het in eerste instantie over dat stukje waarin Alex dus onder zichzelf had gecomment dat hĆj de echte Alex Mazereeuw uit Enkhuizen was en āde anderā identiteitsfraude had gepleegd hahaha.
oja true dat ook geweldig haha ik heb die comments nog opgezocht en geliked op bol hahahahah
ik las te slordig omdat ik weer moest lachen bij de gedachte aan die aflevering
Hahahahaha ik vind dit echt heel grappig
Thanks voor de tip, ik vind dit echt geweldig
Ik vind interview podcasts fijn voor ās nachts ter afleiding als ik wakker word en ga piekeren. Ik luister nu naar:
- Groenteman in de kast
- Nooit meer slapen
- Kunststof
- Onze man in Deventer
- sinds kort ook: De geknipte gast
Mocht iemand nog aanraders hebben hoor ik het graag!
Love Gijs, maar ik vind hem zoān aparte interviewer soms haha. Die Groenteman in de kast afleveringen bestaan altijd voor de helft uit Gijs die zegt, ānou naam gast, het is wat allemaal he, het levenā
En de andere helft uit stiltes.
Ja ik mag m wel maar het is overduidelijk een trucje inderdaad. Wel mooi als hij er toch weer een eigenschap of karaktertrek uit weet te filteren waarvan de geĆÆnterviewde verbaasd zegt: āja, zo heb ik het eigenlijk nooit gezien, maar nu je het zegtā¦ā
En ik val er prima mee in slaap
Ik gebruik ok podcasts om mee in slaap te vallen, naast die jij al noemt vind ik deze daar ook prima voor:
- wat ik wou dat ik wist
- eetgeheimen
- taboe
- Yous en Yay
- met zān alle de podcast
Hahaha heerlijk die POM met Marcel, tegen Alexander, over het verdedigen van Ali B.: je bent niet de enige, je zit in een gezelschap, jij bent onderdeel van de groep Lange Frans.
Lachte hardop.
Ja zeker! Je merkt echt heel duidelijk dat mensen juist door die stiltes gaan doorpraten dus wat dat betreft is het wel effectief
Dank! Ik ga ze beluisteren! (Bekijken wilde ik eerst typen maar dat heeft weinig zin. Of zijn er meer die ook naar de vormgeving kijken van de podcast )
Nu ik āfair gameā uit heb ben ik opzoek naar meer Engelstalige podcasts over cults.
Het liefst met/gemaakt door mensen die er zelf in eentje gezeten hebben.
Mag ook christelijk fundamentalisme/lds/Jehovaās witness betreffen.
Ik ben heel nieuw als het op podcasts aan komt ( hallo aan de steen waar ik onder heb gelegen) en zie door het gigantische aanbod de bomen door het bos niet.