Heb je al een soort god geluisterd ?
Nee! Ben echt helemaal nieuw, dus alle tips mbt het onderwerp zijn welkom.
Dank je wel!
Ik luister Was I in a Cult. Hierin worden oud cult leden geĆÆnterviewd. De interviewers hebben zelf ook in een sekte gezeten(de een mormoon, de ander in een acteur sekte)
Er worden wel grappen gemaakt over de tijd in de sekte, daar moet je van houden.
Het is wel in het Engels
Super, dat klinkt precies als wat ik zoek.
Fair game heeft ook een luchtige inslag, vind ik juist wel prettig met zoān zwaar onderwerp.
Engelstalig heeft mān voorkeur, dus dank je wel voor de tip
Vanochtend meteen de eerste aflevering van Weer een dag geluisterd. Ik moest lachen (ondanks het witte heteromannen gehalte)
Nee precies dat vond ik ook vervelend. Maar ik moet wel altijd lachen om Marcel. Hopelijk zijn ze morgen (morgen alweer!) iets minder witte heteromannen-achtig.
Hahaha had ik ook gedaan, moest zo hard lachen bij dat stukje
Ik moest vanmorgen wel lachen om Marcel en zijn sarcasme over dat hij iedereen dickpick stuurde, om te tonen hoe belachelijk het is.
Hahaha ik ook, āOekraĆÆne, die stuur ik ook gewoon een dickpicā
Ik was helemaal eens met de Herman waardering bij Televisiƫ
Normaal ben ik geen fan van Marcel, maar deze podcast vind ik echt top haha!
Stil in mij is trouwens ook heel tof!
In Stil in mij gaan radiomakers Bas Menting en Mart Meijer op zoek naar rust in het hoofd. Ze onderzoeken samen met Quest Psychologie hoe ver je moet gaan om je gedachten stop te zetten, en of dat überhaupt wel mogelijk is. Dat doen ze aan de hand van twaalf experimenten. Alles voor het antwoord op die ene vraag: kun je aan niks denken?
Love Gijs en Marcel maar word wel een beetje simpel van Ʃlke dag die WRTS reclame in een podcast van een kwartier.
Ja, die stomme reclame steeds!
Dat wilde ik gisteren ook al komen posten inderdaad. Ik vind die stijl van reclame maken in de podcast van Teun en Gijs wel chill, en prima dat ze er minuten voor uittrekken. Maar hier is het gewoon out of place. Ik ga niet akkoord met 33% reclame.
Edit: verder is het wel heel erg: Marcel raast 12 minuten en Gijs grinnikt. Maargoed, wel vermakelijk. Perfect voor tijdens mijn dagelijkse ochtend opruimrondje door het huis.
Haha, die WRTS reclame is idd heel irritant maar ik heb weer hardop zitten lachen om het palmolie verhaal en het typetje dat Marcel dan doet
ja ook echt niet chill je dag te beginnen met zoān lange reclame, zat helemaal chagrijnig op de fiets gister.
Ik haal mān amusement maar uit de stem van Marcel die kutreclames moet inspreken, en duidelijk de boodschap heeft gekregen niet te cynisch over te komen en nu zijn fake enthousiaste stem tevoorschijn tovert, die alsnog cynisch klinkt.
Ben het helemaal eens met wat jullie zeggen over de WRTS reclame. Maar buiten dat zit ik tot nu toe wel elke dag grinnikend in de bus naar mijn werk als ik die podcast luister. Vind de combinatie van Gijs en Marcel ook wel goed werken (ik weet dat ze al lang vrienden zijn en meerdere dingen samen hebben gedaan) grappig om te zien dat daar toch weer een andere dynamiek is dan bij de Krokante Leesmap bijvoorbeeld waar Marcel ook in zit. Dat is nog steeds ƩƩn van mijn favoriete podcasts, net als Teun en Gijs vertellen alles. En ook wel een fijn format zoān korte podcast aan het begin van de dag!
Ja ik denk wel dat ze even iets nieuws moeten verzinnen voor de manier waarop ze reclame maken in zoān korte podcast. Het werkt bij Teun en Gijs inderdaad goed door hun dynamiek en de lengte van de podcast, maar als een podcast zo kort is dan moet je denk ik een ander format gebruiken. En het past ook gewoon niet bij Marcel om zoān suf verhaaltje op te hangen want het komt zo nep over. Denk wel dat ze nog iets anders gaan verzinnen dat beter past de komende weken haha.