Yep, thema basisschool
Ik moest gisteren werken dus ik luisterde in de bus en moest zo mân lach inhouden. En ik heb 3 keer gecontroleerd of ik wel echt door mân koptelefoon zat te luisteren want ik was bang dat de hele bus zou horen waar ik naar zat te luisteren.
Haha ja snap ik Ik heb net het laatste stukje nog afgeluisterd, moest ook echt lachen om het stukje over geer en goor in het Louvre, volgens mij hadden ze die fotoâs ook op hun Instagram staan en de gelijkenis is indd best treffend
Nee nog niet, ik ben eerst nog wat afleveringen van een andere podcast aan het luisteren.
Er komen 2 nieuwe podcasts: eentje uit de stal van Teun & Gijs met 2 meiden die achter de schermen in de media werken getiteld De mediameiden. En eentje met Malou Holshuijsen en Tatjana Almuli âTussen 30 en doodgaanâ. Heel benieuwd naar allebei!
Ik heb vandaag een aflevering geluisterd, ik snap idd wat je bedoelt. Het zorgt ervoor dat ik er net niet helemaal lekker âinâ kom ofzo qua luisteren.
Wel een interessante zaak dus ik ga hem wel verder afluisteren.
Ja Mediameiden ben ik heel benieuwd naar! Zijn volgens mij ook vriendinnen van Tim den Besten.
lijkt me ook leuk! haha die droge aankondiging die nu bij die podcast staat op spotify
Ik ben begonnen aan Grijs Gebied, vanwege de tips hier. Ik vind het interessant en het wordt vlot verteld, maar waarom zegt de podcastmaker steeds âonderkovverâ in plaats van undercover?
Sorry, je hebt helemaal gelijk. Het is nu wel heel duidelijk!
Je hoeft geen sorry te zeggen hoor!
Afgelopen maandag gingen ze allebei zo de mist in dat er geen twijfel meer over bestaat haha.
Haha ik ben inmiddels ook overtuigd inderdaad
Haha de shitshow helemaal over de rooie over die witte enkelsokjes tijdens interviews
ja en afgezien van de oorlog (niet om het nou te downgraden ofzo) sws echt bijna iedere dag dat gezanik over voetbal of een voetballer. Daarom luister ik toch niet gvd
Hmm ja, en als ze het hebben over Lubach of andere mensen (collegaâs) in media optredens klinkt het eigenlijk gewoon als ordinaire jaloezie
Het faken snap ik ook niet. Wat maakt mij het nou uit dat ze het s avonds opnemen Dan zeg je toch lekker: goeieavond Marcel, en voor jullie een goeiemòrgen luisteraars, en dooorrrrr.
Well, misschien wel weer even genoeg Gijs en Marcel geluisterd
Ja ik ben al gestopt na het victim blamen van Jamie Vaes
Gijs wil iets te graag meedoen met Marcel vind ik
Teun brengt dan toch iets meer evenwicht (en ik ben stiekem op Teun)
Ik ben begonnen aan tussen dertig en doodgaan. Fijne stemmen, precies ook de fase waarin ik (bijna) zit en herkende echt al veel van mijzelf in de eerste aflevering. Ik ben wel enthousiast!
Dit x 1000! Ik begon met veel plezier aan Weer een dag, mede omdat ik de chemie tussen Marcel en Gijs bij Media Inside zo leuk vond - gezellige lachzak en ouder mopperkont -, maar door dagelijks te bellen gaat Gijs inderdaad te veel met Marcel mee en denk ik vaak pfffff, stelletje oude boomers zijn het eigenlijk ook.
HAHAHAHA het is allemaal wat he. Nou ga je er weer een gezellige dag van maken Marcelli? Ik spreek je morgen he, doeeei!
Leuk, deze zag ik al een paar keer voorbij komen op Instagram en vind Malou in Dit komt nooit meer goed ook altijd heel prettig luisteren. Dus deze gaat vandaag op in de trein