Podcasts (Deel 1)

Ik kwam een trailer tegen van een nieuwe podcast, de moord op de duivenmelker. True crime van het AD. Ik moet de podcast nog luisteren, ben benieuwd!

Als je even lekker wilt cringen kan ik je de nieuwe aflevering van Pom aanraden. Echt vreselijk hoe die jongen op een voetstuk wordt geplaatst. Ik kon de hele podcast alleen maar denken: zou dit ooit gebeuren als het een vrouw was geweest? Dit was toch alleen maar een grote les fake it till you make it zoals alleen witte mannen dit kunnen doen haha?

2 likes

Ik vind haar juist niet per se heel gemakkelijk om naar te luisteren maar dat zegt verder niets over haar makerskwaliteiten natuurlijk.

1 like

Ik ben echt fan van Willem de podcast, maar die Marian is soms echt een beetje kinderachtig. Als ze ook maar een beetje kritiek krijgt, reageert ze zo raar. Valt iemand dat ook op?

3 likes

Ja ik heb ook wel moeten wennen aan haar stem/uitspraak, maar ik vind het inhoudelijk zo goed dat ik daar inmiddels aan gewend ben

Ik vond haar in het eerste seizoen van cocaĂŻne koorts juist heel irritant

Heb je inmiddels een aflevering geluisterd?
Ik ben halverwege aflevering twee, vind het interessant, maar wel rommelig af en toe.

1 like

Ik lag gisteravond in bed hardop te schateren om Marc Marie Huijbrechts en z’n verhaal over Roland Molenpark, de seksfeestjes en bijbehorende muziek (van James Last :laughing::laughing:)

21 likes

Yep, thema basisschool :blush:

1 like

Ik moest gisteren werken dus ik luisterde in de bus en moest zo m’n lach inhouden. En ik heb 3 keer gecontroleerd of ik wel echt door m’n koptelefoon zat te luisteren want ik was bang dat de hele bus zou horen waar ik naar zat te luisteren.

2 likes

Haha ja snap ik :laughing: Ik heb net het laatste stukje nog afgeluisterd, moest ook echt lachen om het stukje over geer en goor in het Louvre, volgens mij hadden ze die foto’s ook op hun Instagram staan en de gelijkenis is indd best treffend :laughing:

6 likes

Nee nog niet, ik ben eerst nog wat afleveringen van een andere podcast aan het luisteren.

3 likes

Er komen 2 nieuwe podcasts: eentje uit de stal van Teun & Gijs met 2 meiden die achter de schermen in de media werken getiteld De mediameiden. En eentje met Malou Holshuijsen en Tatjana Almuli ‘Tussen 30 en doodgaan’. Heel benieuwd naar allebei!

4 likes

Ik heb vandaag een aflevering geluisterd, ik snap idd wat je bedoelt. Het zorgt ervoor dat ik er net niet helemaal lekker ‘in’ kom ofzo qua luisteren.
Wel een interessante zaak dus ik ga hem wel verder afluisteren.

1 like

Ja Mediameiden ben ik heel benieuwd naar! Zijn volgens mij ook vriendinnen van Tim den Besten.

2 likes

lijkt me ook leuk! haha die droge aankondiging die nu bij die podcast staat op spotify :joy:

1 like

Ik ben begonnen aan Grijs Gebied, vanwege de tips hier. Ik vind het interessant en het wordt vlot verteld, maar waarom zegt de podcastmaker steeds “onderkovver” in plaats van undercover? :grinning_face_with_smiling_eyes:

Sorry, je hebt helemaal gelijk. Het is nu wel heel duidelijk!

2 likes

Je hoeft geen sorry te zeggen hoor! :relaxed:

Afgelopen maandag gingen ze allebei zo de mist in dat er geen twijfel meer over bestaat haha.

3 likes

Haha ik ben inmiddels ook overtuigd inderdaad :rofl:

3 likes