Haha de shitshow helemaal over de rooie over die witte enkelsokjes tijdens interviews
ja en afgezien van de oorlog (niet om het nou te downgraden ofzo) sws echt bijna iedere dag dat gezanik over voetbal of een voetballer. Daarom luister ik toch niet gvd
Hmm ja, en als ze het hebben over Lubach of andere mensen (collegaâs) in media optredens klinkt het eigenlijk gewoon als ordinaire jaloezie
Het faken snap ik ook niet. Wat maakt mij het nou uit dat ze het s avonds opnemen Dan zeg je toch lekker: goeieavond Marcel, en voor jullie een goeiemòrgen luisteraars, en dooorrrrr.
Well, misschien wel weer even genoeg Gijs en Marcel geluisterd
Ja ik ben al gestopt na het victim blamen van Jamie Vaes
Gijs wil iets te graag meedoen met Marcel vind ik
Teun brengt dan toch iets meer evenwicht (en ik ben stiekem op Teun)
Ik ben begonnen aan tussen dertig en doodgaan. Fijne stemmen, precies ook de fase waarin ik (bijna) zit en herkende echt al veel van mijzelf in de eerste aflevering. Ik ben wel enthousiast!
Dit x 1000! Ik begon met veel plezier aan Weer een dag, mede omdat ik de chemie tussen Marcel en Gijs bij Media Inside zo leuk vond - gezellige lachzak en ouder mopperkont -, maar door dagelijks te bellen gaat Gijs inderdaad te veel met Marcel mee en denk ik vaak pfffff, stelletje oude boomers zijn het eigenlijk ook.
HAHAHAHA het is allemaal wat he. Nou ga je er weer een gezellige dag van maken Marcelli? Ik spreek je morgen he, doeeei!
Leuk, deze zag ik al een paar keer voorbij komen op Instagram en vind Malou in Dit komt nooit meer goed ook altijd heel prettig luisteren. Dus deze gaat vandaag op in de trein
Thanks voor de tip! Ik ben ook enthousiast!
Al moest ik vanochtend wel weer heel hard lachen om: âhallo met Geert Makâ
De podcast is gewoon: Gijs belt Marcel. Marcel houdt een tirade over voetbal/een BNâer en dan gaat de wekker en dan hangen ze op.
Ik vind het nog steeds een vermakelijke podcast maar dat blijkt meer en meer een impopulaire mening te worden
Ik vond 'm wel een beetje âkijk ons meisjes in Amsterdam zijnââŚ
Ze zaten âin een vinexwijk in noordâ. Arnhem-Noord? Ik vind het altijd een beetje potsierlijk, als je een windstreek noemt, is het niet vanzelfsprekend dat je onze hoofdstad daarmee bedoelt. Maar wellicht ben ik daar wat gevoelig op.
En dan dat feestje van Tatjana omdat ze geen boekpresentatie had ivm de coronaregels. Zelf maar iets georganiseerd met coke en gasten met corona. De luchtigheid daaromtrent kon ik ook slecht hebben.
Ik vind Malou heel leuk in âDit komt nooit meer goedâ dus ik geef het nog een kans.
Hahaha dat is nog een tikje erger!
Haha nee hoor, ik luister ook nog steeds elke ochtend. Het zeikgehalte is wel erg hoog, en eigenlijk kan niemand het goed doen, maar Marcel zeikt wel op een vermakelijke manier
Wat
Ja cringe. Ze had heel lang aan haar boek gewerkt (overigens wel benieuwd naar) en wilde tegen het advies van haar uitgever in dit toch groots vieren en wilde heel graag dat mensen daarbij coke op de wc deden, dat het een beetje uit de hand zou lopen. Maar achteraf bleek dat er wat mensen besmet waren.
Ik vind t wel een geinige podcast, vooral Malou vind ik grappig. Goed boek ook van haar, Zachtop lachen, dus ik hoop dat ze het lekker veel over boeken gaan hebben ook
Oh ik dacht dat er mensen bewust rondliepen met corona. Maar alsnog klinkt het heel cringe ja!
Ja mee eens qua cringe. Ik ben nu net begonnen met luisteren en ik knapte zelf af op het cokegebruik. Vind ik echt stom als mensen dat doen! De wereld die daarachter schuilgaat en dat steun je danâŚ
De boeken van beide vrouwen klinken wel goed, die wil ik wel gaan lezen.
Ga nog even verdere luisteren, kijken of het nog wat wordtâŚ
Had tatjana dat gezegd? Dat vind ik echt kut, I love haar maar ik heb echt een hekel aan drugs :s