Ja! Het werd niet duidelijk of zij zelf ook coke hadden gebruikt tho
Gaat dit over Tatjana Almuli en haar nieuwe boek?
Waarom wil dat mensen coke gaan doen op je wc? Is het dan pas een geslaagd feest?
Deze snapt er niks van.
Ja over de onofficiële boeklancering
@swelgje nou ze bedoelde gewoon dat ze hoopte dat het feestje lekker een beetje uit de hand zou lopen. Ik ben echt geen voorstander van cokegebruik maar het is niet alsof de hele podcast nou om snuiven draaide en ze dat allebei enorm zaten toe te juichen.
Zo dan ben je toch niet goed snik.
Ik heb net kaartjes gekocht voor de voorstelling van Marcel en Gijs, ben heel benieuwd (nu krijg ik denk ik nog meer dromen over Gijs )
Aan wat voor soort dromen gaat het?
Hahaha ik heb het eerder hierboven al opgebiecht, dwing me nou niet om het nog een x te herhalen
Ik heb net de 2e aflevering geluisterd van tussen 30 en doodgaan en ze reageerden nog even op de reacties die ze gekregen hadden, oa over coke op de wc. Maar dat ze vooral niet wilden censureren en open wilden zijn…
Ik vind het wel een vermakelijke podcast, voelt beetje alsof ik naar vriendinnen luister die een gesprek voeren in de trein of op een terras ofzo, die een beetje in dezelfde levensfase zitten. Dus wel leuk voor tussendoor vind ik.
Ja dat heb ik ook. Ik merk ook dat ik bij hun verhalen wat context mist. Zou iets meer uitleg en introductie wel fijn vinden.
Ik ben ook gestopt met luisteren naar Weer een dag. Vraag me ook af hoe lang ze dit gaan volhouden. Luuk Ikkink had ook een poos een dagelijkse podcast maar dat heeft ook niet heel lang geduurd.
Ja ik ben ook afgehaakt, het boeide me vrij weinig nog.
Ik ben na vandaag ook afgehaakt met Weer een dag. 12 minuten lang BN’ers bashen kan ik wel missen.
Ik ben de Mediameiden aan het luisteren, vind het opzich wel geinig!
ben deze gaan luisteren na je tip. Wat een leuke podcast. meestal ben ik niet zo’n fan van korte podcasts, maar ik heb deze toch een kans gegeven en hij is erg leuk om naar te luisteren.
Ik had er wat meer van verwacht, vooral beetje kijk ons interessant zijn tussen de BNers. Daarnaast vind ik de stemmen / accenten niet echt chill, maar geef het nog een kans. Ben verder wel echt een sucker voor inside info uit de tv wereld.
Snap wat je bedoelt, vooral in het begin vond ik het cringy, zat ook de helft vd tijd mezelf af te vragen of ze nou sarcastisch waren of niet. Maar vond het The Beaver is Back verhaal wel grappig haha
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar vond ze een beetje dommig en onvolwassen overkomen. ‘Hihi kijk ons nou tussen de bn’ers.’ Ik zag ze al helemaal een inhoudelijk voorgesprek voorgesprek moeten voeren met een talkshowgast over een of andere geopolitieke situatie ofzo…
Ik vond hun stuk over Lubach echt exact lijken op wat ik al had gehoord bij Marcel en Gijs
Haha ja en dat verhaal over dat Gijs goede koffie maakt heb ik ook al 100x gehoord in Teun en Gijs vertellen alles