Podcasts (Deel 1)

Spoilertje

Maar de dader beseft zich wel dat hij horkerig en lomp had gedragen. Juist…

Het is wel een vermoeiende aflevering. Mocht dit onderwerp een mogelijk trigger voor iemand zijn, zou ik deze week Napleiten even overslaan

2 likes

Vooral nadat hij erachter kwam wat voor gevolgen dit meebracht voor zijn strafblad en vervolgens zijn carrière/geen verzekering meer kunnen afsluiten etc kreeg ik het idee…

3 likes

Het is deze week reces dus misschien komt er geen aflevering?

1 like

Ergens op de vrijdagmiddag helaas. Ik zit altijd op vrijdagmiddag heel vaak te checken haha.

Hahaha, dit ben ik!!

Zo, maar vrijdag is wel altijd lekker voor alle politieke podcastjes hoor… Europa draait door, de Kamer van Klok, Haagse Zaken, De Stemming. Lekkah!!

5 likes

Ik heb pas geleden de podcast van Maarten van Rossem ‘ontdekt’, vind het zo chill en ontspannend om te luisteren naar zijn nuchtere en soms grappige en knorrige verhalen. Best toegankelijk ook wel, want het gaat echt over vanalles.

3 likes

Ik vind de Lokale Zaken-serie tof van Haagse Zaken! Over lokale politiek met onder andere Lamyae, fan van.

Vanmiddag hier wat afleveringen geluisterd, wordt als ik het goed begrijp gemaakt met hulp van Esther Perel (heldin). Je luistert dus mee met een eerste date, mensen gaan in gesprek met een datingcoach/therapeut en ze sturen die date vaak ook een beetje door vragen te stellen aan de daters via een chat. Geen idee of dat nou werkt voor liefde, maar ik vind het best geinig:

6 likes

Ik vind ‘Tussen dertig en doodgaan’ echt tegenvallen. De eerste afleveringen wilde ik het nog wel proberen, maar ik irriteerde mij mateloos aan de manier van praten en bijvoorbeeld de grappen over een ongelijke relatie met een baas.

3 likes

Bedankt voor de tip. Ik luister deze graag voor het slapen gaan.

1 like

Tussen 30 en doodgaan is een leuke podcast! Ik vind ze beide erg grappig en veel dingen zijn herkenbaar. Alleen ik weet niet of iemand dit herkend, soms vind ik het wel ongemakkelijk hoe er over anderen gepraat word. Een beetje te privé en wat richting roddelen. Dit vind ik overigens bij veel meer van dit soort podcasts.

@koda deze podcast ken ik niet, maar ga dit nu opzoeken. Ik vind Christine de Boer echt zo grappig!

4 likes

Ik vind de MediaMeiden een beetje…vreemd? Ik weet niet zo goed of ze nou sarcastisch zijn, of niet. En ze zeggen na elke zin ‘meis’. En die ene praat heel snel en veel en de ander komt nauwelijks aan het woord.

4 likes

Gijs Groenteman is ziek, ben benieuwd hoe die dat deze week gaat doen met een dagelijkse podcast, Teun & Gijs (+ de extra aflevering), alle shit die hij verder nog opneemt en de tour met de pannekoekencaravan. Beter heeft een weekendje uitzieken hem goed gedaan.

1 like

Vrijdag klonk hij ook echt al ziek in de podcast

2 likes

Vanochtend klonk hij wel oké bij Weer een dag. Maar hij hoest sowieso al heel erg lang. Lastig voor iemand die 473939 podcasts maakt.

2 likes

Oh my, ik heb sowieso al een zwak voor Gijs (ja I know, rare smaak haha) en met die stem van vanmorgen al helemáál :drooling_face::drooling_face:

6 likes

Omg ja ik ga zaterdag naar zijn show dus beter is hij beter!!!’

Hij kan er niks aan doen maar ik vind dat hoestje dat inderdaad al maanden duurt zo irritant.

6 likes

My thoughts exactly :heart:

1 like

Ik ook! Haha

2 likes

Klaar voor vanavond?! Ik ben al de hele dag veel te excited

3 likes