Podcasts (Deel 1)

Ik luister nu De Grote Poscastlas. Elke aflevering gaat over een bepaald land en daar delen ze dan allerlei weetjes en informatie over.
Eerste aflevering nu geluisterd en ik ben wel enthousiast, luistert lekker weg.

6 likes

De wijze waarop ze in elke naam het woord podcast willen verweven wordt ook steeds cringy-er he :joy: Klinkt wel heel leuk tho, ga vandaag eens luisteren!

13 likes

Dank je wel voor de tip!

2 likes

Nou inderdaad, en deze samenvoeging klopt eigenlijk ook niet want het is atlas en niet astlas.
Maar de podcast is wel leuk dus ach😅

1 like

Ik kan ‘m nooit vinden in de app omdat die naam niet blijft hangen. Podcatlas, podcastlas, bosatlaspodcast. Aaaah!!! (Maar als het dan gelukt is, vind ik het vaak wel leuk ja ;))

3 likes

Als je via spotify luistert dan kun je ook de podcast ‘volgen’ en dan staat het in je bibliotheek.

3 likes

Zo gelachen om weer een dag en die ‘reacties’ van Vitesse supporters :rofl:

7 likes

Hahaha ik ook. Ik ben echt een Marcel van Roosmalen fangirl aan het worden :smiling_face_with_tear: ik denk dat ik ook naar de Pannenkoekencaravan wil

2 likes

Hahahaha en ‘hello with Rutger Bergman, I only speak English’

3 likes

Het is een beetje offtopic maar ik was (net voor de laatste lockdown) naar de pannekoekencaravan en ik heb echt anderhalf uur zĂł intens hard gelachen. Als je nog kan gaan, doe het! Vond het echt een mega aanrader

4 likes

Wat goed! Ze komen nog langs mijn stad, dus dit is mijn cue om ook een kaartje te kopen :grin:

3 likes

Herkenbaar heb ook van de week nog kaartjes gekocht :smiley:

Oke ik ben door jullie toch maar gaan luisteren naar Weer een dag. En nu zit ik gĂȘnant hard te lachen in de trein om hoe ze Wierd Duk nadoen.

5 likes

Iemand de laatste aflevering van Napleiten al geluisterd?

Ja, ik! Ik werd wel een paar keer diep geraakt in mijn feministische hart, merkte ik. Maakte meer in me los dan normaal!

Edit: ik wilde ook al hier schrijven want ik heb ook behoefte na te praten, haha

5 likes

Lekkere afl van de shitshow weer

2 likes

Ik werd chagrijnig van de beschrijving (een man heeft seks met een collega als zij knock out in bed ligt. Hoe kan je seks hebben met iemand die knock out is) Is het luisterwaardig?

4 likes

Daar gingen mijn nekharen ook overeind van staan. Wordt ook zo in de intro gezegd, later gaat het wel over verkrachting.

Het is een interessante zaak maar het gaat wel veel over dat man heel zielig is. Dus als je dat niet zo goed trekt (en terecht), zou ik hem overslaan.

6 likes

Ja ik werd in de eerste 10 minuten al zo boos door wat die advocaat zei

@Shaaar ik word vooral heel boos en verdrietig van deze aflevering.

2 likes

Door jou net kaartjes gekocht voor over een paar weken. :clap:

3 likes