Podcasts (Deel 1)

Tussen 30 en doodgaan is een leuke podcast! Ik vind ze beide erg grappig en veel dingen zijn herkenbaar. Alleen ik weet niet of iemand dit herkend, soms vind ik het wel ongemakkelijk hoe er over anderen gepraat word. Een beetje te privé en wat richting roddelen. Dit vind ik overigens bij veel meer van dit soort podcasts.

@koda deze podcast ken ik niet, maar ga dit nu opzoeken. Ik vind Christine de Boer echt zo grappig!

4 likes

Ik vind de MediaMeiden een beetje…vreemd? Ik weet niet zo goed of ze nou sarcastisch zijn, of niet. En ze zeggen na elke zin ‘meis’. En die ene praat heel snel en veel en de ander komt nauwelijks aan het woord.

4 likes

Gijs Groenteman is ziek, ben benieuwd hoe die dat deze week gaat doen met een dagelijkse podcast, Teun & Gijs (+ de extra aflevering), alle shit die hij verder nog opneemt en de tour met de pannekoekencaravan. Beter heeft een weekendje uitzieken hem goed gedaan.

1 like

Vrijdag klonk hij ook echt al ziek in de podcast

2 likes

Vanochtend klonk hij wel oké bij Weer een dag. Maar hij hoest sowieso al heel erg lang. Lastig voor iemand die 473939 podcasts maakt.

2 likes

Oh my, ik heb sowieso al een zwak voor Gijs (ja I know, rare smaak haha) en met die stem van vanmorgen al helemáál :drooling_face::drooling_face:

6 likes

Omg ja ik ga zaterdag naar zijn show dus beter is hij beter!!!’

Hij kan er niks aan doen maar ik vind dat hoestje dat inderdaad al maanden duurt zo irritant.

6 likes

My thoughts exactly :heart:

1 like

Ik ook! Haha

2 likes

Klaar voor vanavond?! Ik ben al de hele dag veel te excited

3 likes

Haha ja dat was ik ook, was leuk hè? Ik ben nu nog meer fan van zowel Gijs als Marcel haha. Jij was niet toevallig Emmy of Lieke die op het toneel stond? Want zoja, dan heb ik foto’s voor je haha!

3 likes

Haha ja echt geweldig. Ik zat echt al te huilen van het lachen toen ze met die foto van Frans Klein opkwamen hahaha. Neee ik was niet Emmy of Lieke hahaha, was wel jaloers op ze!!

1 like

Tip: even the rich, twee vrouwen bespreken rijke mensen/families. Ik heb net de serie afleveringen over the Kardashians beluisterd, en begin straks aan die over Paris Hilton

3 likes

Ik luister voor het eerst weer een dag. Gaat het altijd zo dat Marcel dingen vertelt en Gijs erom lacht? Haha wel vermakelijk op zich

2 likes

Ja meestal wel haha :sweat_smile:

Heb vanochtend weer hardop gelachen, vond het vorige week wat minder. Maar dat Marcel bedreigd werd was wel echt van de zotte.

3 likes

Deze podcast werd hier ook besproken, een leuke update!

https://www.ad.nl/gezin/na-drie-jaar-is-eitje-podcastmaker-malou-zwanger-ik-ben-dolgelukkig-maar-niet-onbezorgd~a92c138b/?fbclid=IwAR2drc5ZATP--rRCsurB5b4NS36TGq7xXjnVo6JEEBBt9HNC5bYxDMdwA1k

10 likes

Ik had precies hetzelfde, vond vooral Milou echt niet zo leuk. De grappen, opmerkingen en onaardige uitspraken soms, neh

3 likes

Ja same! Te veel irritaties, ik luister echt alles maar deze podcast kan ik niet aan. Malou trouwens heet ze.

Mediameiden vind ik ook wel beetje irritant maar luister ik dan weer wel haha.

3 likes

Haha groot gelijk dan! Lekker uitzetten!

3 likes