Podcasts (Deel 1)

Ik vind tussen dertig en doodgaan wel leuker worden eigenlijk. Vind het regelmatig ook grappig. Zolang zeniet vaak te privé over mensen gaan praten blijf ik wel luisteren

4 likes

Ik vind die rectificaties aan het begin zo stom. Snap dat ze dat moeten maar dan blijkt het dus dat ze echt zoveel onzin verkopen.

5 likes

hahaha dat is gewoon een gimmick joh. Ik vind het echt een hele leuke podcast, maar dat is volgens mij een impopulaire mening haha. Vind het supergrappig dat ze alles zo half sarcastisch/kut brengen, die hele mediawereld slaat gewoon nergens op natuurlijk

3 likes

Ik vind het bij Malou (Tussen dertig en doodgaan) een beetje vervelend dat ze al haar onaardige opmerkingen wegzet als ‘ik neem aan dat iedereen wel weet dat ik het niet echt meen’.
Naja misschien moet je het dan niet zeggen.

En luister gewoon wel je podcasts terug, want dan weet je wat je al verteld hebt en wie wat heeft gezegd. Is niet zo gek toch.

5 likes

Het doet me heel erg denken aan de shitshow, maar dat de mediameide dan de mindere nageaapte versie ervan is :grimacing:

4 likes

Ik vind mediameiden wel leuk tot nu toe. Ik luisterde nog geen vrouwen kletspodcasts!

hahaha dit is ook een goede omschrijving van vandaag toen Marcel zijn eigen Arie boomsma lijstje ging opnoemen

15 likes

Ik heb zelden zo hard gelachen voor 8:30 's ochtends! :joy:

4 likes

Hij heeft zo’n aanstekelijke lach ook haha

2 likes

Hahaha ja ik moest direct aan de post die je nu citeert denken toen ik vanmiddag naar de podcast luisterde

hahahaha ik heb ook zo gelachen, het was al zo lang bezig en toen keek ik op mijn telefoon en duurde die podcast gewoon nog 5 minuten langer hahaha

‘een half glas bier drinken, de rest weggooien, op mijn achterhoofd slapen, nooit op mijn voorhoofd, clb olie in mijn linkerneusgat’ :joy: :joy: :joy: :joy:

3 likes

Weet iemand in welke aflevering van MM&A Marc-Marie vertelt over die keer dat hij als kind in een maillot van school naar huis moest? Ik moest er vandaag ineens aan denken maar kon het niet meer terugvinden :sweat_smile: Het was wel een redelijk recente aflevering (van de afgelopen maanden).

Ja dat zou je denken inderdaad, maar dat is hem niet. Ze wijken ook zoveel af van het onderwerp dat ik het me dus echt niet kan herinneren :joy:

1 like

Ik ben een beetje door mijn podcasts heen. Hebben jullie nog tips? Met name true crime, actualiteiten en psychologie.
Ik zag “bloedverwanten”, maar dat was 1 aflevering

1 like

Boys like me?

3 likes

Moorden in het noorden?

2 likes

Murder with my Husband
Mile Higher
Something was wrong

Wel allemaal Engels.

2 likes

zoekfunctie gebruiken, kun je een hele lange lijst van luzarl vinden

3 likes

Het was echt een leuke zet van de Stemming om Ron Fresen als vervanger te vragen. Ook echt een gewaagde voorspelling :o

8 likes

Mr Big?

2 likes