Podcasts (Deel 1)

Nee, dat heeft hij gezegd in een liveshow en daarna wel nog eens iets over laten vallen in een podcast! Maar is al wel van maaanden terug hoor!

1 like

Oh wat leuk! Hebben ze dat in een aflevering verteld? Ik loop achter haha

2 likes

Bedoel je de podcast de familie Romeijn? Dat is idd dezelfde Aafke! Ik heb die serie niet geluisterd, maar weet wie Aafke is door haar boeken en liedjes. (en door toeps)

6 likes

Die opsomming van 15 jaar Flikken Maastricht in televisiƫ was ook echt mooi haha.

7 likes

Haha Ja en ik heb alles gezien en wist echt alles nog :sweat_smile::crazy_face:

Zag een filmpje van Teun en Gijs (en een heleboel andere BNers) op het boekenbal & Gijs was zo aan het knarsen dat ik vermoed dat ie een pilletje geslikt had. Niet van hem verwacht eigenlijk.

3 likes

Ik zie echt niks aan Gijs?

Verder ziet het er echt vreselijk uit, had er echt een ander beeld van?

11 likes

Lale Gül had de dresscode gemist ofzo haha, ze valt wel op zo in het knalgroen en verder iedereen roze. Ik vind het trouwens wel meevallen bij Gijs?

1 like

oooh wat leuk!!!

Nou zo hard aan het knarsen vind ik ook wel weer meevallen, maar hij heeft in z’n podcast met Teun wel eens gezegd dat hij zo’n soort evenement leuker maakt voor zichzelf door een pilletje te nemen meen ik me te herinneren, dus het zou me niks verbazen

1 like

Welke podcast? Dit wil ik horen als flikken fan :joy:

2 likes

Hoe werkt het eigenlijk dat boekenbal? Als je uitgenodigd wil worden moet je toch een boek hebben geschreven? Maar ik zie in dat filmpje ook een hoop ā€˜gewone’ BN’ers…

2 likes

Heb je de afleveringen al geluisterd? Leuk dat het doorgaat na de serie.

1 like

Ik had dit gemist! Flikken de podcast is dat?

4 likes

Ja! Echt heel leuk. Je hebt 8 afleveringen te gaan.

3 likes

Die opsomming is te horen in TelevisiĆ«, de aflevering van afgelopen woensdag. Ik heb er nog nooit een aflevering van gezien maar vond de opsomming aan drama en gebeurtenissen echt lachwekkend :’)

4 likes

Aah dat verklaart! Heb er ook niet echt perse een oordeel over trouwens hoor, love Gijs for life :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Oh dit ziet er echt uit als een geforceerd feest op oud en nieuw haha, vreselijk

1 like

Zuilen met zaad

Die hoest van Gijs… ik vind het zielig voor hem hoor maar mijn God wat begint t irritant te worden.

5 likes

Hmm ā€˜Jonge jaren’ in de POM feed met Neelie Kroes. Wil ik eigenlijk wel luisteren omdat zij het is, maar ik vind EJ echt geen goede verteller en onnatuurlijke interviewer.

5 likes