Podcasts (Deel 1)

Kwamen ze er wel nog op terug dan, dat ik dat gemist heb ofzo? Of zeiden ze dat in die live?

Hahahaha ik ga stuk om Sjasjah Moeralli (Teun&Gijs)

5 likes

Tijdens de live. Iets over dat ze het over actuele zaken zouden hebben in die extra podcast, als ik het allemaal goed herinner. Maar volgens mij hebben ze het 2x genoemd in een live en verder nooit meer wat over gezegd, dus geen idee wat ze nou echt van plan zijn. Ik ben groot fan dus voor meer Marc Marie en Aaf wil ik best betalen.

Ik wilde eigenlijk uit principe niet voor de zelfspodcast betalen, maar ik wil heel graag die aflevering met Pjotr Saur luisteren. :melting_face: Ik hoop dat ze Pjotr binnenkort nog een keer terug uitnodigen bij POM.

Heel interessant gesprek. Het is een podcast van de eo maar het christelijke ligt er niet duimendik bovenop*. Het wordt wle besproken maar genoeg andere invalshoeken. Daan Borrel heeft ook echt leuke boeken geschreven. In deze podcast zegt ze ook weer interessante dingen.

Edit: *hm rond 45 minuten is er wel een vrij lang stuk.

Het gesprek met Franca Treur vind ik ook wel een aanrader. Aafke romeijn is ook te gast geweest zie ik.

2 likes

Ik heb me net opgegeven voor Echt Gebeurd en ik hoop dat ik er wel iets van hoor en ik hoop dat ik er niets meer van hoor😮

21 likes

Is dat dezelfde Aafke als van de podcast over de tweede Wereldoorlog?

4 likes

Waarom geef je je dan op?

2 likes

Wat leuk en spannend! Wil je zeggen over welk thema je wilt gaan vertellen?

5 likes

Ik denk toch niet dat ik uitgekozen word hoor. Maar over thema ā€˜Over de grens’

2 likes

Bas Louissen (manmanman) wordt vader.

4 likes

Oh wat super leuk! Ik had niet verwacht dat hij de eerste zou worden(of eigenlijk dacht ik dat hij helemaal geen kinderen wilde :p) Chris was ook aan het proberen!

Nee, dat heeft hij gezegd in een liveshow en daarna wel nog eens iets over laten vallen in een podcast! Maar is al wel van maaanden terug hoor!

1 like

Oh wat leuk! Hebben ze dat in een aflevering verteld? Ik loop achter haha

2 likes

Bedoel je de podcast de familie Romeijn? Dat is idd dezelfde Aafke! Ik heb die serie niet geluisterd, maar weet wie Aafke is door haar boeken en liedjes. (en door toeps)

6 likes

Die opsomming van 15 jaar Flikken Maastricht in televisiƫ was ook echt mooi haha.

7 likes

Haha Ja en ik heb alles gezien en wist echt alles nog :sweat_smile::crazy_face:

Zag een filmpje van Teun en Gijs (en een heleboel andere BNers) op het boekenbal & Gijs was zo aan het knarsen dat ik vermoed dat ie een pilletje geslikt had. Niet van hem verwacht eigenlijk.

3 likes

Ik zie echt niks aan Gijs?

Verder ziet het er echt vreselijk uit, had er echt een ander beeld van?

11 likes

Lale Gül had de dresscode gemist ofzo haha, ze valt wel op zo in het knalgroen en verder iedereen roze. Ik vind het trouwens wel meevallen bij Gijs?

1 like

oooh wat leuk!!!