Nou zo hard aan het knarsen vind ik ook wel weer meevallen, maar hij heeft in z’n podcast met Teun wel eens gezegd dat hij zo’n soort evenement leuker maakt voor zichzelf door een pilletje te nemen meen ik me te herinneren, dus het zou me niks verbazen
Welke podcast? Dit wil ik horen als flikken fan
Hoe werkt het eigenlijk dat boekenbal? Als je uitgenodigd wil worden moet je toch een boek hebben geschreven? Maar ik zie in dat filmpje ook een hoop ‘gewone’ BN’ers…
Heb je de afleveringen al geluisterd? Leuk dat het doorgaat na de serie.
Ik had dit gemist! Flikken de podcast is dat?
Ja! Echt heel leuk. Je hebt 8 afleveringen te gaan.
Die opsomming is te horen in Televisië, de aflevering van afgelopen woensdag. Ik heb er nog nooit een aflevering van gezien maar vond de opsomming aan drama en gebeurtenissen echt lachwekkend :’)
Aah dat verklaart! Heb er ook niet echt perse een oordeel over trouwens hoor, love Gijs for life
Oh dit ziet er echt uit als een geforceerd feest op oud en nieuw haha, vreselijk
Zuilen met zaad
Die hoest van Gijs… ik vind het zielig voor hem hoor maar mijn God wat begint t irritant te worden.
Hmm ‘Jonge jaren’ in de POM feed met Neelie Kroes. Wil ik eigenlijk wel luisteren omdat zij het is, maar ik vind EJ echt geen goede verteller en onnatuurlijke interviewer.
Ik kom er nu net achter dat Teun en Gijs hun podcast opnemen in hotel V aan de Fizeaustraat en niet vieze hoofdstraat zoals ik het altijd hoor
Ja ik vind hem ook echt zooooo’n slechte interviewer. Heel ongemakkelijk en hij begint vrijwel elke vraag met ‘ik kan me zo voorstellen dat…’. En dat zijn dan gewoon allemaal aannames die je ook gewoon prima niet hoeft te zeggen. Zo’n vervelende manier van vragen stellen. Dus kan er ook echt niet naar luisteren haha.
Jaa vind ik ook!! En ik vind hem ook niet heel goed luisteren valt me soms op (of meteen dingen vergeten? Haha)
Ja dit interview is heel vervelend, geen aanrader. Gaat ook vooral om haar vrouw-zijn.
Thanks! Ik sla ‘m over
Vooral als ze zo dommig gaan antwoorden dat ze in groep acht voor het laatst een boek gelezen hebben. Gewoon soort van trots je desinteresse tentoonspreiden
Manmanman en Zelfspodcast gaan verhuizen naar Podimo en achter een betaalmuur dus zie ik. Benieuwd welke nog meer, zag 20 NLe podcasts staan
Zag je een lijstje? Zag op het account van Podino nog niks, maar las het bij Man Man Man. Benieuwd of Zelfspodcast dan daarnaast ook nog ‘achter het muurtje’ content blijft aanbieden