Podcasts (Deel 1)

Hhmm Marc Marie en Aaf zeiden in de live dat ze een aankondiging hadden deze week. Zou dat ook dit zijn? Ben zeker bereid om te betalen, want ik vind het echt een super leuke podcast, maar als ik moet betalen ben ik ook kritischer (heb ik gemerkt bij andere podcasts). Dan wil ik wel langere afleveringen bijvoorbeeld.

2 likes

Ben nog Luisterkind en er komen via Podimo twee afleveringen per week. Krijg als Luisterkind het eerste jaar gratis toegang via Podimo; word wakker met een nieuwsbrief in m’n mailbox waar dit in staat.

2 likes

Ugh, vind het zo dubbel. Ben écht wel bereid om te betalen voor goede content maar vind ålles achter een betaalmuur echt heel zuur.

7 likes

Zie nu dan mma idd op de site staan dus dat zal het zijn. Met een bonus afleving van 30 minuten. Leuk dat er meer komt, maar waarom niet gewoon lekker een aflevering van 1.5 uur ofzo.

3 likes

Man man man had een code waarmee je een half jaar gratis kreeg. Miss moet ik nog snel even Luisterkind worden :wink:

Verder baal ik hier wel van, ik heb al zoveel (gedeelde) abo’s

3 likes

Haha ik was vorig jaar in juni geloof ik net te laat met m’n Luisterkind-abo opzeggen, dus zat weer vast aan 12 maanden, nu dus goedgemaakt. :sweat_smile:

Ik betaal alleen voor de Zelfspodcast (waar ik dus vanaf wilde) en voor Teun en Gijs, maar ik luister zooooo veel. Wat moet ik met mijn leven als dat straks allemaal niet meer vrij toegankelijk is. :joy: Ga toch echt niet voor alles betalen wat ik nu luister.

2 likes

Het idee van dat podimo is wel dat je 5eu betaalt en dan ĂĄlles kan luisteren wat erop staat toch? Dus niet 5 voor manmanman en dan ook nog 5 voor zelfspodcast etc maar gewoon 5 voor allesssszzzz?

2 likes

Ik zie in dat lijstje op de homepage wel alleen de extra afleveringen, dus ik denk dat alleen die op Podimo komen.
Als dat echt zo is (alleen de homepage podcasts erop) vind ik het eigenlijk echt een heel zwak aanbod nog :grimacing:

2 likes

Ja dat dacht ik ook, maar is dat echt? Zorgt Sandertje er nu echt voor dat ik 12 maanden alles kan luisteren? Ik twijfel juist door hun nieuwsbrief.

6 likes

De normale podcast staat ook op de site (moet je ff zoeken met de zoekfunctie. Voor die 5 euro per maand hoop ik ook dat ze daar wat werk van maken want hij werkt niet optimaal)

4 likes

Ja weet ik maar daar lijken gewoon alle podcasts die er zijn in te staan (ook NRC etc die helemaal niet overgenomen zijn door podimo)

2 likes

Zou wel chill zijn als de normale podcast gratis blijft (en op Spotify, ik heb ook vrij weinig zin om 6 podcast apps te hebben als iedereen straks op een eigen platform zit). Snap niet waarom de betaalde podcast dan zo kort is. Dit is toch juist de kans om eeuwig door te lullen?

1 like

Zelfspodcast zou vandaag ook wat aankondigen, dus dat zal ook wel Pomido zijn dan.

Jeetje al die streamingdiensten
 haast niet leuk meer.

Edit: ja dus

3 likes

Breaking news, je mag gaan betalen! Haha snap dat het voor hun goed is maar voor de luisteraar is dat toch juist kut :stuck_out_tongue:

7 likes

Terwijl ze van die 5 euro per maand ook EJ en Klöpping moeten betalen, ik weet het ook niet zeker.

2 likes

Ik zag op insta ook heel veel negatieve reacties dus ben benieuwd hoe dit gaat. Zou het alleen van MMA heel jammer vinden, man man was ik al een hele tijd klaar mee.

5 likes

Dat zal ze natuurlijk aan hun reet roesten, al die niet betalende luisteraars die moeilijk lopen doen

2 likes

Gelukkig zijn mijn favo podcasts van de npo :sweat_smile:

1 like

Haha mijn favo podcasts zijn zo links dat ze ook niet hieraan deel zouden nemen.
Hoogstens alle geschiedenis ooit, dat zou wel jammer zijn.

4 likes

Ik vind het vooral heel schattig dat al deze podcast denken dat ze publiek hebben dat wil betalen. Is er ĂŒberhaupt één Ă©cht leuke betalingswaardige podcast die naar podimo gaat?

5 likes