Ik zit ook langdurig ziek thuis, mijn salaris gaat straks naar beneden, terwijl mijn zorgkosten blijven oplopen. I feel you. Want leef ook op podcasts momenteel…
Thanks voor de Belgische tip! Heb die Bosatlas podcast ook al uitgeluisterd, zelfde smaak. Heb je nog meer tips?
Nee volgens mij is dit een extra podcast van mma, want er staat ‘Marc-Marie en Aaf vinden nog eens iets’
Ja zo heb ik het ook begrepen!
Zo wordt het wel uitgelegd in de nieuwe Zelfspodcast. Zelfspodcast gaat helemaal ‘over’ terwijl andere Tony Media producties ‘hybride’ worden: dus met extra afleveringen via Podimo, en de gewone afleveringen die nog zonder abo te luisteren zijn
Ik zie nu zelfs dat die verbouwpodcast van Leonie ter Veld op Podimo komt? Kunnen makers zich zelf gewoon aanmelden dan, want haar podcast is best klein volgens mij
Ik vond man man man de podcast wel nog steeds leuk om te luisteren, maar vind het een beetje hypocriet om eerst een hele verklaring te geven waarom je ermee kapt met ja de passie is weg, we hebben alles wel al besproken, vertellen verhalen dubbel bla bla. En je een paar maanden later komt met exact het zelfde concept alleen is de ‘zoektocht naar mannelijkheid’ weg. Oftwel, jullie kregen ineens een zak geld aangeboden en nu is de motivatie wel weer terug. Dat principe vind ik eigenlijk zwaarder wegen dan het feit dat je weer voor een streamingdienst moet betalen.
Maar ze zouden sowieso terug komen toch?
Oh maar dat is niet verplicht he! Ik heb geen spotify-abonnement en luister alles gewoon in een gratis podcastapp die ik fijn vind (Castbox). Vind Spotify super onhandig voor podcasts eigenlijk… Kan de helft nooit vinden.
Ja ik dacht met echt iets compleet nieuws. Ik begreep er eerlijk gezegd destijds niet eens uit dat dat een podcast zou zijn, maar dat kan aan mij liggen. Misschien vind ik het gewoon dubbel zo stom omdat Domien zo passief agressief op Twitter reageert
Heb alles opgeslagen, dikke dank!
Oei ik heb zijn reacties ook even zitten lezen, wat een kleuter. Niet gewend aan kritieke die jongen lijkt het alsof het wel.
haha volgens mij kan Domien sws nooit heel veel hebben
Via de insta story van Marc Marie en Aaf kan je 6 maanden gratis krijgen voor die dienst. Dat vind ik wel een redelijke termijn om te proberen.
Jaa die met kitty is echt minder. Ik vind dit echt zo’n podcast die het leukst is zonder gasten.
Wel weer genoten van hun The Passion special.
Haha ik met alle Jonge Jaren POM’s in m’n podcast-app:
Afgespeeld markeren.
Ik word de laatste tijd wel helemaal gekkk van al die reclame. Maar juist die podcasts gaan niet mee naar dat nieuw platform.
Looking at you Gijs Als ik nog een keer iets hoor over dat matt sleeps…
Thanks, goeie tip! Bij het downloaden was er een foto van manmanman te zien en toen dacht ik wel meteen oke ik heb echt geen zin om na die zes maanden te betalen, als ik daar ook die knurften mee steun. Maargoed ben benieuwd naar de app en de extra MM&A en POM!