Ik ben mijn favo podcasts deze week aan het opsparen voor vakantie, maar het zit zo in mijn routine dat het lastiger is dan gedacht
Afgelopen dagen heerlijk in Sentimental and the City (over SATC) gezeten, zo fijn om Dolly en Caroline te horen praten over hun gevoelens bij SATC. Ben zelf bijna even oud en herken zo veel! Was hiervoor al fan van Dolly’s boeken en de filmadaptatie van Caroline’s boek.
Dus tip, fijn Brits Engels, intelligente vrouwen en superlange afleveringen:
Hier begint SATC
Ze hebben net ook And Just Like That gedaan haha, was ook leuk!
Heb hun andere afleveringen, over films volgens mij, nog niet geluisterd.
ooooh Dolly <3 thanks voor deze tip!
Ik kan niet wennen aan de nieuwe intro,- en outromuziek van Ik ken iemand die. Ook niet aan hun nieuwe logo. Was blijkbaar erg gehecht aan het oude. Vind het nu maar stom.
Ja het is inderdaad heel heftig. Ik werd er ook echt kwaad van en heb er nog veel over nagedacht en over gesproken met mensen.
Ik ben echt benieuwd of ze überhaupt een straf gaan krijgen. Hoeplijk iets wat op hun strafblad terecht komt, dat zal misschien nog het meeste invloed hebben op hun toekomst.
Klink interessant, heb hem toegevoegd om te luisteren. Hij staat trouwens ook op apple podcasts, voor de mensen die dat gebruiken.
Ben ook aan twee nieuwe begonnen:
Truthers: Tiffany Dover is Dead* - Truthers, a new NBC News podcast series, explores how misinformation spreads, starting with a claim nurse Tiffany Dover died after receiving the first COVID vaccine.
Eerste twee afleveringen waren super interessant
Pim - Wie was Pim Fortuyn en wat is de oorsprong van zijn gedachtegoed? Hoe is zijn razendsnelle groei in de peilingen toentertijd te verklaren? En is zijn erfenis tegenwoordig van invloed op de politiek?
In de podcastserie Pim blikt NRC, 20 jaar na de eerste politieke moord sinds eeuwen in Nederland, terug op het tijdperk van Pim Fortuyn.
Ik heb dat heel bewust meegemaakt, waren de eerste verkiezingen waarbij ik mocht stemmen. Pas een aflevering uit, maar vond die heel goed gemaakt. Ben erg benieuwd naar de rest
Ik vind de eeuw van de amateur zo leuuuuuk. Ik luister inmiddels haast elke dag een andere aflevering voor de minstens 5e keer en kan nog steeds hardop lachen.
Dit komt nooit meer goed gaat ook over op Podimo.
Ik krijg het idee dat het voor iedereen nog een beetje onduidelijk is. Niet alleen over hoe je de naam nou eigenlijk uitspreekt, maar Marc Marie gaf ook aan dat ze nog niets van Podimo gehoord hadden.
Dus ben benieuwd. Het eerste halfjaar is sowieso gratis toch?
Ja ik hoor daar super veel mensen over. Dat is echt gek, dat ze enkel via mobiele data laden? Hoe dom kun je zijn als app ontwikkelaar.
Ja bij Trust Nobody hadden ze het ook over dat de verbinding met carkits matig is en de speler niet buffert en je dus bij elke onderbreking in WiFi/data even een pauze hebt.
Matig dat je net opstart in dit land en dan zo’n kutapp hebt je moet je product wel uitgebreid getest hebben
Bij mij doet die app het wel gewoon heel de tijd op wifi. Maar wel slecht als zoveel mensen problemen hebben.
Benieuwd of de Eeuw overgaat, ze zitten toch ook bij Dag en Nacht Media? Dat zou de enige podcast zijn waar ik Podimo voor overweeg, zelfspotcast luisterde ik wel, maar de sjeu is er al een tijd vanaf, en als MMA op Spotify blijven, houd ik het ook daarbij.
Heeft iemand de kortingscode voor een half jaar gratis Podimo? Heb MMA wel geluisterd maar het niet gehoord/ws afgeleid.
De link stond in hun stories en ik geloof bij de zelfspodcast ook op hun instagram
Voor mij ook maar ik verwacht dat Botte heel erg kritisch gaat zijn want die heeft ook altijd genoeg te klagen over andere podcast apps haha. Dus denk dat zij pas overgaan als die app een stuk beter is geworden.
Ja ik mis ze echt! Wat zou er aan de hand zijn:(
Oei, weinig vertrouwen ook richting de toekomst
Volgens mij las ik ook al wat negatieve berichten van mensen die heel veel data verbruikten door de app, echt 20 GB ofzo. En dan niet na uren gebruik, vind ik ook niet perse hoopgevend.
Ik heb een data abonnement van 2GB per maand dus voor mij is die app geen optie
Bij de nieuwe ‘Wat schaft de podcast’ zit een hese meid van Hendricks Gin met veel dure Engelse woorden maar moet een karikatuur zijn