Podcasts (Deel 1)

Nee de Rode Lantaarn blijft ook gewoon vrij beschikbaar. De eerste podcast van dag en nacht en de oprichter Tim de Gier. Gelukkig ook de enige die ik luister van ze.

2 likes

Ja ik ben ook echt blij hiermee! Mn favoriete podcast!

1 like

Nice, ik dacht dat mensen hier het misschien niet leuk zouden vinden. Voor mij de eerste podcast die ik echt helemaal geweldig vond. Luister trouw, ook als ik de wielerwedstrijden helemaal niet kijk. Heerlijk humoristisch.

2 likes

Net tijdens het ramen wassen wel geboeid geluisterd naar de POM met Yvonne Coldeweijer! Nog vrij te luisteren.

4 likes

Ik vond ze weer een beetje vlak, weinig kritisch. Doet me denken aan die met Celine Charlotte. Heb het idee dat ze bij vrouwelijke gasten niet zo lopen te stoken.

4 likes

Het is denk ik niet zo hun insteek om het echt inhoudelijk te bekritiseren, ze zijn vooral geïnteresseerd in haar motivatie en de opbouw/inkomsten van haar bedrijf.

Alexander stookt alleen als ie zin heeft, zoals toen bij die ene kerel haha, Kees.

2 likes

Ja is ook zo. Beetje Matthijs van Nieuwkerk stijl en ik vind dat vaak leuk, maar niet bij Yvonne. Omarm het roddelen? Wat??

3 likes

Ja nee ik vond het ook gelul wat zij soms zei, maar dit is wel voor het eerst dat ik haar ook interessante dingen hoorde zeggen, haha.

2 likes

Ik heb twin flames af! Ik vond hem echt goed gemaakt en bizar dat dit gewoon gebeurd

6 likes

Ja ook verbazingwekkend hoe lang ze Angie er nog in vast bleef zitten, maar inmiddels had ze verder geen vrienden en familie, dus dan blijf je ook heel afhankelijk.

Echt heel heftig, maar ik vraag me af hoe ze aan die opnames van die sessies kwamen soms? Luisterde echt goed weg!

3 likes

Jammer, Moordcast gaat ook over naar Podimo… Maar voor hun ga ik sowieso niet over want ik had regelmatig het gevoel dat ik het verhaal al eerder gehoord had in Duister en dat was ook minstens 2x het geval volgens mij. Nu ook weer de nieuwste aflevering bespreken ze een zaak waar echt heel recent een aflevering in een Netflix-serie over is verschenen. Ook geen schaamte om het letterlijk te benoemen. Sorry maar dan kom je er wel heel makkelijk mee weg…

2 likes

Maar het is toch niet zo gek om zaken te bespreken die ergens anders ook zijn behandeld?

2 likes

Heel veel zaken zijn al door diverse makers behandeld? Dionne heeft wat mij betreft de fijnste stem en manier van vertellen, duister kan ik echt niet naar luisteren. Dus ieder zijn ding lijkt me,

Je kan trouwens nog wel via YouTube kijken / luisteren, mocht je moordcast niet willen missen.

2 likes

Waarom lopen Gijs en Marcel zo met Johnny weg?

2 likes

Ik heb het idee dat het sarcastisch is (en ik hoop het ook)

6 likes

Als Aaf-fan en geïnteresseerd in budgetteren/beleggen ben ik hier heel benieuwd naar. Zag het via Teun en Gijs, dus denk niet dat het via Podimo gaat

14 likes

Nee sws niet, in de podcast afgelopen dinsdag vertelden Teun en Gijs dat ze een heel goed aanbod van Podimo hadden gekregen maar het uiteindelijk toch niet hebben gedaan, echt nice

11 likes

Echt wel mooi! Ik kon niet zo goed tegen de stem van Corine maar de onderwerpen zijn toch wel weer interessant en mooi verteld vind ik!

4 likes

Dit vond ik ook een leuke! Corine lijkt soms ook niet echt goed te luisteren. Dat viel mij nu op met de leeftijd maar ook met die jongen die jaloers was. Dan had ze een aantal keren dat ze vrij abrupt vragen tussen het vertellen door ging stellen. Wel vind ik dat haar manier van interviewen meer overkomt als een gesprek en niet ‘ik moet dit lijstje met vragen afvinken’. Ik luisterde laast een paar afleveringen kunststof en ik vond dat echt hele irritante interviewers.

3 likes

Verbaast me dat ik Al sla je me dood nog niet langs heb zien komen! Niet bekend?

4 likes