Podcasts (Deel 1)

Ik ben ook telkens maar afleveringen aan het downloaden om vervolgens op vliegtuigstand te luisteren zonder wifi. Echt bizar dat dat nodig is op zo’n grote internationale app.

3 likes

Haha ja dit doe ik ook, echt te treurig en ik wil echt dat Alexander Klöpping dit voor ons gaat oplossen. :nerd_face:

3 likes

Haha thanks! Soms is het zo makkelijk he :grin::grimacing:

1 like

Ja ik heb dit ook. Ik wist van tevoren al dat hij Eus helemaal zou gaan afzeiken. Ik vind het ergens zo kinderachtig. Sta er lekker boven

Ik vond de aflevering over neuzen ook echt tof. Ik ben zelf wel eens onzeker over mijn neus en dit helpt me oprecht om mijn neus meer te accepteren. Ga ook het boek van Caro bestellen

5 likes

Ik word zo moe (maar niet zo moe dat ik een nieuw matras wil) van die Mattsleeps vermeldingen in podcasts. 6 standen, verstelbaar en innovatief blablabla, maar je moet alsnog met twee man sterk dat ding openritsen en verwisselen. Daaaag. Krijg al een hernia als ik eraan denk.

9 likes

Wat is dat you’re wrong about voor iets?

Een podcast over allemaal dingen die veel in de media zijn geweest (princess Dianna, millennium bug, mensenhandel) en waarom wat we denken over die dingen vaak niet kloppen. Een van de presentators is een tijdje geleden gestopt met de podcast, de andere is doorgegaan. Dus de podcast is nu wel wat veranderd (al vind ik em nog steeds leuk), mijn beschrijving gaat vooral over de oudere aflevering.

3 likes

Reply All gaat stoppen zie ik net. Wel beter denk ik, want het was echt wel over z’n hoogtepunt heen. Maar toch ook wel jammer, het was in ieder geval altijd één van mijn favorieten en volgens mij ook wel een klassieker. Ik heb nog wel erg gelachen om de laatste aflevering met die kippen :smile:

5 likes

Door die aankondiging ben ik een hoop oude afleveringen gaan luisteren die ik nog niet had beluisterd (het zijn er ook zo veel). Echt een leuke en fijne podcast om naar te luisteren. Snap idd ook wel dat ze stoppen maar wel jammer.

1 like

Lijkt me leuk. Ik begin met die over junk science bij csi.

2 likes

De 5 afleveringen over Diana vond ik echt heel fijn om naar te luisteren!

Overigens ben ik opnieuw begonnen aan The Trojan Horse affair, kon het eerder niet volgen omdat ik vaak kortere stukjes luister en dit verhaal daar te ingewikkeld voor is. Snap het nu eindelijk :sweat_smile:

Dit was volgens mij vorig jaar best snel uitverkocht dus ik deel het ook even hier.
Ik zit zelf nog te twijfelen, lijkt me wel echt leuk om een keer de Stemming live mee te maken.

7 likes

Wie is er nav Weer een dag in Wormer?

5 likes

Haha ik ben benieuwd of het een Project X is geworden

4 likes

Eva Hoeke twitterde dat er zo’n 300 mensen waren. En Gijs Beukers staat samen met Una Paloma Sanchez op de foto. :grin:

Klik op de tweet voor foto’s:

10 likes

Waarom krijg ik hier een warm gevoel van van binnen. :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

4 likes

Zo’n zin in de Weer een dag van morgen. Mag van mij echt een uur nabeschouwen op de boekpresentatie zijn hoor :ok_hand:t3:

5 likes

Ben ook heel benieuwd naar de nabeschouwing :joy: alles uit de podcast kwam samen, van Una Paloma Sanchez tot Gijs Beukers en Gijs Groenteman. Het is dat Wormer heel erg bij mij uit de buurt is anders was ik ook wel even komen kijken :stuck_out_tongue: wat een last zal er van Marcel z’n schouders afvallen nu haha

8 likes

Hahahahaheerrliijk
Het is dat ik naar Marc Marie z’n show was, maar anders

2 likes