Ik luister nu naar Sinister Societies, houd erg van hoe grondig deze is. Wel engels (Brits!)
Ik vind tussen Dertig en Doodgaan echt gezellig, maar Tatjana ‘zooóóóooo leuk’ Almuli af en toe een beetje irritant
Oh mijn god het is er
Benieuwd wat Gijs Beukers er van heeft gemaakt.
Kon ik het maar lezen.
Het is niet heel opzienbarend. Komt erop neer dat Marcel een grote fantasie heeft. En dat ie mindere tijden heeft gekend qua populariteit en inkomen.
Edit: Oh, op Twitter is men lyrisch en wordt Beukers al voorgedragen voor een Tegel.
Blijkbaar is het een briljant stuk.
Omgggg Gijsje Beukers
Edit: heb het gelezen, echt heel chill dat Gijs bespreekt wat er nou allemaal wel en niet is gebeurd tijdens hun dagen samen hahaha
Oh bij mij zit juist Malou nogal in mijn irritatie zone, beetje te popi jopi ofzo. Maar verder wel een leuke podcast idd!
Had nog langer gemogen wat mij betreft!
Ik ben ook geweest paar weken geleden, zo gelachen
Ik ga er binnenkort naartoe en ben heel benieuwd! Maar dit klinkt veelbelovend in ieder geval
Dit is een anti-tip, maar als je echt zin hebt om te haten (maar echt next level): De AD media podcast. Angela de Jong is al erg. Maar de twee andere mediakenners zijn zo negatief. Het is zo slecht dat Manuel Venderbos alles omhoog haalt (en dat zegt veel).
GISBERT weer een dag is echt al weken op stoom haha
Zijn er mensen hier die podimo gebruiken en zo ja, bevalt het een beetje?
Krijg net een appje van iemand die naast Gijsje Beukers in Carré zat vanavond.
Ik gebruik het en vind het echt een tering-app. Gebruik het alleen voor de dingen die alleen daar te luisteren zijn en merk dat ik die podcasts nu vaker oversla.
Ik gebruik het wel maar vind de usability echt ruk.
@ScrantonStrangler Hier ging het een paar weken terug over, ik reageer hier op mijn bericht van toen wat nog steeds m’n mening is en daaronder/boven lees je ook berichten van anderen erover
@Krabsalade @blush @iloveblush @Evert ah ik had gehoopt dat er inmiddels misschien al wat verbeterd was, maar dan laat ik het voorlopig nog maar even zitten haha
Hahahaha ja ik heb vannochtend mijn koffie echt 3x uitgeproest
Zelf geen ervaring mee, maar ik hoorde wel dat ie heel veel data verbruikt.