Beukers is echt fly on the wall
hahahaha ik heb er zo om gelachen dat mensen echt beste una paloma sanchez gingen mailen
Hoe lang is die gast wel niet.
Ik ben een beetje verliefd op Marcel als ie lacht.
(De oplettende mod gaat dit nu naar dark crushes verplaatsen; wat terecht zou zijn.)
Haha dat is idd wel een dark crush. Ik vind die Gijs wel echt een hottie!!
Lijkt me sowieso wel echt een leuk clubje om bij te horen dat clubje van Gijs/Marcel en ook wel Teun. Met guusje en de mediameiden en dan ook nog zulke leuke vrouwen als Aaf en Eva! Volgens mij is dit ook wel echt het piekmoment in hun leven haha
Iemand hier al Totaal gelezen?
Ja dit is het momentum he, haha.
Deze groep mensen in jouw post begint meer en meer mijn leven over te nemen als je er eenmaal aan begintâŠ
hahahaha same, lekker mm & aaf, mediameiden, weer en dag en dan nog teun en gijs vertellen alles + via de petje af, ik zit er ook veel te diep in
Oh ja en op zaterdag de column van Eva in Volkskrant magazine haha, waar 9 van de 10x ook een verhaal in staat dat Marcel eerder die week heeft verteld
Het hoogtepunt waar Marcel al bijna 2 maanden naartoe aan het werken is in Weer een dag. Blijkbaar luister je dat niet, dus dan kun je berusten in het feit dat het dan 0 boeiend is
Maar ik voel me zelf zoals hierboven gezegd wel bijna emotioneel betrokken bij dit evenement hahaha
Ja same hahaha en ook nog Media Inside en naar de Pannekoekencaravan geweest :â)
Precies dit hahaha, en dan ook nog radio Romano en Marcel & Gijs in het theater ik vraag me af of het inmiddels geen zorgelijke vormen begint aan te nemen hahaha ik hoor meer over deze mensen elke week dan van de meeste van mijn vriendinnen
Edit: ik vond het ook gĂȘnant van mezelf dat ik eigenlijk alle verhalen die in de Pannenkoekencaravan werden besproken (behalve dan het hoofdverhaal over de caravan) al kende
en @Diorshow hahahaha confronterend want die ook nog inderdaad, het is zo veel dat ik het gewoon niet eens allemaal kan opnoemen. Ik schaamde me ook een beetje bij de pannenkoekencaravan dat ik dat hele verhaal eigenlijk al kende doordat ik zo invested ben in hun hahaha
Haha shit, dit heb ik net nog in mân edit toegevoegd. Gelukkig ben ik dus niet de enige
Ik voel me zo met jullie verbonden allemaal. Weer een dag, Teun & Gijs (+ petje af), MM en Aaf (+ Podimo), MediaMeiden, Media Inside, Pannekoekencaravan, luisterboeken van Marcel, Radio Romano, Met Groenteman in de kast, de Kamer van Klok, De gijzeling van Gladback, De staatsgreep van Marcel van Roosmalen, ik lees, kijk, hoor en zie alles én app erover met een vriendin. Genieten.
Omg wat is dit voor ouwe witte mannenfanclubtopic!!!
En als Gijs en Marcel getipt worden op dit topic en het er in Weer een dag over hebben, zou de cirkel helemaal rond zijnâŠ!
đ«¶