Ik gebruik hem nu alleen thuis (op wifi) en als ik naar buiten ga download ik eerst een aflevering. Echt sad.
Ik heb al even geen POM meer geluisterd (door Podimo ), zijn zij nog kritisch op de Podimo-app?
Ik gebruik hem nu alleen thuis (op wifi) en als ik naar buiten ga download ik eerst een aflevering. Echt sad.
Ik heb al even geen POM meer geluisterd (door Podimo ), zijn zij nog kritisch op de Podimo-app?
Ja hier ben ik ook benieuwd naar. Als tech guy Alexander zelfs niet kritisch is dan weten we hoe laat het is en kunnen we het wel vergeten
Hahaha maar dat is hij sowieso maar sporadisch toch
Hij verdient geld met podimo/heeft ze geadviseerd bij het lanceren dus ik denk juist niet dat hij kritisch gaat zijn
Maar goed ik weiger podimo dus ik weet het niet
Hij verzamelde wel feedback over de app voor Podimo!
Poespas de podcast gaat ook over naar podimo. De laatste aflevering staat nu op spotify. Wel jammer want ik vind hun dynamiek leuk en de gesprekken ook grappig. Hoop voor ze dat er genoeg luisteraars meegaan.
De Shitshow is terug!!!
Hahaha ik moest zo lachen om Weer een dag bij dat stukje over MĆ xima, ik ga naar de hel
Luistert iemand Dogmob op Pomido? Het gaat over het goede doel van Rosanna Kluivert op CuraƧao voor zwerfhonden. Er staan twee afleveringen op en het gaat wel traag en de verteller is Ʃrg veel aan het woord. Maar ben wel benieuwd naar de conclusie!
Ik heb gisteren op de valreep gebruik gemaakt van de code van Marc-Marie en Aaf. Dus 6 maanden gratis pidomo. Er staat inmiddels toch wel echt heel veel op.
Waar kun je hem cancelen? Ik zie alleen āannulerenā staan maar ben bang dat als ik daar op klik, dat mijn gratis abbo nu per direct stopt.
Ik heb de laatste tijd bij Teun en Gijs wel het gevoel dat ze het echt doen voor het geld ofzo. Weet niet of iemand hier petje af heeft, maar vond die van zaterdag echt mega chaotisch en ook dat ze dan letterlijk zeggen dat ze maar maximaal een uur hebben om het op te nemen omdat ze het in de pauze van Gijsā voetbaldienst deden⦠idk
Door de zoon van Paul de Leeuw ontdekt dat je podcasts versnelt kan afspelen in mān app Kon zijn trage manier van spreken niet aan waardoor ik ernaar op zoek ging haha. Wat een contrast ook met zān vader. (In de Eetgeheimen podcast van Miljuschka)
Ik heb vanochtend naar twee podcasts een dm gestuurd en beide hebben heel leuke gereageerd! Bij televisiƫ heb ik een formatje ingestuurd, dus die gaan jullie de volgende keer horen!
Dit vond ik ook jammer, hij duurde ook maar 40 minuten ofzo. Overigens vond ik het gerommel van Gijs die koffie maakt op de achtergrond wel lekker kneuterig, maar de podcast zelf had van mij wel wat langer mogen duren.
Ik vond dat rommelige juist grappig hahaha en hoe ze Yvon Jaspers gingen nadoen (of mag ik dit niet zeggen want what happens in de betaalde podcast stays in de betaalde podcast)
Edit: en kan nog steeds lachen om dat Gijs dan niet op het woord cabriolet kan komen en de hele tijd STEESJUN WEKUN in zān hoofd heeft
Ik zit nu naar die aflevering te luisteren maar wat saaaai is deze zeg
De rommeligheid in de extra podcast van Teun en Gijs was voor mij ook een reden om petje.af te annuleren. Ze namen (waarschijnlijk nu nog steeds) die extra dan telefonisch op maar daar zat dan een soort vertraging in bij de ander waardoor ze heel vaak door elkaar heen praatten. Dat kon ik niet meer zo goed hebben
Ik mis Makkelijke Eters deze week! Is ƩƩn van mn lievelingspodcasts op het moment. Maar zag gisteren dat ze even op vakantie zijn. Jammer want kijk er altijd naar uit wat ze nu weer gaan behandelen haha. Overigens vind ik De Beste Smaak van Nederland ook leuk! (Zelfde categorie haha)
Ben helemaal into de mediameiden had niet gedacht dat ik t leuk zou vinden
Love de chips van de week, deze week proper sriracha mmmmm
Ik vind ze echt geweldig!!! Was helemaal sip toen ze zeiden dat ze wel een zomerstop gaan houden. Alles wat ze zeggen vind ik grappig.
Zo droog
Gefeliciteerd
Gefeliciteerd
Welkom
Welkom
En al die dingen over Anita witzier echt hahahaha
(Heb gebingeluisterd dus wsl uit oude afleveringen)