Volgens mij valt mediameiden wel in mijn straatje. Weet je toevallig welke aflevering leuk is om mee te beginnen?
Ik heb eerst 13 t/m 10 geluisterd
En daarna dacht ik nee ik ga bij 1 verder terug naar 10
En vandaag dus 14
Lol snap je t nog
Ja ik vind ze ook tof! Heel fijn stemgeluid en lekker sarcastisch. Ik vind hun werk als redacteur ook heel interessant, dat had ik niet verwacht want ik kijk echt nooit tv. Vakvrouwen!
Ik zou gewoon bij 1 beginnen, doet m’n vriend nu ook en dan krijg je echt meer de rubriekjes en terugkerende grappen mee
Steeds meer bekende Nederlanders dragen een pet.
gefeliciteerd
We beginnen met de rectificaties.
Echt een heerlijke podcast. zo lekker sarcastisch en die rectificaties aan het begin @MevrWillem
@CloserToFine ik ben bij de eerste begonnen, dan weet je ook gelijk een beetje hoe ze elkaar kennen en wat ze doen!
Het is echt een trend om 50 te worden.
Ik word enthousiast door deze droge berichten en ben vanavond ook begonnen aan De Mediameiden!
Jaaa dat is een goede podcast! Zit altijd daarna op hun website al die schilderijen en verwijzingen op te zoeken. De ongelooflijke podcast vind ik ook zo nu en dan interessant, maar dan moet je niet allergisch zijn voor Beatrice de graaf
Ze zijn ook zo enthousiast met hun verwijzingen. Ik wil nu ook alles gelijk opzoeken. Die podcast die je tiprnken ik nog niet, ga ik deze week even luisteren!
Ik moet ook echt hardop lachen als ze gaan visualiseren, ik zie ook echt een dolfijn als ik aan Gerard Joling denk
Hahaha ik vind het echt een heel leuke podcast. Was een beetje met tegenzin gaan luisteren want het leek me niks, maar ik vind het echt leuk om te luisteren.
Afgelopen weekend werd in het NRC de (Engelstalige) podcast Listening in getipt. Ik heb inmiddels de eerste 3 afleveringen (ong 20 minuten per aflevering) beluisterd en ben fan! Wel een tip om de podcast met een koptelefoon en oordopjes te beluisteren, dat maakt de ervaring leuker omdat het geluid van alle kanten komt
Omschrijving:
Samenvatting
Actrice Rachel Brosnahan van speelt de hoofdrol in de intrigerende fictie-podcast Listening In . Als Julia haar Alexa-achtige apparaat vraagt om jazzradio op te zetten, zendt het op de een van andere manier de gesprekken van haar buren uit. Ze hoort een vrouw praten tegen haar dochter over cupcakes, een intiem gesprek tussen haar buren, en ’s avonds zelfs kusgeluiden.
Julia raakt verslaafd aan het volgen van het leven van haar buren, zoals je soms verslingerd raakt aan de personages van een Netflix-serie. Alleen: deze mensen zijn echt. Het begint als een grappig, voyeuristisch avontuur, maar mondt uit in ingewikkeldere vragen over privacy en vertrouwen. Ze weet dat ze het verhaal moet loslaten, maar afstand houden lukt niet.
Hahaha love het dat jullie ook zo enthousiast zijn over mediameiden. Ik heb gister opnieuw aflevering 1 geluisterd haha, neee de bever IS niet terug, echt huilen van het lachen
Ook gehuild om Wendy de smurf van bzv
Ik had al een tijd geen Eeuw van de Amateur geluisterd, heb serieus gecheckt of mijn snelheid niet teruggeschroefd stond. Wat gaat alles bij hen toch traaaaag. En die gast van vrijdag was dus ook mega traaaaag.
Ik vind dat juist altijd zo lekker rustgevend haha. Lekker naar kalm gekeuvel luisteren
Bedankt nog voor de tip van de ongelofelijke podcast. Al een aantal geluisterd. Interessante onderwerpen behandelen ze.