Ik wilde het niet zeggen, maar echt.
Ik distantieer me hiervan
Ken je Bed of Lies, Sympathy pains, dr. death, dr. bones. Niet per se true crime maar past wel in rijtje serial, caliphate.
Oh en als je het serial seizoen met Adnan interessant vond is In The Dark seizoen 2 dé podcast
Heb je Een soort god van De Volkskrant al geluisterd?
Gaat het over Gijs Beukers?
Nee René L. (Als dit een grap is snap ik ‘m duidelijk niet )
Napleiten is ook terug! Was helemaal geïrriteerd dat ze ineens weg waren, maar die presentator bleek een ernstig ongeluk gehad te hebben, whoops, weer eens te vroeg geoordeeld.
Ja, ik had ze even op Twitter gezocht, want ik vond het ook vreemd. Op het Twitteraccount van Napleiten stond het wel netjes vermeld.
Ah zal ze eens op Insta en Twitter gaan volgen!
Ik luister nu naar Sinister Societies, houd erg van hoe grondig deze is. Wel engels (Brits!)
Ik vind tussen Dertig en Doodgaan echt gezellig, maar Tatjana ‘zooóóóooo leuk’ Almuli af en toe een beetje irritant
Oh mijn god het is er
Benieuwd wat Gijs Beukers er van heeft gemaakt.
Kon ik het maar lezen.
Het is niet heel opzienbarend. Komt erop neer dat Marcel een grote fantasie heeft. En dat ie mindere tijden heeft gekend qua populariteit en inkomen.
Edit: Oh, op Twitter is men lyrisch en wordt Beukers al voorgedragen voor een Tegel.
Blijkbaar is het een briljant stuk.
Omgggg Gijsje Beukers
Edit: heb het gelezen, echt heel chill dat Gijs bespreekt wat er nou allemaal wel en niet is gebeurd tijdens hun dagen samen hahaha
Oh bij mij zit juist Malou nogal in mijn irritatie zone, beetje te popi jopi ofzo. Maar verder wel een leuke podcast idd!
Had nog langer gemogen wat mij betreft!
Ik ben ook geweest paar weken geleden, zo gelachen
Ik ga er binnenkort naartoe en ben heel benieuwd! Maar dit klinkt veelbelovend in ieder geval
De podcast ‘heerlijk minimaliseren’ begonnen te luisteren. Irritant! Ik weet niet goed wat ik er irritant aan vind want vind het een erg leuk onderwerp, maar denk dat het hem erin zit dat die man zijn eigen vrouw interviewt. Je krijgt dan vragen die het antwoord al bevatten: “Jij had toch ook zus en zo?” En onderlinge sidejokes, die ze wel uitleggen maar wat dan een gevalletje had-je-bij-moeten-zijn is.
Tel daar het hoge bragging about me op en je hebt een idee van wat mij irriteert😉
Qua inhoud wel oké.