Podcasts (Deel 1)

Hahaha ja, als ik voor de grap wel eens op echte snelheid luister vraag ik me echt af of zij zichzelf niet ook enorm langzaam vinden praten?! Ik luister bijna alle podcasts op 1.3x snelheid, maar de Eeuw altijd 1.6x, als dat niet kon was ik allang afgehaakt. De intro is ook veel leuker op die snelheid, net als de theezakjes intro :joy:

1 like

Oh ik vind het echt niet extreem langzaam. Gewoon zoals mensen ook in real life praten?

1 like

Eeecht? Ik vind het dus klinken als een langzamer afgespeelde opname. Juist vergeleken met andere podcasts die ik dan idd gewone gesprekssnelheid vind.

Misschien ligt het aan mijn adhd, ik kan mn aandacht beter erbij houden bij meer/snellere prikkels.

3 likes

Juist fijn om rustig van te worden en lekker bij in slaap te vallen vind ik :sleep:

2 likes

Inmiddels ook wat afleveringen al beluisterd van de media meiden. Had van te voren het idee dat het te veel Televisiƫ zou zijn, maar ik vind de insteek toch gelukkig heel anders.
Ik krijg wel steeds zin in chips.

Ja daar gebruik / bewaar ik hem ook meestal voor, maar ik vermoed dat dat niet de insteek is van Botte en Ype haha

1 like

Het komt wel vaker bij de eeuw-o-foon ook naar voren dat mensen m luisteren bij in slaap vallen. Dus een onbekend fenomeen zal het niet voor ze zijn :joy:

2 likes

Door de enthousiaste verhalen hierboven ook begonnen aan de MediaMeiden en jazeker, ook compleet fan nu :raised_hands:t3:

2 likes

Ik vond ze alleen over de zaak Johan Derksen echt teleurstellend. Weet het niet meer precies maar had beter van ze verwacht.

5 likes

Oeh daar ben ik nog niet, ga er op letten

2 likes

Leuk Meis

7 likes

Thanks voor het delen! Echt een leuke podcast :smiley:

2 likes

Ja, ik ben gisteren begonnen en vind hem ook erg leuk! Die geluidseffecten zijn soms wel echt freaky, hahah

4 likes

Vond ik ook! Haha. Vond ook 1 van de 2 een beetje kattig/dominant naar de ander dus halverwege was ik er wel weer klaar mee

4 likes

@NewBlood @Sjern Tof dat jullie hem nu ook luisteren :D! Ja die geluiden zijn soms inderdaad wel freaky, maar het heeft ook wel weer wat om het zo te beluisteren. Ik ben alleen weer veel de ongeduldig om te wachten op de volgende aflevering…

2 likes

Ik luister de laatste tijd veel podcasts over radio, in mijn omgeving spreek ik echt niemand die dit ook leuk vind. Zo jammer, ik wil mijn enthousiasme delen. Iemand hier die ook wel eens luistert naar de Broadcast, Michiel met, etc?

1 like

Ben wel echt verpest, zag laatst op een dating app een guy die sport marketeer was en moest toen meteen aan Gijs en Frans van den wall Bake :sob::joy:

4 likes

Dat klinkt goed, bedankt voor de tip!!

3 likes

een van mijn favoriete podcast“s; de holleeder podcast is naar podimo verhuist, en dat vind ik wel echt stom.

3 likes

Het gaat er weer over in de betaalde aflevering :joy:

4 likes