Podcasts (Deel 1)

Dit is een anti-tip, maar als je echt zin hebt om te haten (maar echt next level): De AD media podcast. Angela de Jong is al erg. Maar de twee andere mediakenners zijn zo negatief. Het is zo slecht dat Manuel Venderbos alles omhoog haalt (en dat zegt veel).

2 likes

GISBERT :rofl: weer een dag is echt al weken op stoom haha

10 likes

Zijn er mensen hier die podimo gebruiken en zo ja, bevalt het een beetje?

3 likes

Krijg net een appje van iemand die naast Gijsje Beukers in Carré zat vanavond. :ok_hand:

8 likes

Ik gebruik het en vind het echt een tering-app. Gebruik het alleen voor de dingen die alleen daar te luisteren zijn en merk dat ik die podcasts nu vaker oversla.

12 likes

Ik gebruik het wel maar vind de usability echt ruk.

8 likes

@ScrantonStrangler Hier ging het een paar weken terug over, ik reageer hier op mijn bericht van toen wat nog steeds m’n mening is en daaronder/boven lees je ook berichten van anderen erover :ok_hand:t3:

2 likes

@Krabsalade @blush @iloveblush @Evert ah ik had gehoopt dat er inmiddels misschien al wat verbeterd was, maar dan laat ik het voorlopig nog maar even zitten haha

1 like

Hahahaha ja ik heb vannochtend mijn koffie echt 3x uitgeproest :joy:

5 likes

Zelf geen ervaring mee, maar ik hoorde wel dat ie heel veel data verbruikt.

2 likes

Ik gebruik hem nu alleen thuis (op wifi) en als ik naar buiten ga download ik eerst een aflevering. Echt sad.

Ik heb al even geen POM meer geluisterd (door Podimo :rage:), zijn zij nog kritisch op de Podimo-app?

1 like

Ja hier ben ik ook benieuwd naar. Als tech guy Alexander zelfs niet kritisch is dan weten we hoe laat het is en kunnen we het wel vergeten

2 likes

Hahaha maar dat is hij sowieso maar sporadisch toch
Hij verdient geld met podimo/heeft ze geadviseerd bij het lanceren dus ik denk juist niet dat hij kritisch gaat zijn

Maar goed ik weiger podimo dus ik weet het niet

2 likes

Hij verzamelde wel feedback over de app voor Podimo!

2 likes

Poespas de podcast gaat ook over naar podimo. De laatste aflevering staat nu op spotify. Wel jammer want ik vind hun dynamiek leuk en de gesprekken ook grappig. Hoop voor ze dat er genoeg luisteraars meegaan.

De Shitshow is terug!!! :heart::heart::heart:

5 likes

Hahaha ik moest zo lachen om Weer een dag bij dat stukje over MĂ xima, ik ga naar de hel :cry:

4 likes

Luistert iemand Dogmob op Pomido? Het gaat over het goede doel van Rosanna Kluivert op Curaçao voor zwerfhonden. Er staan twee afleveringen op en het gaat wel traag en de verteller is érg veel aan het woord. Maar ben wel benieuwd naar de conclusie!

1 like

Ik heb gisteren op de valreep gebruik gemaakt van de code van Marc-Marie en Aaf. Dus 6 maanden gratis pidomo. Er staat inmiddels toch wel echt heel veel op.

4 likes

Waar kun je hem cancelen? Ik zie alleen ‘annuleren’ staan maar ben bang dat als ik daar op klik, dat mijn gratis abbo nu per direct stopt.

1 like